2017-11-23, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Beställt hem en del för att ha som just medicin.. får ingen riktig hjälp av vården så tänker att jag kan ta kratom typ de två värsta dagarna varje vecka för att göra det lite mer hanterbart. Ska alltså inte försöka använda det i russyfte. Väntar på paket nu, hoppas på det bästa!
Under dom omständigheterna lär det funka väldigt bra för dig, bättre än något kemiskt från vården också. Men kan givetvis användas oftare än så om det behövs, det är ju inte som phenibut. Har väldigt låg beroende risk, det är bara när man tar det varje dag som det kan bli fel.

Förresten kan också rekommendera kratom I lägre doser när man är sjuk. Högre doser riskerar man nog att påverka kroppen fel så den inte attackerar virus som den borde, men är väldigt trevlig när man inte mår särkilt bra.
Citera
2017-11-23, 04:37
Medlem
Måste man inta Kratom på något unikt sätt för att få optimal effekt eller är det bara att svälja det med vatten som vanligt?
Citera
2017-11-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canabbis
Måste man inta Kratom på något unikt sätt för att få optimal effekt eller är det bara att svälja det med vatten som vanligt?
Finns vissa som föreslår att om do låter kratomet ligga i ett glas med vatten och citron/lime juice so hjälper det dra ut mer alkaloider.
Citera
2017-11-27, 14:26
Medlem
Förhoppningsvis kommer mitt kratom när som helst nu, MEN iaf, får ofta för mig att inhalera några patroner lustgas, hur funkar det tsm med kratomet? Blir det någon behaglig effekt?
Citera
2017-11-27, 18:16
Medlem
Frågan ovan gäller väl de flesta droger... jag ska försöka använda kratomet som just medicin, men tänker om det blir dagar då man tagit kratomet som medicin, bör man undvika alla andra droger då eller finns det saker som funkar att blanda? Tänker främst på lyrica, flödder, alkohol o cannabis, men även annat är ju bra att veta hur det blandar sig.
Citera
2017-11-28, 10:50
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Frågan ovan gäller väl de flesta droger... jag ska försöka använda kratomet som just medicin, men tänker om det blir dagar då man tagit kratomet som medicin, bör man undvika alla andra droger då eller finns det saker som funkar att blanda? Tänker främst på lyrica, flödder, alkohol o cannabis, men även annat är ju bra att veta hur det blandar sig.

Av min långa erfarenhet av kratommissbruk går det att blanda med allt.

Caution på att blanda med CB, det blir en sinnessjukt stark tripp.
BLANDA ALDRIG MED VOXRA. Då får man EP
Citera
2017-11-28, 10:53
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Jag har testat med Lyrica men man vet aldrig med Lyrica. Ena gången går det bra och andra gången så kan det bli PANG-EP. Skulle avråda att blanda med just lyrica eftersom att det är en så sjukt lömsk substans. Hatar lyrica det förstörde mitt liv... men det är en annan historia
Citera
2017-11-28, 13:02
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Av min långa erfarenhet av kratommissbruk går det att blanda med allt.

BLANDA ALDRIG MED VOXRA. Då får man EP
Kratom kan i sällsynta fall ge ep. Vid väldigt hög dos eller bara otur antar jag. Därför tror jag kratom är farligt att blanda med andra droger som också kan ge ep. Typ tramadol eller "VOXRA" som du nämnde.

Alkohol ska man heller helst inte blanda med kratom. Har själv gjort det och tycker inte det blir något bra. Man blir väldigt slö och kratomets bieffekter blev väldigt starka för mig när jag blanda med alkohol.
Citat:
Caution på att blanda med CB, det blir en sinnessjukt stark tripp.
Det är ju en skitkul blandning.
Senast redigerad av smellyproof 2017-11-28 kl. 13:04.
Citera
2017-11-28, 17:29
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Kratom kan i sällsynta fall ge ep. Vid väldigt hög dos eller bara otur antar jag. Därför tror jag kratom är farligt att blanda med andra droger som också kan ge ep. Typ tramadol eller "VOXRA" som du nämnde.

Alkohol ska man heller helst inte blanda med kratom. Har själv gjort det och tycker inte det blir något bra. Man blir väldigt slö och kratomets bieffekter blev väldigt starka för mig när jag blanda med alkohol.

Det är ju en skitkul blandning.
Tramadol i låg dos har jag blandat ofta med kratom och det har varit jättehärligt Men voxra var en mardrömshistoria, därför avråder jag ocskå från tjo men kanske på come-downen.

Med CB tycker jag att man känner sig psykotisk. Det känns som man har tagit någon halluogien :O
Citera
2017-11-28, 17:30
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Tramadol i låg dos har jag blandat ofta med kratom och det har varit jättehärligt Men voxra var en mardrömshistoria, därför avråder jag ocskå från tjo men kanske på come-downen.

Med CB tycker jag att man känner sig psykotisk. Det känns som man har tagit någon halluogien :O
hallucinogen *
Citera
2017-11-29, 19:13
Medlem
Extremt känslig... vilken är den minsta dosen man kan ta för märkvärdig effekt?
Citera
2017-11-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratomss
Finns vissa som föreslår att om do låter kratomet ligga i ett glas med vatten och citron/lime juice so hjälper det dra ut mer alkaloider.

Inget proffs men det låter som att denna teknik snarare ba resulterar i snabbare effekt, då man ändå sväljer kratomet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in