2017-11-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag tror att PMs mor VAR SÅ SOM PMs far LJÖG FÖR PM 364 DAGAR OM ÅRET: Hjärntvätt.

Det er godt mulig men hvorfor har inte boken om PM noen beskrivelse av PM`s mor?

Har han fortrengt henne?

Du vet jo alt om faderen men inte et dugg om moderen. det måste ha en årsak.

Jeg holder fortfarande fast på min teori.
Citera
2017-11-26, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Vi vet ingenting om bröderna, kan mycket väl ha samma innehåll men i olika förpackningar. Polerade på utan, men med ett ”svart hål” i pannloben.

Halvbröderna kan omöjligt ha samma genetiska innehåll. PM är den ende som har sin fars.

Det vi vet Är att PM är biologiskt barn till sin mor och far, och har begått ett bestialiskt sadistiskt sexuellt våldsbrott mot en oskyldig person, Journalisten Kim Wall.
Citera
2017-11-26, 00:28
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Av Merwinna: ”Nej, mamman förstod inte ens hur en tvåstegsraket fungerade. M kunde lika gärna ha frågat katten, sa han! Dessutom var hon slampig. Fyra barn med olika män vid 26 års ålder - män som hon tillät misshandla sina pojkar från tidigare förhållanden - då hon flyttade till ytterligare en femte man och övergav M.. Det går faktiskt att förstå om en liten pojke som haft sådan förbannad otur med sin mor, utvecklar ett kvinnohat. Eller i alla fall ett hat mot kvinnor som påminner om mamman. ”
Jag är ganska säker på att det faktiskt var modern som var pskykopaten, inte fadern. Häftigt humör kan man ha utan att vara empatistörd. Möjligen kan fadern haft något inom autismspektrat, men detta kan man väl bara grunda på hans starka specialintresse, så det känns ändå ganska osäkert.
Ovanstående blev obegripligt, ursäkta. Det är jag som har skrivit från och med ”jag är ganska säker på att..” så inte Merwinna nu får skulden för detta också..
Citera
2017-11-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det som er mer interessant er hvordan hans mamma var.
PM likte å torturere og drepe kvinner tydeligvis
PM kan ha fått sitt eventuella modershat från sin pappa som var den som gav omsorg till PM 364 dagar om året.
Förstår du inte?
Enligt PM var hans pappa en rasist med väldigt PRIMITIV KVINNOSYN som ljög, ibland på gränsen till vansinnig.
PM levde med sin far från 6 år till 17 år. Man är väldigt påverkbar i den åldern.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-11-26 kl. 00:31.
Citera
2017-11-26, 00:29
Medlem
Citat:
Skit i aspergers da, PM har inte aspergers

Hur vet du det?
JAG tror att det KAN vara så, jag säger INTE att jag är säker på att det ÄR så, men du verkar vara säker på att det INTE är så. Har du insyn i PMs psyk-journaler? Eller vad?
Citera
2017-11-26, 00:32
Medlem
Citat:
PM kan ha fått sitt eventuella modershat från sin pappa som var den som gav omsorg till PM 364 dagar om året.
Förstår du inte?
Enligt PM var hans pappa en rasist med väldigt PRIMITIV KVINNOSYN som ljög, ibland på gränsen till vansinnig.
PM levde med sin far från 6 år till 17 år. Man är väldigt påverkbar i den åldern.

Nei det tror jeg inte et sekund på
Citera
2017-11-26, 00:33
Medlem
Citat:
Jag tror att PMs mor VAR SÅ SOM PMs far LJÖG FÖR PM 364 DAGAR OM ÅRET: Hjärntvätt.

Det kan du säkert belägga?
Citera
2017-11-26, 00:34
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Förstår du inte?

Fast man behöver ju bara kolla på fakta kring M:s mamma, för att inse att hon inte var någon bra mor eller människa i största allmänhet. Behövs ingen hjärntvätt där.
Citera
2017-11-26, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Hur vet du det?
JAG tror att det KAN vara så, jag säger INTE att jag är säker på att det ÄR så, men du verkar vara säker på att det INTE är så. Har du insyn i PMs psyk-journaler? Eller vad?

Aspergers syndrom er så utpreget at du merker det ganske fort.
Det er bare å se på alle videoene av PM og der oppfører han seg som alle andre, en med aspergers oppfører seg inte som alle andre.
Citera
2017-11-26, 00:36
Medlem
Citat:
Nei det tror jeg inte et sekund på

Vad är det du inte tror på?
Citera
2017-11-26, 00:36
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, många sexuella relationer och barn med flera olika partners är typiskt för emotionellt instabila kvinnor. (Just detta med "psykopati" är jag dock inte insatt i.)
Jo, om jag uttrycker mig rejält försiktigt nu, så finns det definitivt inget som jag läst om modern som skulle utesluta psykopati, om man säger så. Tvärtom. Många psykopatkvinnor diagnostiseras ofta som borderlie, av nån anledning, som väl mest beror på könsfördomar.
Senast redigerad av Trollet3 2017-11-26 kl. 00:44. Anledning: Tillägg
Citera
2017-11-26, 00:37
Medlem
Citat:
Det er godt mulig men hvorfor har inte boken om PM noen beskrivelse av PM`s mor?

Har han fortrengt henne?

Du vet jo alt om faderen men inte et dugg om moderen. det måste ha en årsak.

Jeg holder fortfarande fast på min teori.
PM kände inte sin mor.
Pms mor kände inte sin son.
PM förstod inte sin mor.
PMs mor förstod inte sin son.

Men PMs far förstod sin sons intresse/passion för teknik och raketer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in