2017-11-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det kan du säkert belägga?
Var det ett påstående? Eller började det med,-Att jag tror.....
Citera
2017-11-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
PM kände inte sin mor.
Pms mor kände inte sin son.
PM förstod inte sin mor.
PMs mor förstod inte sin son.

Men PMs far förstod sin sons intresse/passion för teknik och raketer.

Vi vet inte hvorfor hans far nektet PM å besøke sin mor, det kan ha vært for at hun misbrukte han.
Citera
2017-11-26, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jo, om jag uttrycker mig rejält försiktigt nu, så finns det definitivt inget som jag läst om modern som skulle utesluta psykopati, om man säger så. Tvärtom.
Vad har du läst om mamman då? Psykopati är ju en rätt allvarlig störning.
Något fel kan det säkert ha varit men jag tycker psykopati passar bättre på fadern som PM beskriver som en koncentrationslägervakt.
Citera
2017-11-26, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Vi vet inte hvorfor hans far nektet PM å besøke sin mor, det kan ha vært for at hun misbrukte han.
Enligt PM var hans far väldigt svartsjuk. Pms pappa var gammal och hade bara sin son. Det var ju PM som tog hand om sin åldriga pappa och hemmet de sista åren.(Det säger väl allt?) Pms far dog när PM var 17 år.
Jag tror inte PM var lik sin mor utan mer lik sin far. Dock inte allt.
Citera
2017-11-26, 00:48
Medlem
Citat:
Jag tror att PMs mor VAR SÅ SOM PMs far LJÖG FÖR PM 364 DAGAR OM ÅRET: Hjärntvätt.

Precis så som skilda föräldrar fortfarande gör allt som oftast, vad jag förstår.
Sen undrar de varför barnen är obstinata och nervösa...rotlösa och olyckliga. "Jobbiga".

För att vuxna inte klarar av att vara vara vuxna och tänka främst på barnen.
Citera
2017-11-26, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Aspergers syndrom er så utpreget at du merker det ganske fort.
Det er bare å se på alle videoene av PM og der oppfører han seg som alle andre, en med aspergers oppfører seg inte som alle andre.

Bra att du berättar det för mig :-)
Citera
2017-11-26, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast man behöver ju bara kolla på fakta kring M:s mamma, för att inse att hon inte var någon bra mor eller människa i största allmänhet. Behövs ingen hjärntvätt där.

Nog verkar hon varit en ordentlig Mamma som tog hand om hem och barn.
Det syns på de två fotona i Aftonbladet.
Förövrigt så finns det inte så mycket att läsa om henne mer än att PM tyckte att hon bara pysslade med städning och hemtrevligt.
Citera
2017-11-26, 00:54
Medlem
Citat:
Var det ett påstående? Eller började det med,-Att jag tror.....

Nej, bara detta

"PM kände inte sin mor.
Pms mor kände inte sin son.
PM förstod inte sin mor.
PMs mor förstod inte sin son."
Citera
2017-11-26, 00:56
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Jag tror att PM hade två dysfunktionella föräldrar. Du vill ju inte köpa Djursings biografi men PM talar ej väl om sin pappa heller men samtidigt var det hans pappa som gav honom omsorg så samtidigt tyckte han väl om sin pappa ändå.Sådant där kan iallafall förvirra barn väldigt mycket när föräldrarna talar illa om varandra. Riktigt små barn kan ej skilja mellan "onda eller goda" människor. Men det var ja hans pappa som pratade mest skit, för sin mor träffade han bara en gång om året kanske ngt.telefonsamtal med då och då (men då stod nog svartsjuka pappan över sin son och lyssnade).
Men snälla rara!! Aset tyckte inte om sin pappa, därför att Det tyckte inte om NÅGON bortsett sig själv. Aset pratade inte väl om sin pappa, för Det pratade inte väl om NÅGON bortsett sig själv. Och fadern stod nog och vaktade så modern inte skulle säga något sinnessjukt till sin son.
Citera
2017-11-26, 00:56
Medlem
Citat:
Nog verkar hon varit en ordentlig Mamma som tog hand om hem och barn.
Det syns på de två fotona i Aftonbladet.
Förövrigt så finns det inte så mycket att läsa om henne mer än att PM tyckte att hon bara pysslade med städning och hemtrevligt.

Det finns inte många som klarar det. Ens om de hade haft barn.
Citera
2017-11-26, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Men snälla rara!! Aset tyckte inte om sin pappa, därför att Det tyckte inte om NÅGON bortsett sig själv. Aset pratade inte väl om sin pappa, för Det pratade inte väl om NÅGON bortsett sig själv. Och fadern stod nog och vaktade så modern inte skulle säga något sinnessjukt till sin son.
Jag tror inte du satt dig in i PMs barndom så väl. Köp biografin mendans den finns och sälj den dyrt i någon boklåda på nätet sedan. Jag tror att man kan lita på PMs barndom som den beskrivs i boken eftersom det finns tre äldre halvbröder som kan bekräfta att det är sant.
Citera
2017-11-26, 01:11
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Så framställer inte PM det och inte hans halvbröder det heller iallafall.
Hur PM framställer det!!!!!!! Hur PM framställer det!!! Men HUR PM FRAMSTÄLLER DET är ju toootalt ooointresssant, han är ju pålitlig som en våris!!!!!! Brödernas framställning är ju också som is på våren. Om ändå någon normal utomstående bara kunde dyka upp och berätta SANNINGEN om allt!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in