2006-09-01, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeppstah
Han dumpar henne efter han tagit henne i analen.
Om han är smart!

Jag tror nog han får trycka dajmkryss av många flickor utan att behöva "dejta" och bara säger Hej. Groupies finns det ju.
Citera
2006-09-01, 17:50
Medlem
finlandssvenska är riktigt avtändande.
Citera
2006-09-01, 17:57
Medlem
von Schmerzs avatar
Hade jag varit kändis hade jag också raggat småflickor, så jag föstår inte uppståndelsen.

Låt grabben njuta av sin kvart i rampljuset, om några år lär han nog få sälja stjärten på Berlin Video för att överleva
Citera
2006-09-01, 18:03
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jag skulle fan inte bangat när jag var 19.

Här ett par till:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=MADDELiiN&image_id=40353683

http://irc-galleria.net/view.php?nick=MADDELiiN&image_id=40147035

Men hajja vad jobbig hennes klasskamrater måste tycka att hon är. Kan tänka mig vad man hade tyckt om en tjej i ens klass i 9:an som blivit ihop med en TJENDIS. Maken till dryghet... Dom små 15-åriga killarna i hennes klass lär ju ha fått höra gång på gång vilka patetiska, omogna tölpar de är jämfört med hennes vuxna, superkända iranier.
Citera
2006-09-01, 18:38
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imhotep
finlandssvenska är riktigt avtändande.
håller med, annars var hon söt. men den där brytningen sabbar ALLT!
Citera
2006-09-01, 18:43
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Ett himla tjat om analsex. Tänker ni inte på nåt annat?

Ska jag vara ärlig känner jag precis som cosmic_dancer, man vill bara basha den här uppnosiga lilla bruden som tycker att hon är så jävla snygg (tyvärr är hon ju faktiskt det) och sätta henne på plats.

Fast det är ju som alla säger, det här kommer ändå aldrig att hålla. Det går bara inte att ta en kille med storm på det sätt som "MADDELiiN" gör om man vill bygga nånting varaktigt. Det. Funkar. Aldrig. Hon blir nog tokdumpad inom en månad.

Däremot går det förstås alldeles utmärkt att göra som hon om man bara vill ha en liten fling på några veckor (EDIT: funkar förstås bara på en viss sorts killar). Det gäller bara att man är vaksam och känner vibbarna så att man inte blir den som blir dumpad.
Citera
2006-09-01, 18:45
Medlem
Hon ser bra ut osv, men hennes handlingssätt = avtändande
Tjejen är ju besatt..
Citera
2006-09-01, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Hon ser bra ut osv, men hennes handlingssätt = avtändande
Tjejen är ju besatt..

Exakt! fattar inte hur man kan fatta tycke för en tjej som dyrkar en, det är ju ett skit tråkigt förhållande, Tjejen och killen ska vara på samma nivå i inledningsfasen i förhållandet tror jag. det är nog bäst om det ska hålla länge.

Man har ju läst ett antal interjuver med känisar som säger det att man deras förhållande med "fans" aldrig funkar, och att de har antingen träffat någon som inte vet vem dom var eller var mer down to earth.
Citera
2006-09-01, 18:58
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Bergsturken och mumintrollet dejtar fy fan.
Citera
2006-09-01, 19:02
Medlem
brightliess avatar
riktigt intressant skulle det ju bli om hon fick samma stalkervibbar som agnetha fältskogs förföljare ifall de gör slut. han blev ju tillsammans med agnetha och kunde inte hantera när hon gjorde slut
Citera
2006-09-01, 20:07
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
Bergsturken och mumintrollet dejtar fy fan.

Oh, I wish. Tänk om man var 45 igen...

Men det är bara att gratulera, han får knulla snyggt och ungt ett tag.
Citera
2006-09-01, 23:16
Medlem
iseereds avatar
Men detta är väl bara en cover-up från hans skivbolag. Han är ju "helt klart bög" enligt denna tråd:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=279352

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in