Citat:
Ursprungligen postat av
misogyn
Det här är varför jag säger att man endast ska söka sig till oskulder.
Kvinnor blir emotionellt förstörda efter deras första ligg eller första kärlek, sen är de förbrukade för alltid och kommer ha badboy-issues med sina ex och velar fram och tillbaka med dem.
Hon är helt och hållet inte klar med sitt ex och klar till att gå vidare. Han finns där i bakgrunden.
Och nu kommer frågan till dig TS, är du man nog att ha självrespekt och dumpa henne och gå vidare? Eller kommer du göra som 90% av dagens cucks dvs. bara lyssna och tro på någon dålig bortförklaring hon kommer ge dig ifall du skulle konfrontera henne om det och sen se på när du kommer på att hon fortfarande messar fram och tillbaka med sitt ex om ett halvår och pratar om att ses över en kaffe?
Kommer göra lite ont, men det kommer vara värt det.
Fel män kan vara likadana. Om inte värre, är faktiskt vetenskapligt bevisat till och med
https://youtu.be/lCSjuylaYUk :P Fick dumpa en kille för något år sen för han verkligen inte var över sitt (sina?) ex. Tycker att när man går in i ett förhållande ska man ha tillräckligt mycket respekt för sin partner att sluta prata med sina ex och gå igenom känslorna innan man startar något nytt. Är väldigt glad jag dumpade för vill inte spendera mitt liv med någon som egentligen är kär i någon annan.