Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Så länge Liselott försvinner därifrån är allt väl
Galet att det redan hunnit bli onsdag igen men givetvis trevligt att sjunka ner i fåtöljen för en timmes förströelse igen.
Hoppas att Dennis med denna variant får rett ut sina känslor och likväl att tjejerna får detsamma.
Annars blir det mestadels, som vanligt, mest intressant att se vad som händer "på webben".
Ja precis, Liselott måste försvinna ikväll för annars så kommer ju Dennis få ångra sig ordentligt.
Funderar lite på varför tjejerna behöver reda ut sina känslor. Om nu Annie och Mikaela är de två som är kvar så har jag fått bilden av att Annie iaf har rätt varma känslor. Om nu (hemska tanke) Liselott är en av dem som blir kvar så behöver hon väl knappast reda ut vilken typ av känslor hon har för Dennis

. Men ska bli intressant att se.
Ja webben kommer nog bli roligare, ska bli kul att se om Erik nu kontaktar Charlotte.
I det ordinarie programmet ska det bli kul att se hur Marcus tjejer reagerar när han säger att han redan valt Erica, kanske kan bli lite liv där och även Joacims val ska bli intressant, Om nu Jenny väljs bort (jag hoppas innerligt att hon inte blir det) så tror jag hon kommer bli rätt ledsen.