2017-12-04, 20:31
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
MR sa i ett tidigt skede att han hade grävt ner tröjan i en skogsdunge. Han borde ha visat VAR den ligger och ha blivit vallad dit av polisen för länge sen, om det nu var sant, Man ska nog inte tro allt vad MR säger. Han är verkligen ingen duvunge.

Om MR / ökenråttan tipsade / delgav Västeråspolisens förundersökningspersonal - "en tröja", redan i ett tidigt skede - vad gäller upprinnelsen och / av förberedelserna och sedermera mordet på GM så är det nog sant. MR är att lita på...... Så framställer åklagarna, ordföranden och ledamöterna i tingsrätten det hela..... Om tröjan finns, fanns eller funnits, likväl som knivarna är väl lika sant som Mållgan varit behjälplig - både här o lite var......
Citera
2017-12-04, 20:35
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
:-) Kan förstå ditt resonemang till viss del. Men Kaj Linna satte stopp redan vid JM:s första försök till kontakt. Han är nog klokare än att ge sig in i något med JM. Dessutom är han frikänd från mordmisstankar. Det är hon som anser att hon behöver hans hjälp, i sin desperation. Men varför skulle han hjälpa henne?
Självklart skulle han inte hjälpa henne. Han har ju redan tydligt avvisat hennes "tiggeribrev".
Beskrev bara hur jag kan tänka mig att JM skulle kunna fundera i sin självömkande narcissistbubbla med tanke på hennes brist på självinsikt. Och, framförallt med tanke på hennes skeva skalle.
HON har nog väldigt svårt att förstå hur någon skulle kunna motstå henne.
Citera
2017-12-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Självklart skulle han inte hjälpa henne. Han har ju redan tydligt avvisat hennes "tiggeribrev".
Beskrev bara hur jag kan tänka mig att JM skulle kunna fundera i sin självömkande narcissistbubbla med tanke på hennes brist på självinsikt. Och, framförallt med tanke på hennes skeva skalle.
HON har nog väldigt svårt att förstå hur någon skulle kunna motstå henne.

Precis. Men en narcissistisk psykopat som hon är (som vi är flera som tror, på goda grunder) tänker inte så. De kan inte förstå sånt som vi andra tycker är självklart/uppenbart, att en sån som hon enbart har sitt eget välbefinnande för ögonen.

Hon manipulerar in absurdum med alla som kommer i hennes väg, eftersom det är det enda sättet hon vet och kan leva på - och kan nu inte begripa varför hon inte får något gensvar någonstans ifrån. Får hon det ens från sina egna barn, kan jag undra. Hon är körd, men kan inte se detta. Om nånsin.

Det finns mer matnyttigt att klämma ur flera personer. Skulle jag tro att hon tänker. Om det inte händer kommer hon bli rosenrasande och det vet de flesta vad det innebär. Hon kan heller aldrig ta till sig skuld, eftersom såna begrepp och känslor inte finns i hennes svarta själ.
Citera
2017-12-04, 23:17
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Precis. Men en narcissistisk psykopat som hon är (som vi är flera som tror, på goda grunder) tänker inte så. De kan inte förstå sånt som vi andra tycker är självklart/uppenbart, att en sån som hon enbart har sitt eget välbefinnande för ögonen.

Hon manipulerar in absurdum med alla som kommer i hennes väg, eftersom det är det enda sättet hon vet och kan leva på - och kan nu inte begripa varför hon inte får något gensvar någonstans ifrån. Får hon det ens från sina egna barn, kan jag undra. Hon är körd, men kan inte se detta. Om nånsin.

Det finns mer matnyttigt att klämma ur flera personer. Skulle jag tro att hon tänker. Om det inte händer kommer hon bli rosenrasande och det vet de flesta vad det innebär. Hon kan heller aldrig ta till sig skuld, eftersom såna begrepp och känslor inte finns i hennes svarta själ.

Jaha.... utan att negligera något,.... vad har dina känslomässiga slutsatser för bäring i fallet och tråden "Mord på Aki Olavi Paasila, 2015-08-08 och Göran Möller, 2016-08-03"...... ?
Citera
2017-12-04, 23:22
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:

Ja, man kan nog konstatera att hon såklart vet att hon är skyldig till allt hon anklagats för men eftersom hon inte känner någon SKULD så kommer hon för alltid att anse sig vara OSKYLDIG.
Som den narcissistiska psykopathäxa som hon är så anser hon sig bara DRABBAD av en massa elände.
Det är klart att hon försöker fortsätta sitt manipulerande med "alla som kommer i hennes väg". Och, som du skriver, så är det obegripligt för henne att inte få något gensvar. Den situationen är alldeles ny och ovan för henne, därav alla långa manipulationsbrev hit och dit.

Ja, sannerligen en svart själ, som matchas av hennes kraftiga, svarta kajalstreck.
Efter den långa tiden i häktet är det som att hennes ondskefulla inre liksom trängt igenom och numera även avspeglas i det yttre. Menar alltså att hon ser fruktansvärt ondskefull, elak och hatisk ut. Om man tänker på alla de i hennes närhet som hon manipulerat och utnyttjat så blir det som att hon därmed sugit i sig av deras energi. Hon har fått näring genom sitt manipulerande och utnyttjande. Kanske därför som hon "bara" ser ondskefull och hatiskt ut nu, när hon inte kan utnyttja andra som förr, när ingen längre är tvungen att lyssna och lyda.
Psykopatens "närings"-brist
Citera
2017-12-04, 23:35
Medlem
Citat:

Ja, nu önskar hon sin pappa tillbaka.

Hon är dömd för mord på sin far och mordförsök mot sin mor.
Det går inte att ångra.

Allt stöd hon tagit för givet är puts väck.
Citera
2017-12-04, 23:43
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Det går inte att ångra.

Ja och det gäller inte bara allt stöd.
Det gäller ALLT som hon tidigare tagit för givet.
Som sina barns lojalitet som hon alltid förväntat sig, trots allt hon utsatt dem för.
Citera
2017-12-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Ja och det gäller inte bara allt stöd.
Det gäller ALLT som hon tidigare tagit för givet.
Som sina barns lojalitet som hon alltid förväntat sig, trots allt hon utsatt dem för.

Ja, nu får hon betala.

I spelet "Sänka Skepp" hade hon klart stått som Vinnare!
Citera
2017-12-05, 00:00
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:

Det går inte att ångra.

Det blir allt lite motsägelsefullt när DU, med rätta påstår att hon, (JM) är dömd för....... i tingsrätten...
men i nästa andetag påstår att hon, (JM) skulle ha ångrat något och vad..... Ökenråttan, som flytt krig... sprang genom hela Europa , för att så slutligen - i frenesi och bortom all logik försökte hugga ihjäl två personer.... han lyckade till hälften. Han kommer få RABATT.....
Citera
2017-12-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Det blir allt lite motsägelsefullt när DU, med rätta påstår att hon, (JM) är dömd för....... i tingsrätten...
men i nästa andetag påstår att hon, (JM) skulle ha ångrat något och vad.....

Jag förstår inte vad det motsägelsefulla består i?
Citera
2017-12-05, 00:31
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Jag förstår inte vad det motsägelsefulla består i?

Hon (JM) har väl inte tillstått eller erkänt nåt mord....
Hon (JM) har väl inte hörts ångra något - det är väl vad du påstår...

Vad är det för stöd hon (JM) hon har tagit för givet , menar du ?

Önskar hon (JM) verkligen "sin pappa" tillbaka ? Vart framgår det ?
Citera
2017-12-05, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Hon (JM) har väl inte tillstått eller erkänt nåt mord....
Hon (JM) har väl inte hörts ångra något - det är väl vad du påstår...

Vad är det för stöd hon (JM) hon har tagit för givet , menar du ?

Önskar hon (JM) verkligen "sin pappa" tillbaka ? Vart framgår det ?

JM är DÖMD för det (mord/mordförsök) i TR, finns Inget som talar för annat än att HR fastställer den.

JM har tagit emot miljonbelopp från sin far och han har alltid funnits där som en Garant. Nu Död.

NU har har hon Ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in