2017-11-24, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-Puh-Sen
Nämen... Var de ihop, Pavel och Findel? Eller vad hade de gemensamt?
Kanske den där ryskan Polina Malaberg? Hon ligger ju villigt med allt som rör sig..? Hmm.
Två riktiga kvinnokarlar på jakt efter nåt exotiskt?

Findel och Pavel har en 16 årig flicka dom turas om att leka med. Pavel tog henne från Findel och Findel ville ha tillbaka henne men då tog Pavel till det tunga artilleriet och grusade Findels framtid totally! 😱

Dock har Findel våldtagit henne vilket det finns starka bevis för. Men hon fortsatte träffa Findel tills bara några veckor sedan. Det verkar vara ett svartsjukedrama om henne, tror inte dom har ett bögdrama utan för SD män är det kvinnor som gäller.
Citera
2017-11-24, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-Puh-Sen
Det blir mer och mer spännande!
Har Pavel flickvän? Vem? En av Sorens före dettor?

Du är kanske man, vad vet jag, men jagade han dig? Kanske med tillhygge? Typ, järnrör?
Vad gör han sen med sina manliga offer?
Eller snackar du bara i nattmössan din?

Pavel är isf tillsammans med Findel Madisons tjej
Citera
2017-11-24, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nu påstår jag iofs inte det du ordbajsar fram.
Finns det ingen teknisk bevisning eller annan stödbevisning så blir det ord mot ord och en fråga om trovärdighet. I de fallen läggs normalt utredningen ned, eller den åtalade frikänns.
Som jag skriver, med stöd av verkliga utredande polisers utsaga så anmäls det ett antal våldtäkter per dygn bara i Sthlms län. Majoriteten av dem går aldrig till åtal.

Och detta säger absolut ingenting om huruvida det är verkliga våldtäkter eller påhittade. Vilket är det vi diskuterar.
Citera
2017-11-24, 16:50
Medlem
Kim-Puh-Sens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Findel och Pavel har en 16 årig flicka dom turas om att leka med. Pavel tog henne från Findel och Findel ville ha tillbaka henne men då tog Pavel till det tunga artilleriet och grusade Findels framtid totally! 😱

Dock har Findel våldtagit henne vilket det finns starka bevis för. Men hon fortsatte träffa Findel tills bara några veckor sedan. Det verkar vara ett svartsjukedrama om henne, tror inte dom har ett bögdrama utan för SD män är det kvinnor som gäller.
Jaha.... Hursomhelst är Pavel utesluten, men parväln Findel Svindel Madison är kvar och omhuldad av självaste Mattias Karlsson? Storslam vunnen.

Är tjejen psykotisk? Stockholmssyndrom?
Citera
2017-11-24, 20:00
Bannlyst
Glöm inte undertext! En av tjejerna berättar om våld ifrån Findel. https://www.youtube.com/watch?v=z_KUNBnsQZg&hl=en
Citera
2017-11-24, 20:17
Medlem
Luttrad.svensks avatar
Detta är alltså vad den 18-åriga kvinnliga medlemmen i Ungsvenskarna Stockholm säger i ett inspelat telefonsamtal från i somras om vad narkomanen, våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Findel Madison gjort mot henne:

Citat:
Han ströp mig. Han drog mig i håret jätte-, jätte-, jättehårt.

Han liksom kastade mig på sängen på ett väldigt aggressivt sätt.

(ohörbart) Alltså, han... Alltså... Alltså... Alltså, man får inte...

Han har misshandlat mig. Jag skojar inte. Han har misshandlat mig.

Efter det där hade jag kanske tio eller elva blåmärken på kroppen.

Jag var rädd för mitt liv på riktigt.

Öh... Jag... har fått höra av flera människor... att han... har psykopatiska drag.
Enligt säker uppgift försöker nu Mattias Karlssons och Henrik Vinges personlige vän, lakej, nyttige idiot, springpojke och hovnarr Chang Frick – tillika narkoman och skattesmitare – försvara Findel Madison och även karaktärsmörda det 16-åriga våldtäktsoffret.

I denna tråd tycks det också intressant nog finnas en uppsjö av anställda tjänstemän på Sverigedemokraternas riksdagskansli som försöker med näbbar och klå spamma sönder denna tråd med OT för att få bort fokus från från de förehavanden som narkomanen, våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Findel Madison haft för sig.

Mycket intressant.
Senast redigerad av Luttrad.svensk 2017-11-24 kl. 20:28.
Citera
2017-11-24, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Vi diskuterar inte, du ordbajsar och jag lägger fram det verkliga poliser berättar.

Jag förklarar det juridiska läget, om du vill se det som ordbajs får det stå för dig.
Den frågan vi diskuterar är huruvida nedlagda anmälningar ger stöd för tidigare skribents tes att stora mängder kvinnor gör falska anmälningar.

Vad polisen berättar om hur många anmälningar som läggs ned är inte det minsta intressant då det inte säger någonting om sanningshalten i anmälan.

Är vi överens om det kan vi avsluta diskussionen där.
Citera
2017-11-24, 21:14
Medlem
Luttrad.svensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luttrad.svensk
Detta är alltså vad den 18-åriga kvinnliga medlemmen i Ungsvenskarna Stockholm säger i ett inspelat telefonsamtal från i somras om vad narkomanen, våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Findel Madison gjort mot henne:

Enligt säker uppgift försöker nu Mattias Karlssons och Henrik Vinges personlige vän, lakej, nyttige idiot, springpojke och hovnarr Chang Frick – tillika narkoman och skattesmitare – försvara Findel Madison och även karaktärsmörda det 16-åriga våldtäktsoffret.

I denna tråd tycks det också intressant nog finnas en uppsjö av anställda tjänstemän på Sverigedemokraternas riksdagskansli som försöker med näbbar och klå spamma sönder denna tråd med OT för att få bort fokus från från de förehavanden som narkomanen, våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Findel Madison haft för sig.

Mycket intressant.
Har någon sett ideologichiefen Mattias Karlsson, presschiefen Henrik Vinge, säkerhetschiefen Fredrik Alhbin eller någon annan i Sverigedemokraternas partiledning kommentera uppgifterna i detta videoklipp om vad Findel Madison gillar att göra utanför arbetstid?

Det är ju ganska graverande uppgifter.

Tråkigt nog är det bara toppen av isberget när det kommer till våldtäkts-, kvinnomisshandlar-, sociopat-, psykopat- och sektmentaliteten i Sverigedemokraterna och Ungsvenskarna.

Många fler extremt allvarliga uppgifter finns.

Undrar hur många saltade fakturor Mattias Karlsson kommer att behöva ta emot ifrån den näre vännen Chang Frick för att försöka skademinimera detta.
Citera
2017-11-24, 22:41
Medlem
Luttrad.svensks avatar
Jag undrar om de två kvinnliga hyresvärdarna i 30-årsåldern med arabiska namn som själva pluggar i Norrköping och som står på lägenheten i Spånga där Findel Madison och Simon Solberg är hyresgäster vet om att man har två knarkare som bor i lägenheten, varav den ene, Findel Madison, dessutom är kvinnomisshandlare och våldtäktsman medan Simon Solberg är grovt ideologiskt avvikande.

Det vore ju mycket otrevligt att ha sådana hyresgäster, känner jag rent spontant.

Dessutom undrar jag också om Findel Madisons familj, partikolleger och arbetskolleger på Sverigedemokraternas riksdagskansli vet om att Findel Madison är narkoman, kvinnomisshandlare och våldtäktsman. Har någon upplyst dessa om detta ännu? Partiledningen väljer ju att lägga locket på. Kanske Mattias Karlsson är orolig för att själv bli synad i sömmarna om sitt sexuelle leverne?

Vet till exempel Findel Madisons bror Vide Madison, som också är aktiv i Sverigedemokraterna lokalt i Umeå, om vad hans sociopatiske broder håller på med? Detta är ju faktiskt en djup familjetragedi.

Findel Madions egen fader Guy Madison är ju faktiskt professor i psykologi vid Umeå universitet. Har Guy gjort en psykiatrisk undersökning av sin egen son för att ta reda på om denne lider av någon form av psyko- eller sociopati?

Här kan man läsa lite mer om Guy Madison:

http://www.umu.se/forskning/popularvetenskap/forskarportratt/professorer-2011/guy-madison/

Citat:
Fakta om Guy Madison

Guy Madison föddes 1961 och växte upp i Stockholm. Efter tio år som frilansande musiker och tekniker inom ljud och bild, började han studera musikvetenskap i Uppsala. En föreläsning av Alf Gabrielsson, svensk pionjär inom musikpsykologi, ledde till studier i psykologi och datavetenskap.

Guy Madison disputerade 2001 med en avhandling där grundläggande egenskaper i människans sätt att uppfatta och producera tidsintervaller karaktäriseras. År 2005 blev han docent, och ett år senare fick han en forskarassistenttjänst vid Umeå universitet. År 2008 fick han universitetets karriärbidrag för unga forskare.

Guy Madison är medlem i Society for Neuroscience, International Society for Intelligence Research, International Society for the Study of Time och European Society for the Cognitive Sciences of Music.
Sedan den 1 juli 2011 är Guy Madison professor i psykologi.
Stackars föräldrar och övriga familj som fått en sådan son...

Det är en himla tur att man äntligen lyckats avslöja vilka människor som Sverigedemokraternas högsta partiledning, däribland Jimmie Åkesson och Paula Bieler, väljer år in och år ut till toppositioner i ungdomsförbundet. Makalöst att inte fler reagerar på hur man under så lång tid kunnat välja så pass olämpliga personer till ledande poster i den sverigedemokratiska rörelsen.

Undrar även vilka andra unga flickor som Findel Madison behandlat på detta sätt. Det vore ju mycket olyckligt för Findel Madisons del om det vore så att ännu fler tjejer tog bladet från munnen, trotsade det intern-sekteristiska trycket i sverigedemokratin och trädde fram för att vittna om alla Findel Madisons sexuella fadäser.
Citera
2017-11-24, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luttrad.svensk
Dessutom undrar jag också om Findel Madisons familj, partikolleger och arbetskolleger på Sverigedemokraternas riksdagskansli vet om att Findel Madison är narkoman, kvinnomisshandlare och våldtäktsman.

Du kanske skulle börja med att upplysa oss om hur detta narkotikamissbruk artar sig. Vad tar han för droger? Opiater? Amfetamin? Psykedeliska svampar?
Citera
2017-11-24, 23:50
Medlem
0rganets avatar
Har Findel sagt något ännu?
Tycker det också är konstigt att SD inte reagerade när en av deras anställda och vad som det verkar högt uppsatt i en underorganisation har en relation med en medlem som är 15 år.

Fun fakt:
Findel är faktiskt född i farstun
https://www.aftonbladet.se/wendela/familj/article10304680.ab
Citera
2017-11-24, 23:54
Medlem
Luttrad.svensks avatar
I denna artikel i Aftonbladet från 2002 – samma tidning som femton år senare avslöjade narkomanen, våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Findel Madison för vad han egentligen är (ödets ironi om något, ha!) – kan man ta del av vad Findels föräldrar – fadern Guy Madison, professor i psykologi vid Umeå universitet, och modern Cina Madison, någon form av egen företagare – hade att säga om familjens barn:

De är inte födda i farstun - men i badrummet

Citat:
För fyra månader sedan födde hon [Cina Madison] dottern Wilda [Madison] hemma i badrummet i Österbybruk, med hjälp av maken Guy [Madison] och en barnmorska.

- Det gick blixtsnabbt. Det tog bara 2,5 timme.

Även de andra barnen, Frode [Madison], 2,5, Vide [Madison], 4, och Findel Madison, 5, är födda hemma.
Stockholm - ett mecka för hemförlossningar

Citat:
- Teknologiseringen av sjukhusfödslar har närt en önskan om en helt annan sorts förlossning. Tyvärr har långt ifrån alla kunnat realisera sina önskemål, eftersom det på de flesta orter inte finns hembarnmorskor att tillgå, säger Cina Madison, ordförande i föreningen Föda hemma.
Har någon grävt lite grand bland Findel Madions gamla skolkamrater i förskolan, låg-, mellan- och högstadiet samt gymnasiet om Findel Madison uppvisade våldsamma, sadistiska, psykopatiska och sociopatiska drag redan under uppväxten och barndoms- och tonårsåren?

När gick det så pass fel i Findel Madisons liv att den lille finken från Östanå blev narkoman, våldtäktsman och kvinnomisshandlare? Och hur kunde Findel Madison lyckas maskera sina perversa och olagliga sidor för sin familj och sina släktingar, allra helst sin egen pappa som är psykologiprofessor?
Senast redigerad av Luttrad.svensk 2017-11-24 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in