Då har man sett veckans ordinarie avsnitt och lite tankar kring det då.
Hos Marcus verkar ju Erica ha blivit mer avslappnad sen dem blev själva på gården och hon börjar redan inreda och göra om i huset. Kanske hon då verkligen är seriös och kan tänka sig att bo på gården och inte är en tjej som kommer dra som Marcus är rädd för. Hon säger ju också att Marcus är hennes revansch i livet. Hoppas det blir bra iaf för dem. Blir dock lite orolig när jag ser trialern inför nästa vecka när dem är på utlandsresan och Erica säger att det inte känns samma sak med Marcus som det gjorde hemma på gården och att hon börjar tvivla lite. Säg inte att det ska bli samma sak igen för Marcus som det var 2006 i Nice.....
Johan och Sofie delar tydligen resmål med Marcus och Erica och efter vad man kunde se så verkar deras kärlek blomstra

. Där tror jag allt kommer rulla på bra,.
Dennis dejt med Liselott var väl inte speciellt rolig att se, det var betydligt roliga att se Annie tala om att hon kär i Dennis och han verkade ju tveka i nästa vecka när han ska göra sitt slutliga val. Hade trott att vi skulle få se det idag så man hade kunnat slappna av med vetskapen att han valt Annie, men jag hoppas han gör det nästa vecka!! Nu får man oroa sig för att han ska ta Liselott en vecka till

.
Joacim valde inte den jag trodde han skulle ta, trodde att jakttjejen skulle bli valet men han tog den andra Caroline istället, men dem är fina ihop och det ska bli intressant att se hur det kommer utvecklas mellan dem, man fick ju inte heller veta vart deras resa skulle gå, eller kanske dem också skickades till Frankrike? Att dem kör gruppresan i repris i år igen?!