2017-11-23, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Sant han ser ut som en kopia av Hitlerjugend och tämligen osmaklig ut om du nu vill diskutera hans utseende menar jag. Däremot så tror jag efter att ha studerat hans olika debattartiklar och uttalanden att han är kvinnofientlig. Ett litet högerspöke som anser sig ha rätten att förgripa sig på utslagna 15 åringar. Bäst att se upp med typer som det här för här stinker det allvarlig brottsbana framöver.

Kanske finkeponken skriver feministartiklar i all välmening utan för attvisa lite matcho. Kvinnor dras tilldominta typer, dock är findel är underviktig ljus 20 årig grabb. Men han vill väl hävda sig och leva som dom stora topparna med nya kvinnor var dag.
Citera
2017-11-23, 18:09
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Var dom tillsammans?
Och, behöver ju inte vara negativt. Tjejen ville nog mot all förmodan inte anmäla, hur gick det för Emma Sandkvist eller Hanna Wigh när dom anmälde tex? Det förnekar dock inte att brott begåtts.

Förundersökningen mot den SD-politiker som anklagats för sexuella övergrepp mot riksdagsledamoten Hanna Wigh lades ner i dag enligt Åklagarmyndigheten. Med tanke på vad som kommit fram hitills, så misstänker jag att detta ärende också läggs ner.
Citera
2017-11-23, 18:11
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Skulle Temple vara ett böghak? För mig är det ett blattehak och det är därför jag inte kan förstå varför de gick dit, är det möjligtvis så att det är bra med blattar i vissa lägen (t.ex. när de släpper in allt och alla)?
Det är ett gayställe. Samma ägare som Secret Garden, Temple bar är light-varianten. Men ja - en del gangsterkung-wannabes där också.

St:a Clara är så mycket trevligare... men då får ju folk se till och bete sig också.

Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Kvinnor dras tilldominta typer,
Sluta med det.
Citera
2017-11-23, 18:17
Bannlyst
Någon som vet om Findel yttrat sig?
Citera
2017-11-23, 18:38
Medlem
swimp78s avatar
Väntat att en tråd om en sd:are som våldtäktsanklagats skulle mest bestå av ifrågasättande av offret..

I fallen Ismail eller Virtanen eller liknande är alla överens om skuld omedelbart trots att ord mot ord och inga bevis

Men när Bylund anklagats eller en annan sd:are ja då kan ju ingenting ha hänt så länge bevis saknas, och offren är lögnaktiga slampor

Jävla hycklare
Citera
2017-11-23, 18:57
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luttrad.svensk

Många kvinnor, tjejer och flickor förstår inte till en början hur pass mycket de hänsynslöst utnyttjats.
[/b]

Väldigt nedsättande syn du har på kvinnors förmåga att förstå.

Har du några belägg för alla dina påståenden om SD:s knarkande och våldtäkter?
Citera
2017-11-23, 19:21
Bannlyst
Ovanligt tyst i detta ämne, en sd topp har våldtagit en 15 åring ju
Citera
2017-11-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
hela den där metoo kampanjen är hittepå för att folk ska glömma andra saker..
Syftet är att skifta fokus från invandrarnas sexbrott, så folk inte röstar på sd .. och vissa "offrar" sig som t ex timell .. med en fet kompensation från regerigen..
Den här kampanjen startades dock i USA och endast svenska foliehattbärare tillika konsumenter av alternativa medier kan tro på din teori.
Citera
2017-11-23, 19:33
Medlem
Enligt uppgift ska flickan även ha blivit våldtagen av P*vel G*mov.

Antingen har de en hebrefilcirkel inne på kansliet eller så är det nåt lurt i görningen...
Citera
2017-11-23, 19:38
Medlem
Kan ju tillägga att Pavel och Findel är goda vänner sen tidigare och har setts 'ragga' på Stureplan och sådär. En del droger lär ha varit inblandade. En av killarna i järnrörsligan brukade förse med kokain.

Pavel var också närvarande när en viss annan SDU-topp bajsade i ett badkar... och det säger väl allt om den kvällens bravader..
Citera
2017-11-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratuleaks
Enligt uppgift ska flickan även ha blivit våldtagen av P*vel G*mov.

Antingen har de en hebrefilcirkel inne på kansliet eller så är det nåt lurt i görningen...

P*vel har ett rykte om att ge sig på tjejer, verbalt och fysiskt. Så det skulle inte förvåna mig.

Unga tjejer gillar han också. Hans senaste tjej är ung, väldigt ung har jag hört...
Citera
2017-11-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltskabort
P*avel har ett rykte om att ge sig på tjejer, verbalt och fysiskt. Så det skulle inte förvåna mig.

Unga tjejer gillar han också. Hans senaste tjej är ung, väldigt ung har jag hört...
Inte nog med det - han har stalkat en del så att de mått väldigt dåligt och blivit självmordsbenägna. Pavel gillar inte bara unga tjejer, utan såna som har psykiska problem framförallt. Lättare att kontrollera för honom.

Självklart allt medans han har barn och sådär förstås. Tjejen han sägs ha våldtagit som är samma som det talas om i den här tråden kan nog få ett helvete framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in