2017-12-06, 11:38
Medlem
Misstänkt är Patric Andersson, fd klubbarrangör på Berns, Hornhuset(startade Laika) och numera F12.
Ser honom på lokala Ica-butiken ibland, alltid i sällskap med unga tjejer vars ålder balanserar på gränsen till myndig eller inte.
Hoppas verkligen inte hans kollega Payman är delaktig på ngt sätt, detta då han är en otroligt sympatisk och trevlig människa.
Citera
2017-12-06, 13:21
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
[b]

a BO att dom blivit våldtagna av en honom under samma natt i hans lägenhet. Ingen ringer polisen, varken BO'na eller grannarna sen anmäls han dagen efter. Näe, mina varningsklockor ljuder och jag vill nog läsa FUP innan jag är beredd att gå på åklagarens linje.

/Provokatör
Håller med. Skulle inte förvåna mig om det här endast landar i ett stort jävla magplask för åklagaren och att tjejerna döms för falsk tillvitelse.
Citera
2017-12-06, 14:53
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Nej, det där är jävligt OT
"har det ngt med patric andersson eller payman dehdezi på f12 att göra?"
Så det säger du?
Patrik Andersson passar bättre?
Eller vilken Patric/k tänker du på?
Citera
2017-12-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av method
Misstänkt är Patric Andersson, fd klubbarrangör på Berns, Hornhuset(startade Laika) och numera F12.
Ser honom på lokala Ica-butiken ibland, alltid i sällskap med unga tjejer vars ålder balanserar på gränsen till myndig eller inte.
Hoppas verkligen inte hans kollega Payman är delaktig på ngt sätt, detta då han är en otroligt sympatisk och trevlig människa.
Never heard of.
Citera
2017-12-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av method

Korrekt.

Ute från häkte och inget pekar på åtal. Troligtvis skyldig till udda beteende med tveksamt umgänge, dock ej något brott som kan styrkas vad kan förstås.

Hans (numera fd) kollega du nämner är inte inblandad på något sätt.
Citera
2017-12-06, 19:46
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prejudicerad
Korrekt.

Ute från häkte och inget pekar på åtal. Troligtvis skyldig till udda beteende med tveksamt umgänge, dock ej något brott som kan styrkas vad kan förstås.

"https://www.expressen.se/nyheter/nojesprofil-utreds-for-tre-valdtakter/"
"befaras kunna smitta andra med en "allmänfarlig sjukdom"

Vad är det som säger att inget pekar på åtal?

"Efter drygt en månad i häktet hävdes dock beslutet om häktning. Varför vill Marina Chirakova inte gå in på. Nu inväntar tingsrätten åklagarens beslut om åtal ska väckas.
– Jag kan inte säga något om bevisläget eller när eller om åtal kommer väckas, säger Maria Chirakova.
Bara dagar efter häktningen beslutade Förvaltningsrätten, efter överklaganden, att den misstänkte våldtäktsmannen ska genomgå tvångsundersökning enligt smittskyddslagen."

Han kanske är vit som snö,allt är en hittepå historia
Citera
2017-12-06, 20:42
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Tänker du på kritaen5a?
Det är i allra högstra grad aktivt iaf.
https://www.instagram.com/krita.en.5a/?hl=sv

Vem menar du driver krita en femma-kontot? Payman och Patric?
Citera
2017-12-07, 09:50
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prejudicerad
Korrekt.

F.d kollega? Vadå f.d? Har Payman slutat på F12? Patric lär ju inte fått sparken då han inte blivit dömd ännu?

Fattar inte heller man de menar med allmänfarlig sjukdom? Ideér? Typ gulsot eller vadå? Är han hetero lär han ju inte ha HIV.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2017-12-07 kl. 09:58.
Citera
2017-12-07, 11:43
Medlem
Vet många (mig själv inräknad) i stan som haft misstankar gentemot avskumet Patric Andersson under lång tid, men inte haft annat än magkänsla och lösa rykten att gå på.

Nu är han till slut avslöjad. Patric ditt äckel jag ångrar att jag inte klippte dig för länge sen.
Citera
2017-12-07, 12:22
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
F.d kollega? Vadå f.d? Har Payman slutat på F12? Patric lär ju inte fått sparken då han inte blivit dömd ännu?

Fattar inte heller man de menar med allmänfarlig sjukdom? Ideér? Typ gulsot eller vadå? Är han hetero lär han ju inte ha HIV.
Jag fick ett PM for ett tag sen; "Han är även bortplockad i det nya projektet som har premiär nästa helg"
Hur mycket sanning det ligger i detta vet jag inte.

Varfor skulle det inte kunna handla om HIV?
Det ar inte enbart korvryttare och apor som kan smittas...

Ett test (dock under tvang) kan kanske ha gjorts for att sakerhetsstalla att PA inte bar pa
nagon sjukdom eller nagot virus och kvinnorna eventuellt
fatt ett besked om det kan finnas risk att dom smittats eller ej.
Citera
2017-12-07, 12:48
Medlem
Payman gjorde ett uttalande på F12s Facebook-profilbild igår efter att många kommenterar angående ryktet om PA.

”Hej! ”Vi är medvetna om de rykten som cirkulerar kring en person som tidigare har arbetat som konsult hos oss på f12. Det enda vi kan säga att vi inte längre har något samarbete med personen.”

/ f12”
Citera
2017-12-07, 13:49
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm75
Payman gjorde ett uttalande på F12s Facebook-profilbild igår efter att många kommenterar angående ryktet om PA.

”Hej! ”Vi är medvetna om de rykten som cirkulerar kring en person som tidigare har arbetat som konsult hos oss på f12. Det enda vi kan säga att vi inte längre har något samarbete med personen.”

/ f12”
Sa han tituleras konsult nu, jag har for mig att det var nagon som ville ha honom
till delagare/partner pa F12.

Om Payman jobbar kvar pa F12 sa borde det betyda att PA ar FD. kollega till Payman pa F12.
Men dom kanske har andra arrangemang tillsammans utanfor F12.

Kock herrarna far nog passa sitt/sina varumarken lite battre.

En som kommentarar pa F12 terrasens FB sida pastar att atal ska vara vackt vid Sthlms tingsratt:
" Ett åtal är väckt vid stockholms tingsrätt 3 våldtäkter på 8 timmar, jag hörde rykten om detta redan i våras. tyvärr Payman Dehdezi men jag tycker nog att ni är skyldiga tjejerna lite mer än ahh men han jobbar inte här längre. jag vet att det inte är resten av alla er som jobbar där som utfört nåt eller att ni ens står bakom det. men erat varumärke är on the line här..ta nu chansen och gå i frontlinjen för hur vi ändrar den här korkade machokulturen. jag har lärt mig så mkt dom senaste veckorna men jag kan aldrig sätta mig in i det helvete tjejerna får va med om.. JAG BER OM FÖRLÅTELSE FÖR ATT JAG VAR TYST. ALDRIG IGEN."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in