2017-12-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
dehdezi låter persiskt/iranskt

Korrekt.
Citera
2017-12-05, 13:07
Medlem
Det är kanske inte han som utreds men han är både skyldig och en nöjesprofil:
#metoo Ljubo Mrnjavac från Draknästet och grundare till svenska #Pölsemannen. Drogad och våldtagen
Citera
2017-12-05, 13:19
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dendrabbade
#metoo Ljubo Mrnjavac från Draknästet och grundare till svenska #Pölsemannen. Drogad och våldtagen

Öh, nu hängde jag inte med? Ljubo fanns inte med i papperet? Är det något annat fall menar du?
Citera
2017-12-05, 13:20
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
vad mear du med det du skriver?
Citera
2017-12-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Öh, nu hängde jag inte med? Ljubo fanns inte med i papperet? Är det något annat fall menar du?

Ja, det är ett annat fall antar jag. Läste bara rubriken på tråden ochär kanske i fel forum men jag vet inte var jag ska hashtagga den jäveln.
Citera
2017-12-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
vad mear du med det du skriver?

Att jag blivit drogad och våldtagen av Ljubo Mrnjavac.
Citera
2017-12-05, 13:49
Medlem
Kan bekräfta att mannen i fråga är ett riktigt slisk. Talar utifrån egna erfarenheter. Skulle inte förvåna mig om det ligger någon sanning i dessa anklagelser. Om inte annat lär han väl få sig en ordentlig tankeställare hur han har behandlat det kvinnliga könet genom åren. Välkommen ner på jorden Patric! Hoppas du får vad du förtjänar nu.
Citera
2017-12-05, 13:56
Medlem
everythingiss avatar
Kan tillägga detta i tråden, information som kom mig till känna via ett PM. Jag vet inte sanningshalten i detta, men jag betvivlar inte sanningen om man tänker på vem det handlar om.

"Han var vid minst ett tillfälle tillsammans med en person som fortfarande jobbar kvar på f12 i den såkallade "familjen" som vid den tiden var 15 år. Han var väl 41 eller något vid den tiden.

För bara någon månad senast sågs han på klubben techno-bastun gå runt i någon slags läder-utstyrsel med en ung tjej vars ålder var jävligt tveksam. Denne tjej hade han i koppel.

Finns hur många tjejer som helst som han velat fotografera där han sagt att han är en fotograf och så fort de ser vad han har gjort för "fotojobb" innan direkt tackar nej, tur för dem tänker jag såhär i efterhand.

Finns också ett garage han har tillgång till där det skett tveksamma efterfester med unga tjejer, fotografieringar, droger, alkohol osv.

Obekräftat:
När polisen gjorde husransakan i hans lägenhet hittades det ett flertal dolda kameror. Förvånar mig inte om att ifall de undersöker hans digitala arkiv att det kan läggas till barnporr på anmälan också."
Citera
2017-12-05, 15:29
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Att jag blivit drogad och våldtagen av Ljubo Mrnjavac.
utveckla
Citera
2017-12-05, 15:30
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarletto
Kan bekräfta att mannen i fråga är ett riktigt slisk. Talar utifrån egna erfarenheter. Skulle inte förvåna mig om det ligger någon sanning i dessa anklagelser. Om inte annat lär han väl få sig en ordentlig tankeställare hur han har behandlat det kvinnliga könet genom åren. Välkommen ner på jorden Patric! Hoppas du får vad du förtjänar nu.
kan du utveckla o bidra med ngt matnyttigt?
Citera
2017-12-05, 15:33
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Kan tillägga detta i tråden, information som kom mig till känna via ett PM. Jag vet inte sanningshalten i detta, men jag betvivlar inte sanningen om man tänker på vem det handlar om.

"Han var vid minst ett tillfälle tillsammans med en person som fortfarande jobbar kvar på f12 i den såkallade "familjen" som vid den tiden var 15 år. Han var väl 41 eller något vid den tiden.

För bara någon månad senast sågs han på klubben techno-bastun gå runt i någon slags läder-utstyrsel med en ung tjej vars ålder var jävligt tveksam. Denne tjej hade han i koppel.

Finns hur många tjejer som helst som han velat fotografera där han sagt att han är en fotograf och så fort de ser vad han har gjort för "fotojobb" innan direkt tackar nej, tur för dem tänker jag såhär i efterhand. så rörigt, vem handlade detta inlägg om? fotografieringar, droger, alkohol osv.

Obekräftat:
När polisen gjorde husransakan i hans lägenhet hittades det ett flertal dolda kameror. Förvånar mig inte om att ifall de undersöker hans digitala arkiv att det kan läggas till barnporr på anmälan också."
så den äckliga svartskallen payman dehdezi från f12 är också en horunge? fett tråkigt för payman dehdezi
Senast redigerad av powderfucker 2017-12-05 kl. 16:14.
Citera
2017-12-05, 15:40
Medlem
JDAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis

Finns hur många tjejer som helst som han velat fotografera där han sagt att han är en fotograf och så fort de ser vad han har gjort för "fotojobb" innan direkt tackar nej, tur för dem tänker jag såhär i efterhand.

Finns också ett garage han har tillgång till där det skett tveksamma efterfester med unga tjejer, fotografieringar, droger, alkohol osv.

Obekräftat:

Låter som ett ordentligt depraverad psykfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in