2017-12-04, 13:07
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Är du full? Du citerar ju mitt inlägg (201).

Du kan inte citera någons inlägg och tro att man ska förstå att du egentligen svarar på ett annat inlägg...
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Fd? De roddar väl F12 tillsammans och är delägare med Melker å andra kocken.
Verkligen?
Da tycker jag att du ska kolla upp allabolag.se F12 gruppen AB samt Melker Andersson AB
sen kan du aterkomma nar du har hittat Patric Andersson som en av delagarna,
Lycka till...
Redigera Rapportera Citera+ Citera
Idag, 12:30
Citera
2017-12-04, 13:17
Bannlyst
Hade dom inte en blogg som verkar låst nu?
Festade och plåtade unga tjejer och bjöd på ladd!
http://belladonna-trackers.blogspot.com/
https://www.facebook.com/pg/belladonnatrackers/photos/?ref=page_internal
Vad heter deras instagramkonto där dom laddar upp topplessbilder från fans på fredagar?
Senast redigerad av Marion86 2017-12-04 kl. 13:19.
Citera
2017-12-04, 14:43
Medlem
everythingiss avatar
Patric Andersson blev häktad den 3:e oktober efter att varit häktad i sin frånvaro sedan den den 26:e september. Om man utgår från hans Instagram, vilken han uppdaterar väldigt frekvent, så blev han den 11 november släppt från häktet eller fick åtkomst till sociala medier iallafall.

Om någon släpps ur häktet, innebär det att ett åtal inte är att förvänta? Eftersom brotten han misstänks för innebär ett straff om minst 2 års fängelse (??), brukar man försättas på fri fot i väntan på rättegång, eller får man i regel stanna i häktet tills rättegången äger rum och domen äger laga kraft?
Citera
2017-12-04, 15:09
Medlem
everythingiss avatar
Inte poppis med kommentarer på hans Instagram, tog 10 minuter innan han blockade mig och tog bort kommentaren.

https://www.instagram.com/patricanderssonphotography/
Om någon vill kolla hans Instagram, han drog till Japan direkt efter våldtäkterna och greps när han kom hem... Antagligen när han landade.

Har någon stött på honom efter att han släppts ur häktet? Om han nu har gjort det vs?
Citera
2017-12-04, 15:10
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
"Tre personer på åtta timmar". Måste vara en ung en med bra stamina. Annars en äldre en skulle liksom nöjt sig med en och sedan inte haft energi för två mer. Under 30 år fyllda tror jag man utav detta kan räkna ner det till.

Våldtäkt behöver ju inte nödvändigtvis vara kuk i fitta, genomfört och fullbordat samlag. Det kan vara andra handlingar också där det inte krävs lika mkt fysisk potens.
Citera
2017-12-04, 15:34
Medlem
Provokatörs avatar
Tidslinje:

24/9- söndag- 02:30--11:00 Tre våldtäkter med tre olika BO påstås ha utförts i hans hem.

26/9 - tisdag - 01:26 Han anhålls i sin frånvaro (tiden är konstig om han anmälts på måndagen eller söndagen)

3/10 - tisdag - 16:30 Han grips efter 7 dagar, han är ännu inte häktad bara anhållen.

4/10 - onsdag Han begärs nu häktad av åklagare Marina Chirakova, (normalt häktas man 2 veckor i taget)

18/10 Omhäktning #1

25/10 Omhäktning # 2

ca 5/11--8/11 "Han släpps ur häktet efter en dryg månad." Det blir alltså ingen omhäktning #3 som skulle utförts senast den 8/11. Han släpps under häktningstiden eller precis efter två veckor vilket blir drygt en månad. Anledningen kan vara att MGM har fått en slutdelgivning och att åtalet nu ska formuleras eller att misstankarna försvagats fast misstanken kvarstår ett tag till innan förundersökningen kommer att läggas ned.

Noterbart är att det är samma åklagare som lyckades få en musiker häktad i över tre månader tidigare i år. Musikern friades av Tingsrätten. Åklagaren var helt säker på både häktning (musikern satt häktad i drygt tre månader), fällande dom, men när Tingsrätten friade så ansåg hon att dom hade fel och överklagade till Hovrätten,.
– Domstolen har dragit fel slutsatser om att han saknar uppsåt. Rätten menar att jag inte kunnat motbevisa det han sagt om hennes berusning, att han inte uppfattade henne som i en särskilt utsatt situation, säger Marina Chirakova
https://archive.is/tRXqM#selection-489.0-489.230

Hovrätten avslog hennes överklagan den gången vi får se om hon lyckas bättre denna gång.

MGM är en välkänd nöjesprofil som normalt sett inte behöver våldta kvinnor. Nu säger tre olika BO att dom blivit våldtagna av en honom under samma natt i hans lägenhet. Ingen ringer polisen, varken BO'na eller grannarna sen anmäls han dagen efter. Näe, mina varningsklockor ljuder och jag vill nog läsa FUP innan jag är beredd att gå på åklagarens linje.

/Provokatör
Citera
2017-12-04, 15:40
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Patric Andersson blev häktad den 3:e oktober efter att varit häktad i sin frånvaro sedan den den 26:e september. Om man utgår från hans Instagram, vilken han uppdaterar väldigt frekvent, så blev han den 11 november släppt från häktet eller fick åtkomst till sociala medier iallafall.

Om någon släpps ur häktet, innebär det att ett åtal inte är att förvänta? Eftersom brotten han misstänks för innebär ett straff om minst 2 års fängelse (??), brukar man försättas på fri fot i väntan på rättegång, eller får man i regel stanna i häktet tills rättegången äger rum och domen äger laga kraft?

Nej han var inte häktad i sin utevaro utan anhållen i sin frånvaro, häktningsframställan skrevs den 4/10.

Se min post ovan för mer info.

/Povokatör
Citera
2017-12-04, 15:42
Medlem
5549s avatar
Hur våldtar man, vad det nu innebär i det här fallet, tre personer under 8 timmar i sitt eget hem? Prostituerade? Inneboende? Festdeltagare?

Låter jättemärkligt.
Citera
2017-12-04, 15:47
Medlem
Manskensknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Hur våldtar man, vad det nu innebär i det här fallet, tre personer under 8 timmar i sitt eget hem? Prostituerade? Inneboende? Festdeltagare?

Låter jättemärkligt.
Går säkert att styra ihop genom tinder och/eller sms med tidigare kk's.
Citera
2017-12-04, 15:54
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Inte poppis med kommentarer på hans Instagram, tog 10 minuter innan han blockade mig och tog bort kommentaren.

https://www.instagram.com/patricanderssonphotography/
Om någon vill kolla hans Instagram, han drog till Japan direkt efter våldtäkterna och greps när han kom hem... Antagligen när han landade.

Har någon stött på honom efter att han släppts ur häktet? Om han nu har gjort det vs?
exakt vad kommenterade du? hahahahhahahah tänk åka in 3 oktober, att släppas från häktet för 3 våldtäkter 11 november mitt i metoostormen och bara veta vilket piano som hänger över en han har inte dragit ladd rökt en gås druckit en bira eller varit ute bland folk på en mååånad och kommer ut till detta. nänujävlar börjar helvetet för dig patric andersson f12 hahaha!!
Citera
2017-12-04, 15:59
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Fd? De roddar väl F12 tillsammans och är delägare med Melker å andra kocken.
Verkligen?
Da tycker jag att du ska kolla upp allabolag.se F12 gruppen AB samt Melker Andersson AB
sen kan du aterkomma nar du har hittat Patric Andersson som en av delagarna,
Lycka till...
Redigera Rapportera Citera+ Citera
Idag, 12:30

ha ha, tja blev lite rörigt detta. Men här är länk till artikeln vick fall. De kallas sig krögare. Blir partners till Melker å den andre kocken i F12 terassen. Jag menade självklart inte hela Melkers krogimperium värt många hundra miljoner utan terassens deras och restaurangen bredvid, klubben där, F12 terassen räknas ju som en av Sveriges mest populära ställen med en sommarpublik på ca 70 000 festande kids. Hade jag gärna blitt partner i om man säger så ;-)

Men mc stället med bloggen etc, bella donna trackers. Var ligger den?

https://alltomstockholm.se/klubbkonsert/till-runt-klubb/
Citera
2017-12-04, 16:08
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
exakt vad kommenterade du? hahahahhahahah tänk åka in 3 oktober, att släppas från häktet för 3 våldtäkter 11 november mitt i metoostormen och bara veta vilket piano som hänger över en han har inte dragit ladd rökt en gås druckit en bira eller varit ute bland folk på en mååånad och kommer ut till detta. nänujävlar börjar helvetet för dig patric andersson f12 hahaha!!
Han hade ett inlägg där han stod och nakengosade med en ännu mer tatuerad laddhane, bara överkroppar hade dem, och Patric hade en keps med ordet BAPE på. Jag skrev att jag undrade om det kanske var felstavat.... Det stavas ju R. A. P. E... RAPE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in