2017-11-30, 17:16
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Fortfarande, vi snackar om mc-klubb, inte chopperklubb, vilket han nämnde en som skulle vara sveriges äldsta klubb, men den är endast den äldsta chopperklubben.

Det var DU som nämnde chopperklubb. Minns du inte vad du skriver? Jag orkar inte med en fjortis som du längre. Att dra ner brallorna till fotknölarna på dig, hindrar dig ändå inte att vidhålla att du har stringtrosorna kvar. Maken till tragisk wannabe har jag aldrig sett. Goodbye Mr. No All...
Citera
2017-11-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Nej det gjorde vi inte ditt förbannade kioskmongo. Citerar dig själv, idiot.

Nu är det ju min personliga åsikt, om du inte håller med mig så skiter jag fullständigt och totalt i det.
Att du sedan inte tolererar andras åsikter utan att kalla folk för saker, gör ju att din åsikt räknas ännu mindre för mig.
Citera
2017-11-30, 17:22
Medlem
Citat:
Det var DU som nämnde chopperklubb. Minns du inte vad du skriver? Jag orkar inte med en fjortis som du längre. Att dra ner brallorna till fotknölarna på dig, hindrar dig ändå inte att vidhålla att du har stringtrosorna kvar. Maken till tragisk wannabe har jag aldrig sett. Goodbye Mr. No All...
Jag ger upp, jag sa världens äldsta moppeklubb, jag hade fel, du vann.
Citera
2017-11-30, 17:23
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baggerboy
Nu är det ju min personliga åsikt, om du inte håller med mig så skiter jag fullständigt och totalt i det.
Att du sedan inte tolererar andras åsikter utan att kalla folk för saker, gör ju att din åsikt räknas ännu mindre för mig.

Varför citerar du mig? Jag har bara tillrättavisat Xtro om hans felaktigheter. Mig veterligt har jag inte angripit dig på något sätt.
Xtro försöker nu att dra debatten till MC-klubbar, trots att han själv körde "chopperklubbar".
De äldsta MC-klubbarna i Sverige går tillbaka till 1920 typ, när man körde racing på grusbana...
Citera
2017-11-30, 17:24
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Jag ger upp, jag sa världens äldsta moppeklubb, jag hade fel, du vann.

Nej, du sa Sveriges äldsta Chopperklubb. Inte världens. Skärp till dig för fan, snorunge...
Citera
2017-11-30, 17:25
Medlem
Citat:
Varför citerar du mig? Jag har bara tillrättavisat Xtro om hans felaktigheter. Mig veterligt har jag inte angripit dig på något sätt.
Xtro försöker nu att dra debatten till MC-klubbar, trots att han själv körde "chopperklubbar".
De äldsta MC-klubbarna i Sverige går tillbaka till 1920 typ, när man körde racing på grusbana...
Skämtar du nu eller? Har du inte fattat än? Läs tråden sakta så ser du. Du är så mån om att klämma åt mig så nu snubblar på din egen iver.
Citera
2017-11-30, 17:26
Medlem
Citat:
Nej, du sa Sveriges äldsta Chopperklubb. Inte världens. Skärp till dig för fan, snorunge...
Det var du som sa det.
Citera
2017-11-30, 17:29
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Skämtar du nu eller? Har du inte fattat än? Läs tråden sakta så ser du. Du är så mån om att klämma åt mig så nu snubblar på din egen iver.

Du är redan så åtklämd och determinerad så ytterligare ord är onödiga.
Citera
2017-11-30, 17:34
Medlem
Citat:
Du är redan så åtklämd och determinerad så ytterligare ord är onödiga.
Jag älskar att du blir så uppriven, det är jobbigt att se mitt nick och du kan inte hålla tillbaka din vrede, jag vet inte vem du är och skiter fullständigt i dig, men du är märkbart engagerad så jag har ju mind fuckat dig duktigt

Europas äldsta raggarklubb
Citera
2017-11-30, 17:35
Medlem
Citat:

Nej jag får be om ursäkt. Jag läste för fort och skrev för snabbt. Så återigen ber jag om ursäkt för det.
Citera
2017-11-30, 18:03
Medlem
Citat:
Hising Island är ju äldre än Hogs, så hur vill du ha det?

Hising Island mc har ju upphört, och kan därmed inte vara Sveriges äldsta.
Citera
2017-11-30, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baggerboy
Hising Island mc har ju upphört, och kan därmed inte vara Sveriges äldsta.
Pratar du äldsta klubbar allmänt eller Chopper, så vi slipper folks instormande missförstånd. Hogs är ju inte Sveriges äldsta, vilket de inte påstår heller. De poängterar nog just därför Chopperklubb, att det är inom det segmentet de är äldst.

Du kanske menade Chopper fast du inte sa det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in