Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Vi har regnigadagen och fnysington som skriver HELT obegripliga inlägg och smoothman och mike.andersson spekulerar i någon foliehattsteori.
Så jävla värdelös var inte tråden förr.
Frågan är vem som "spekulerar i någon foliehatsteori" när du i inlägg efter inlägg efter inlägg skriker ut din glädje över att SD rasar, kollapsar och är på väg att gå under som politisk kraft i Sverige
när det inte finns några som helst trovärdiga indikatorer på detta... Du, Powergirl och några få till hänvisar ofta till "poll of polls! som något slags
super-opinionsinstitut där den slutliga sanningen om SD:s opinionssiffror finns. Poll of Polls = skitsiffror som matas in och ut kommer på något förunderligt vis sanningen om SD i opinionen...??? Endast mycket lågbegåvade, imbecilla, svårt indoktrinerade och allmänt pantade individer tror på sagor som poll of polls.
Hoppas att du inser att alla dina tidigare av vanföreställningar präglade kommentarer kommer att komma tillbaka och slå dig i huvudet som en boomerang efter valet 2018. Dina tidigare inlägg finns kvar i denna tråd, liksom mina och andras. Att göra en sammanställning av "Greta75:s 'bästa' kommentarer inför valet 2018" kommer att vara synnerligen lockande för många. Vänta bara när valet är över den 9 september 2018, åtskilliga av dina inlägg riskerar att komma tillbaka och bita dig ordentligt i rumpan.
Du är så i otakt med tiden, så fullständigt osynkad med vad som sker omkring dig, att det blir närmast komiskt. Det skulle inte förvåna mig om du verkligen tror och fullt ut är övertygad om att det du skriver kommer att ske med SD. Menar du på fullt allvar att SD kommer att få 14%, 15%, 17%, 20% eller 23%? Lova att du stannar kvar i denna tråd över valet 2018, vi kommer att behöva diskutera ett par saker efter den 9 september
Om tråden nu är så "jävla värdelös" så är det ju en osannolik tur och väldigt befriande att kloka människor som du rättar till alla foliehattar med sina grava fel, ditt track record är säkert helt outstanding och saknar motstycke i SD:s politiska opinionshistoria
Edit: Ser att inlägget jag svarade på tagits bort. Om moderatorn finner min kommentar onödig är det bara att ta bort det.