Citat:
Ursprungligen postat av
Nakasone
IRM och dess enda anställda Myra lever på SD-idiotier. De hjälper också SD rensa sitt parti från idioter. Det finns med mycket få undantag av återkommande mycket välintegrerade ofta svenskfödda token-"rasifierade" i deras kommentarfält bara vita i deras svans. De för ständiga onlinekrig mot "rasifierade" företrädare vilket tydligt visar att den så kallade rasismen i Sverige är en intern vit angelägenhet då utrymmet och bidragen är begränsade.
Minna Dennert som redan har stöd i kultursektorn och för samtal med myndigheter kommer aldrig visa sig i den här tråden, avböjer hon diskussion med Myra på Facebook lär ju knappast Flashback locka. Å andra sidan är det talande att IRM med svans befinner sig i den här tråden under egna namn, en sk. Vanity-thread som nu är helt OT.

Mina Dennert skulle inte gå in och svara. Att "smutsa ner sig" så är nog inte hennes grej. Hon tycks dock ha andra lägre stående varelser som åtminstone informerar henne om vad som händer på Flashback, för inte är väl Dennert själv här och läser i smyg??

Se vad hon skrev i denna tidigare artikel från Våldtäktsbladet då hon tycks välinformerad om vad som händer på "hatsajterna":
"Därefter hängs vi ut på Granskning Sverige, som även vid flertal tillfällen ringt upp medlemmar och varit hotfulla. Därefter når det Flashback."
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...ar-aldrig-slut
Mina och Myra tycks inte enbart ha olika mycket betalt för sin anti-rasist-möda, utan de tycks också ha lite olika approach till sin "publik". Mina är väl också mer klassisk sektledare?