2017-11-28, 22:21
Medlem
Blir en förhoppningsvis spännande onsdag, enligt Linda kommer morgondagens avsnitt bli höstens bästa...återstår att se. På Dennis gård kommer tydligen alla tjejerna evakueras efter hans val, både han och de kvarvarande tjejerna behöver tydligen vara ifred och reda ut känslor, stormigt värre tydligen.

http://lindalindorff.blogg.tv4.se/2017/11/28/tjejerna-evakueras-fran-bondens-gard-for-mycket-kanslor?utm_source=bondesokerfru_fb&utm_campaign=b ondesokerfru
Citera
2017-11-29, 06:42
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Blir en förhoppningsvis spännande onsdag, enligt Linda kommer morgondagens avsnitt bli höstens bästa...återstår att se. På Dennis gård kommer tydligen alla tjejerna evakueras efter hans val, både han och de kvarvarande tjejerna behöver tydligen vara ifred och reda ut känslor, stormigt värre tydligen.

http://lindalindorff.blogg.tv4.se/2017/11/28/tjejerna-evakueras-fran-bondens-gard-for-mycket-kanslor?utm_source=bondesokerfru_fb&utm_campaign=b ondesokerfru

Så länge Liselott försvinner därifrån är allt väl

Galet att det redan hunnit bli onsdag igen men givetvis trevligt att sjunka ner i fåtöljen för en timmes förströelse igen.
Hoppas att Dennis med denna variant får rett ut sina känslor och likväl att tjejerna får detsamma.

Annars blir det mestadels, som vanligt, mest intressant att se vad som händer "på webben".
Citera
2017-11-29, 06:48
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:

Läser man Lindas bloggpost får jag en känsla av att Liselott inte kommer åka hem idag. Hoppas jag har fel!
Citera
2017-11-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Läser man Lindas bloggpost får jag en känsla av att Liselott inte kommer åka hem idag. Hoppas jag har fel!

Hoppas verkligen inte att Liselott blir kvar, vore hemskt alltså. Skulle han välja bort nån annan gör han ytterligare ett misstag. Vi får se om några timmar.
Citera
2017-11-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Så länge Liselott försvinner därifrån är allt väl

Galet att det redan hunnit bli onsdag igen men givetvis trevligt att sjunka ner i fåtöljen för en timmes förströelse igen.
Hoppas att Dennis med denna variant får rett ut sina känslor och likväl att tjejerna får detsamma.

Annars blir det mestadels, som vanligt, mest intressant att se vad som händer "på webben".

Ja precis, Liselott måste försvinna ikväll för annars så kommer ju Dennis få ångra sig ordentligt.

Funderar lite på varför tjejerna behöver reda ut sina känslor. Om nu Annie och Mikaela är de två som är kvar så har jag fått bilden av att Annie iaf har rätt varma känslor. Om nu (hemska tanke) Liselott är en av dem som blir kvar så behöver hon väl knappast reda ut vilken typ av känslor hon har för Dennis . Men ska bli intressant att se.

Ja webben kommer nog bli roligare, ska bli kul att se om Erik nu kontaktar Charlotte.

I det ordinarie programmet ska det bli kul att se hur Marcus tjejer reagerar när han säger att han redan valt Erica, kanske kan bli lite liv där och även Joacims val ska bli intressant, Om nu Jenny väljs bort (jag hoppas innerligt att hon inte blir det) så tror jag hon kommer bli rätt ledsen.
Citera
2017-11-29, 15:47
Medlem
cece123s avatar
Jag tror att man vill låta Liselott fundera om hon verkligen är
intresserad av Dennis.
Hon har ju något överdrivna känslor, creepy...
Hon är ung och omogen och kanske bara kär i kärleken.

Hmm, ser det inte ut som Erica lagt in en ny bild från
en bondgård? Kan ju vara gammal bild iof
https://www.google.se/search?q=erica+mahnkopf+instagram&client=tablet-android-asus&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKE wjYn8Pk_uPXAhUM_qQKHQujC0wQ_AUIEigB&biw=600&bih=10 24#imgrc=CZ6Cc8pLPup-TM:
Hennes gamla kille var ljushårig, så Marcus är hennes smak, om än kort.
http://www.ttela.se/nyheter/vänersborg/miljonvinst-till-vänersborgspar-1.2696794
Citera
2017-11-29, 17:17
Medlem
Mycket tråkigt och händelsefattigt webbavsnitt.

Erik alltså, jag gillade honom i början men gud vad torr och tråkig han är. Bara snack om att han måste prata om hur han känner hela tiden. Ingen vidare fart, fläkt eller humor i den grabben.
Citera
2017-11-29, 17:45
Medlem
Marcus och Erica var ju redan ett par innan Bonde söker fru om man ska tro allt Linda Gustafsson(Marcus röstade ut) skriver på Bsf facebook

Nu blev kommentarerna raderade säkert av teamet bakom Bonde söker fru
Citat:
Ja precis, Liselott måste försvinna ikväll för annars så kommer ju Dennis få ångra sig ordentligt.

Funderar lite på varför tjejerna behöver reda ut sina känslor. Om nu Annie och Mikaela är de två som är kvar så har jag fått bilden av att Annie iaf har rätt varma känslor. Om nu (hemska tanke) Liselott är en av dem som blir kvar så behöver hon väl knappast reda ut vilken typ av känslor hon har för Dennis . Men ska bli intressant att se.

Ja webben kommer nog bli roligare, ska bli kul att se om Erik nu kontaktar Charlotte.

I det ordinarie programmet ska det bli kul att se hur Marcus tjejer reagerar när han säger att han redan valt Erica, kanske kan bli lite liv där och även Joacims val ska bli intressant, Om nu Jenny väljs bort (jag hoppas innerligt att hon inte blir det) så tror jag hon kommer bli rätt ledsen.
Senast redigerad av x2016 2017-11-29 kl. 17:49.
Citera
2017-11-29, 20:28
Medlem
kukflashs avatar
Joacim vilken mupp! Jenny verkade vara den perfekta tjejen så väljer han bort henne...

Jaja.
Citera
2017-11-29, 20:41
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Joacim vilken mupp! Jenny verkade vara den perfekta tjejen så väljer han bort henne...

Jaja.

Herregud vad Jenny är hajpad. Joacim gjorde helt rätt val!
Citera
2017-11-29, 20:46
Medlem
KrossedOuts avatar
Apropå Dennis val att ha kvar Liselott - hur mycket fick TV4 betala honom för det? Känns helt klart uppgjort. Bra TV. Dennis val är redan gjort - Annie.
Citera
2017-11-29, 21:02
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Apropå Dennis val att ha kvar Liselott - hur mycket fick TV4 betala honom för det? Känns helt klart uppgjort. Bra TV. Dennis val är redan gjort - Annie.
Det valet gjorde Dennis när han fick se Annie i bikini. Vilka tuttar!

Marcus, vilken liten skit. Tycker synd om Helene. Hon såg nästan förkrossad ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in