2017-11-24, 22:02
Medlem
Kan jag blanda 2-me-maf och extacy? Lär veta nu, så kom igen folket hjälp en tös i nöd snabbt!
Citera
2017-11-25, 19:56
Medlem
Dennisdenkos avatar
Hej! Inte läst igenom alla hundratals sidor, säkert frågar här innan.
Har slängt i mig 500mg Tramadol och 2mg Xanax. Hur skulle det påverka om jag tar 2 citodon? Tack för svar!
Citera
2017-11-26, 17:17
Medlem
Vad anser ni om Exctasy+Ketamine+Cannabis+lustgas? Antar att det som är mest farligt i denna kombo är om E:n är bankad med nått skit. Säg att det är ganska bra e man fått tag på, vad tror ni om denna kombo?
Citera
2017-11-28, 11:00
Medlem
Tjenare, har ätit Lyrica i några dagar, en vecka (mellan 300-900 mg). Tänkte att det kan vara bra att nämna först och främst.
Sen igår tog jag under eftermiddagen/kvällen 5 st 30 mg'are Elyvanse. Sen när ruset utav dom började gå över till AT, inatt någon gång, så tuggade jag en 54 mg'are Concerta. När den började slå så gick relativt stadigt mående över till en lätt psykos fylld med paranoia och ångest. Så jag slängde i mig 1 mg Alprazolam och väntade ungefär 40 minuter för att inte känna någon direkt förbättring, så jag tog en zolpidem och en zopiklon (båda importerade från utlandet, och båda i okänd mängd) i hopp om att sova, vilket bara var att glömma. Även där uteblev någon vidare förbättring. Lite lättnad i psyket, lite stabilare. Men enda enorm ångest och även en del nojja. Sen tog jag 150 mg Lyrica och svalde pulvret för en timme sedan ungefär och nu börjar jag känna mig bättre, till och med fortfarande lite påtänd känns det som, alltså lite extra social och pigg.

Till anledningen att jag skriver här:
Idag får jag möjligtvis hem lite Alpra, Ikto och + att jag har en 54 Concerta kvar.
Är det en dålig idé, alltså farligt på något sett att blanda concertan med en 2mg Ikto för att lätta lite på psyket. För att sen landa på både Alpra, Ikto och gräs.
Inser såklart att det finns en risk i detta, men det gör det i allt. Men känner mig ändå relativt lugn när set kommer till eventuella psykos eller liknande eftersom jag har benzon, så det är väl mer sen fysiska påverkan jag undrar över?

Ursäkta om inlägget och formuleringarna blev lite skeva. Det är ingen omöjlighet då jag som sagt fortfarande känner mig påtänd och påverkad av Z-analogerna.

Mvh Hassans
Senast redigerad av Hassans 2017-11-28 kl. 11:43.
Citera
2017-11-29, 17:22
Medlem
Jag överlevde haha behövde dock en mig på a 8 mg Alprazolam och några mg Klonazepam + en massa jävla röka för att äntligen somna efter ungefär 2 dagars vakenhet
Men nu om någon undrar i framtiden så fungerade det utmärkt

Tog nyss en stadig nos Subutex precis nu när jag vaknade. Börjar må prima. Ha det gott folk!
Citera
2017-11-29, 18:18
Bannlyst
Har tagit 400 mg tramadol idag sista för 2 timmar sedan är det lugnt att ta låg dos baklofen?
Citera
2017-11-30, 19:40
Medlem
Jag har tagit en Orudis 100mg för ca fyra timmar sen. Är det någon risk att ta en Tramadol 100mg + Alvedon Novum 500mg?

Tack!
Senast redigerad av krantz 2017-11-30 kl. 19:43. Anledning: Felstavning
Citera
2017-11-30, 21:04
Medlem
Dennisdenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krantz
Jag har tagit en Orudis 100mg för ca fyra timmar sen. Är det någon risk att ta en Tramadol 100mg + Alvedon Novum 500mg?

Tack!
Paracetamolen i alvedonen skall inte påverka den blandningen. Det är en väldigt liten dos Tramadol och jag har själv blandat 400mg Tramadol med 2st Citodon (1000mg paracetamol, 60mg kodein) och det fungerade bra. Men är du osäker och rädd om dig så vänta tills imorgon för säkerhets skull. Men skall inte vara någon fara
Citera
2017-12-01, 16:42
Medlem
Drog en lina koks för runt en timme sedan. Bara ungefär en 0,1:a av (vad jag bedömer som) VÄLDIGT bra kola. Men nu börjar ruset klinga av rejält. Innan kola-intaget tog jag ingenting förutom två groggar (ca 15cl starksprit sammanlagt).
Det jag nu undrar är om det är lugnt att dra en lina amfetamin?
Att det inte är en hälsokur förstår jag såklart, men jag syftar mer på om det är som att be om en hjärtinfart eller om det trots allt inte är någon större fara?
Kommer förtäras ett fåtal öl till idag men ingen mer amfetamin eller andra droger.
Citera
2017-12-02, 07:18
Medlem
God morgron folket,

Tog igår 600mg Tramadol tillsammans med 3mg Alprazolam och en fet Gröning.

Kände mig som en gud i ett par timmar, har sedan minneslucka från resten av kvällen.

Kan nämna att detta var första gången jag tagit benso, men är van tram brukare

Tog jag för mycket? Vad tycker ni är en lagom dos i denna mixen ?
Citera
2017-12-04, 04:09
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanill
Kan jag blanda 2-me-maf och extacy? Lär veta nu, så kom igen folket hjälp en tös i nöd snabbt!
.
Nej! Inte något att rekommendera.
Hoppas att du klarade dig om du nu bestämde dig att blanda ändå.
Citera
2017-12-04, 22:48
Medlem
ariananicole99s avatar
hEj hur mycket lyrr kan man ta som mest för att lugna ner sig? har tjackat osv i över en vecka så mår jättr dåligt. har inte tagit något nu dock. har kommit över 50st 300mg ! har som högst tagit mellan 1000-2000mg lyrr tror jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in