2017-11-27, 12:39
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Enda anledningen att du fick jobb på irm är ju för stt din bror axel jobbar där

Jag hoppas innerligt att du på riktigt är så dum att du tror att det där är sant. Det skulle vara en stor besvikelse om du bara var ett talanglöst troll.
Citera
2017-11-27, 13:20
Medlem
p1x3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Problemet med sådana som IRM och #jagärhär är att ni förstör debattklimatet i Sverige. Ni provocerar fram ogenomtänkta yttranden som ni sedan kastar er över som hungriga vargar. Så uppför sig bara vidriga människor.

Ja. Vi provocerar fram ogenomtänkta yttranden. I föredrag på SDs landsdagar. Där vi inte över huvud taget närvarar utan de är i ett rum med liktänkande.

Skärp dig och acceptera att de lyckas utmärkt med sina brain farts helt utan vår hjälp.
Citera
2017-11-27, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Jag kan bekräfta detta. Dock föredrar hon "hon/henne" som pronomen nu.

Jag hoppas innerligt att du på riktigt är så dum att du tror att det där är sant. Det skulle vara en stor besvikelse om du bara var ett talanglöst troll
Citera
2017-11-27, 13:34
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Ja. Vi provocerar fram ogenomtänkta yttranden. I föredrag på SDs landsdagar. Där vi inte över huvud taget närvarar utan de är i ett rum med liktänkande.

Skärp dig och acceptera att de lyckas utmärkt med sina brain farts helt utan vår hjälp.
Du missade kärnan i mitt resonemang: Problemet med sådana som IRM och #jagärhär är att ni förstör debattklimatet i Sverige.
Citat:
Det var vi som uppmärksammade Martin Strid, Einstein.
Med en saklig diskurs kring mångkulturen i Sverige hade det som Martin Strid nu (så klumpigt) tog upp inte ens behövt tas upp. Då hade frågor kring olika kulturers tankemönster varit diskuterade sedan länge. Du och dina gelikar saboterar diskursen i Sverige.
Citera
2017-11-27, 13:37
Medlem
Irm är en samling troll som ej kunde få jobb genom vanliga kanaler. De kläckte den lysande tanke att hata SD. Då får vi jobb alla jublade ikapp Henko kunde äta än mer halleluja
Citera
2017-11-27, 13:41
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Du missade kärnan i mitt resonemang: Problemet med sådana som IRM och #jagärhär är att ni förstör debattklimatet i Sverige.

Med en saklig diskurs kring mångkulturen i Sverige hade det som Martin Strid nu (så klumpigt) tog upp inte ens behövt tas upp. Då hade frågor kring olika kulturers tankemönster varit diskuterade sedan länge. Du och dina gelikar saboterar diskursen i Sverige.

Så utan att IRM och #jagärhär på något magiskt sätt hade provocerat Martin Strid att säga som han gjorde så hade hans ofantliga dumhet aldrig upptäckts? Hur är det något dåligt att dom finns nu igen?
Citera
2017-11-27, 13:58
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
Så utan att IRM och #jagärhär på något magiskt sätt hade provocerat Martin Strid att säga som han gjorde så hade hans ofantliga dumhet aldrig upptäckts? Hur är det något dåligt att dom finns nu igen?
Jag känner inte Martin Strid så jag kan inte bedöma hans eventuella dumhet. Han uttryckte sig klumpigt men frågorna kring islam och islamism behöver definitivt diskuteras, vilket inte görs i Sverige. Aktörer som IRM och #jagärhär bidrar i allra högsta grad till den sjuka tystnadskultur som tvingas på människor. Det är rena mobbarfasoner där människor skräms till tystnad.
Citera
2017-11-27, 14:26
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Jag känner inte Martin Strid så jag kan inte bedöma hans eventuella dumhet. Han uttryckte sig klumpigt men frågorna kring islam och islamism behöver definitivt diskuteras, vilket inte görs i Sverige. Aktörer som IRM och #jagärhär bidrar i allra högsta grad till den sjuka tystnadskultur som tvingas på människor. Det är rena mobbarfasoner där människor skräms till tystnad.

Hahahaha, att du inte kan dra slutsatsen att snubben är dum i huvudet baserat på att han går upp i direktsänd TV och snackar om att muslimer inte är människor säger mer än tillräckligt om dig.
Citera
2017-11-27, 15:54
Medlem
Stureplansstekarens avatar
Citat:
Jag bor i Nacka, faktiskt. Har heller aldrig uttalat mig om att vilja ha mer mångkultur, det går utmärkt att tycka att rassar och nazzar är dumma i huvudet ändå.
Javisst går det men om man bekämpar invandringskritiker så, och här får du ursäkta, så uppfattas man nog som att man är FÖR invandringskritik. För era granskningar i IRM är ju ofta ad hominem, tex den om att Oscar Någonting i SD klädde sig skinnskalleliknande när han gick i högstadiet (gymnasiet?) för 20 år sedan och en anonym uppgift om att han kallades för "Rasse-Oscar". Då är det liksom inte längre kritik av SD-are som säger dumma saker utan rena tramset.

Så var står du i mångkulturfrågan? I invandringsfrågan? Anser du att invandringen bör öka eller minska? Anser du att mångkultur är en optimal samhällsform? Frågorna är faktiskt väldigt relevanta.
Citera
2017-11-27, 16:13
Medlem
IRM och dess enda anställda Myra lever på SD-idiotier. De hjälper också SD rensa sitt parti från idioter. Det finns med mycket få undantag av återkommande mycket välintegrerade ofta svenskfödda token-"rasifierade" i deras kommentarfält bara vita i deras svans. De för ständiga onlinekrig mot "rasifierade" företrädare vilket tydligt visar att den så kallade rasismen i Sverige är en intern vit angelägenhet då utrymmet och bidragen är begränsade.

Minna Dennert som redan har stöd i kultursektorn och för samtal med myndigheter kommer aldrig visa sig i den här tråden, avböjer hon diskussion med Myra på Facebook lär ju knappast Flashback locka. Å andra sidan är det talande att IRM med svans befinner sig i den här tråden under egna namn, en sk. Vanity-thread som nu är helt OT.
Citera
2017-11-27, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakasone
IRM och dess enda anställda Myra lever på SD-idiotier. De hjälper också SD rensa sitt parti från idioter. Det finns med mycket få undantag av återkommande mycket välintegrerade ofta svenskfödda token-"rasifierade" i deras kommentarfält bara vita i deras svans. De för ständiga onlinekrig mot "rasifierade" företrädare vilket tydligt visar att den så kallade rasismen i Sverige är en intern vit angelägenhet då utrymmet och bidragen är begränsade.

Minna Dennert som redan har stöd i kultursektorn och för samtal med myndigheter kommer aldrig visa sig i den här tråden, avböjer hon diskussion med Myra på Facebook lär ju knappast Flashback locka. Å andra sidan är det talande att IRM med svans befinner sig i den här tråden under egna namn, en sk. Vanity-thread som nu är helt OT.

Mina Dennert skulle inte gå in och svara. Att "smutsa ner sig" så är nog inte hennes grej. Hon tycks dock ha andra lägre stående varelser som åtminstone informerar henne om vad som händer på Flashback, för inte är väl Dennert själv här och läser i smyg?? Se vad hon skrev i denna tidigare artikel från Våldtäktsbladet då hon tycks välinformerad om vad som händer på "hatsajterna":

"Därefter hängs vi ut på Granskning Sverige, som även vid flertal tillfällen ringt upp medlemmar och varit hotfulla. Därefter når det Flashback."

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...ar-aldrig-slut

Mina och Myra tycks inte enbart ha olika mycket betalt för sin anti-rasist-möda, utan de tycks också ha lite olika approach till sin "publik". Mina är väl också mer klassisk sektledare?
Senast redigerad av Kri100 2017-11-27 kl. 19:33.
Citera
2017-11-29, 22:40
Medlem
Citat:

Både Mina och Myra är anställda i sina organisationer. Dennert anställd december ut. Eller har det blivit förlängt? Troligen väl. Kanske räcker Kent-pengarna ett tag till? Vet inte om jagärhär har slängt in ansökan till Allmänna Arvsfonden också?

Eller swischar anhängare för fullt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in