2017-11-23, 12:53
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vad är ditt poäng?

Att Assad inte är den som har mest inflytande över utvecklingen i landet? Någon som tvivlar på det?

Jag tvivlar jävligt mycket på den punkten ja. Han tycks enbart vara en svag marionett i de storas maktspel. Putin ska varmvattenhamn, Iran ska mobba juden och vettifan va Erdogan vill (vet han själv?) Assad sitter kvar enbart pga av dessa storspelare och han vet om det så där sitter han. Stackars krake
Citera
2017-11-23, 13:05
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Jag tvivlar jävligt mycket på den punkten ja. Han tycks enbart vara en svag marionett i de storas maktspel. Putin ska varmvattenhamn, Iran ska mobba juden och vettifan va Erdogan vill (vet han själv?) Assad sitter kvar enbart pga av dessa storspelare och han vet om det så där sitter han. Stackars krake

Eh. Jag skrev att ingen tvivlade på att han INTE var den som har mest inflytande.
So what? Varför den här fixering om Assads öde?
Citera
2017-11-23, 13:18
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ta det lugnt. humanlife har fel.

Direkt efter mötet pratade Putin och Trump... en och en halv timme

Och så här säger "oppositionen":
https://www.nytimes.com/2017/11/21/world/middleeast/assad-putin-russia-syria.html

Så du kan sova lugnt. USA och 'Western countries' vekar börja lyssna på stora ledaren Mr. Putin
Men var Trump i Sochi eller pratade han i telefon med Putin?
Citera
2017-11-23, 13:24
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Jag skiter väl i judarna, nu undrar jag fortfarande varför inte din kära Assad, syriska folkets frälsare, är huvudperson när Rys-Tur-Ira träffas och diskuterar HANS land?? Är det verkligen okej enligt dig när främmande makter diskuterar Syriens framtid UTAN ledarens närvaro? (Försök nu för fan svara på frågan utan att ge totalt avvikande sionistkort..)

Assad har regelbunden kontakt med både Putin och Rouhani. Han var i Sochi och träffade Putin alldeles nyss. Varför måste han fortsätta vara i Sochi nu?

En israelisk minster deklarerade för inte så länge sedan att det är läge att mörda Assad. Så det är ju ingen vild gissning att tro att han av säkerhetsskäl är tillbaka i Damaskus.
Citera
2017-11-23, 13:26
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Eh. Jag skrev att ingen tvivlade på att han INTE var den som har mest inflytande.
So what? Varför den här fixering om Assads öde?
För att han är så populär i Syrien? Och för att sionisterna hatar honom?
Citera
2017-11-23, 13:30
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Nu tror jag bestämt att du överreagerar alldeles våldsamt. Vilka löjliga spekulationer du kommer med.
Assads ställning i Syrien är väldigt stark. Om framtiden i Syrien vet vi bara att USA-koalitionen inte kommer att bestämma. Och det är stark önskan från folket i Syrien.
Citera
2017-11-23, 14:18
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
För att han är så populär i Syrien? Och för att sionisterna hatar honom?
Det har inget med att FN anklagat hnm för brott mot mänskligheten? Accepterar du inte FN:s auktoritet

Kan du förklara varför sionister hatar Assad?
Citera
2017-11-23, 14:29
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Det har inget med att FN anklagat hnm för brott mot mänskligheten? Accepterar du inte FN:s auktoritet

Underligt att du ställer den frågan! Du har spridit ditt lögnaktiga, oresonliga hat mot Assad här i åratal.
Det är du som borde förklara ditt hat.

Edit: Nej, förresten, låt bli! Du kan ju inte hålla dig till sanningen, så jag har inget intresse av dina "förklaringar".
Senast redigerad av humanlife 2017-11-23 kl. 14:33.
Citera
2017-11-23, 14:36
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

Vad är en sionist som alla nojsar om?
Citera
2017-11-23, 15:04
Medlem
humanlifes avatar
Nu har vi Putins egna ord i en videoupptagning. Folket i Syrien skall själva bestämma sin framtid. (Han har sagt detta åtskilliga gånger förut.) Jag tror att han menar det.

Vladimir Putin: "The Syrian people will determine their future themselves"
http://www.france24.com/en/video/20171123-vladimir-putin-syrian-people-will-determine-future-themselves
Citera
2017-11-23, 15:26
Medlem
arbetets avatar
Citat:

Tre FN-anknutna personer "feel confident", så sitt inte här och sprid #FakeNews.
Citera
2017-11-23, 15:58
Medlem
Cents4s avatar
Jag märker en aning högre aktivitet från trådens sionister nu när det går så bra för Assad och Putin. En slump eller inte? Avgör själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in