Citat:
Ursprungligen postat av
MissGanesh
Är ni oroliga nu små pojkar? Ni som inte tror att det är en våldtäkt, kan det vara så att ni är rädda för att själva ha begått våldtäkt? Nu när det krävs så lite i era ögon, att det inte måste handla om överfall och våld? Ni måste bara lära om, lära rätt, kvinnors kroppar är inte till för er att utnyttja. För nu är det så här, kvinnor över hela världen säger stopp, det räcker nu. Ta det till er! Var säker på att om du har sex med någon att vederbörande är med på det, så jävla svårt kan det inte vara!!
Nej det gör de inte. Detta är ett västerländskt påfund. Tror du de har MeToo i liksom Indien eller Saudiarabien? Denna kampanj är bara ytterligare ett påfund för att vita ska bli ännu färre. På väg till att det inte ska bli ok att ragga ens utan det kommer behövas påskrivet dokument innan vad som är ok och vad som inte är det.
Här raggade snubben upp Moa till sitt hotellrum. Han hade sex i skallen. Hon var möjligen helt borta pga av det var kanske den första gången någonsin hon hade druckit mycket sprit och kanske var på också att nu ska det bli sex. Han var på det klara att japp hon till mitt hotellrum nu ska det bli ligga till. Väl i sängs nyktrade Moa till och sa nej jag vill gå till min säng men reste sig inte eller gjorde det minsta annat för att visa att jag ville först men inte mera. Sedan det klassiska för honom att ett nej är nog inte ett riktigt nej om det inte blir så att hon försöker resa sig upp och gå därifrån så han körde på.