Citat:
Ursprungligen postat av
Rikskrim08
Nej men så bra att du gillar det. Du kanske kan utbilda personal och övriga gäster så att alla fattar hur kul det är. Hälsa Anders förresten
Du måste jobba på din läsförståelse. Jag sa att det funkar för mig. Och att hans uppträdande uppenbarligen gjort det i allmänhet eftersom han varit en uppskattad figur hos gäster såvitt jag förstår det. Själv tycker jag just ingenting om personen då jag aldrig träffat honom utom yrkesrollen. Jag skulle gissa att han skulle gå mig på nerverna om han är lika stissig privat, jag föredrar lugnare människor.
Jag tvivlar på att han gör liknande saker med alla, då hade han rykt för länge sedan - uppenbarligen om han gjort det med en tråkboll som du.
Efter det skrev jag att det är oacceptabelt att göra på samma sätt mot personal men du läste väl inte så långt, det var ju ett enormt långt inlägg på säkert uppemot 20 rader.
Sen antyder du att jag skulle kunna hälsa peronen ifråga? Jag, som jag skrev, besöker riche kanske 2-3 ggr om året, måsåvara de senaste 20 åren eller så. Något personligt förhållande till någon av bröderna har jag inte och jag tror inte någon av dom skulle känna igen mig.
Men det var roligt att du blev så bestört av att jag endast försökte beskriva hur jag uppfattat personens ifrågas beteende. Det var mest tänkt som en hjälp för dom i tråden som inte själva har vetat. Jag får väl för din läsförmågas skull upprepa att jag inte ens kommer ihåg ifall det var just där mitt exempel tog plats - härav fiktivt. Men det är något jag skulle kunna tro om AT att göra.