Citat:
Ursprungligen postat av
oddity
Jag vet inte var du står i hierarkin inom #jagärhär, men du själv verkar inte förstå att du själv ljuger varje gång du använder "vi" när du försvarar åsiktsterrorismen i er grupp.
Nej, jag ljuger inte och jag avgör själv vad för ord jag använder. #jagärhär är en vänlig mjukisorganisation. Några åsiktsterrorister är det definitivt inte. Medlemmarna kommer från alla samhällsklasser och har därmed olika åsikter. Huvuduppgiften är att visa hur man kan föra sig i skrift.
Citat:
Jag skrev detta i ett tidigare inlägg; Ni är 75k medlemmar. Vill du verkligen ta 75k främlingar i försvar som du gör i dina inlägg när du skriver "vi"? Ni må sitta och mysa i er självutnämnda "godhet" och skicka hjärtan till varandra, men man måste vara otroligt extremt naiv om man tror att 75k främlingar går i takt.
Vi tror inte alls att alla "går i takt", det är till och med inte önskvärt eller ens möjligt att alla går i takt.
Däremot är vi alla för att uttrycken på nätet måste rensas från avarter och det gör gruppen med att visa exempel.
Citat:
När någon delar en artikel av t.ex. Katerina Janouch (någon som bl.a. är kritisk till den förda invandringspolitiken, vilket anses vara "rasism" av en väldigt stor procent inom er grupp) på #jagärhärs sida, så är det direkt eller indirekt en uppmaning till 75k främlingar att attackera. Det spelar ingen roll att ni har ett gigantiskt manifest, "uppmanar till god ton", att debattera med kunskap, att ifrågasätta, osv. Jag har själv bevittnat att 90% utav era medlemmar är värdelösa debattörer.
För det första uttrycker Katerina Janouch sin åsikt väldigt utmanande, onödigt utmanande. Vad hon syftar med det vet bara hon själv men jag tror helt enkelt att hon är rädd för främmande kulturer.
Vi tycker inte det är rasism att vara motståndare vare sig till den förda invandrarpolitiken eller annat. Rasism visar sig tydligt där den dyker upp. Oftast är det småpojkar som inte vet bättre eller vill glänsa i sin lilla grupp. Vi "attackerar" ingen oavsett orsak, vi vill bara visa exempel på det goda ordet. Vår debatteknik är ju så klart individuell precis som omdömet om det är.
Citat:
Om det egentliga dolda målet med #jagärhär är att svärma, dreva och tysta "fel åsikter" så är organisationen fantastisk. Men om du/ni inbillar er att 75k främlingar kan gå i takt och göra något bra, så är ni fantastiskt naiva. Den mest troliga risken är att ni kommer skapa ett sämre debattklimat.
Tro mig. Det fungerar inte och det lär tiden utvisa.
Det finns inget dolt mål, det är fakeuppgifter som du och många andra förut för att ni är livrädda för att den vanlige människan skall återta nätet.