Citat:
Ursprungligen postat av
Pappersvargen
Men vad snackar ni om, hon menade väl helt enkelt att Jörgen hånglat med de andra av sina brevskrivare, en första kvällen och en dagen efter, och att hon kom in i den röran efteråt. Det finns väl ingenting som tyder på att någon bonde har hookat upp med någon annans brevskrivare, så släpp det nu hörrni.
Håller med, så tolkade jag henne också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pappersvargen
Jag tänkte på en grej i gårdagens avsnitt, när de filmade Jörgen så hörde man Wille i bakgrunden säga ”jag har kvinnan i mitt liv här jag” eller något liknande, så det är ju väldigt uppenbart nu att han valt svarthåriga Susanne. Han borde skicka hem den andra pronto.
Man hör lite dåligt vad som sägs men enligt texten så är det Wille som säger till Jörgen att "du har ju kvinnan i ditt liv här".
Oavsett så tror jag också att Wille kommer att välja Susanne, det känns rätt givet.
Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Det med Erik och Alma såg jag med, även om det mest såg ut som att dom kramades lite, intressant oavsett. Man såg ju även när tjejerna pratade med Erik att hon stod för sig medan Ann-Louise och Fredrikke var på andra sidan. Antagligen för att Alma ändå känner att det finns en chans med Erik medan dom andra två är helt körda.
Ja, det var ju Alma och Erik som umgicks mest den kvällen verkar det som.
Synd att vi inte fick se vad de pratade om osv.
Det var ju ändå mer närhet dem emellan än vad vi fått se tidigare så tycker det är dåligt av produktionen att inte belysa det mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Kul för Marcus och Johan att dom verkar ha funnit den rätte. Sådant värmer alltid mitt hjärta
Jag undrar verkligen om det handlar om "den rätta" här, särskilt när det gäller Erica...
Citat:
Ursprungligen postat av
KrossedOut
Göra Erica en Charlie från förra året? Kan inte tänka mig att hennes känslor för Marcus är äkta. Hon är verkligen creepy!
Instämmer