• 2
  • 3
2017-11-23, 11:26
Medlem
FairyCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollepol
Ska snacka med henne ikväll....dock över telefon vilket inte är optimalt men hon hade en familjetragedi så hon vill inte träffas...........
Okej, isf kanske det skulle passa bättre att ta upp det en annan dag?

Usch, känner verkligen med dig Ts.
Citera
2017-11-23, 11:29
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyCute
Okej, isf kanske det skulle passa bättre att ta upp det en annan dag?

Usch, känner verkligen med dig Ts.

Håller med. Ta det face to face och inte under en (akut?) familjekris.
Citera
2017-11-23, 12:14
Bannlyst
Tala med henne ansikte mot ansikte - men oavsett.. Vilken tjej håller på såhär när hon är i ett stadigt förhållande? Snackar med en gammal kille om att hon vill ha honom i sitt liv, jag hade älskat dig så mycket och jada jada jada.

Hon har uppenbarligen inte släppt exet, och har du otur kommer du få lida för detta längre fram då hon kanske tar steget och går tillbaka till honom - eller ännu värre, älskar honom i smyg men är med dig ändå.
Citera
2017-11-23, 12:22
Medlem
Skaffa en ny tjej som inte är efterbliven. Blev arg då jag försökte läsa texten.
Citera
2017-11-23, 12:29
Medlem
Dumpa henne. Inte som om beteendet lär förändras, är det inte exet lär det bli någon annan.

Och hur tusan kan hon ha djupare känslor så pass att hon fortfarande vill ha någon och tänker dagligen på den efter 7-8 månader och de enbart träffats en gång i månaden?

Låter inte som om hon har verklighetsförankring utan att hon lever i en fantasivärld snarare.
Citera
2017-11-23, 12:31
Medlem
Det här är varför jag säger att man endast ska söka sig till oskulder.

Kvinnor blir emotionellt förstörda efter deras första ligg eller första kärlek, sen är de förbrukade för alltid och kommer ha badboy-issues med sina ex och velar fram och tillbaka med dem.

Hon är helt och hållet inte klar med sitt ex och klar till att gå vidare. Han finns där i bakgrunden.

Och nu kommer frågan till dig TS, är du man nog att ha självrespekt och dumpa henne och gå vidare? Eller kommer du göra som 90% av dagens cucks dvs. bara lyssna och tro på någon dålig bortförklaring hon kommer ge dig ifall du skulle konfrontera henne om det och sen se på när du kommer på att hon fortfarande messar fram och tillbaka med sitt ex om ett halvår och pratar om att ses över en kaffe?

Kommer göra lite ont, men det kommer vara värt det.
Citera
2017-11-23, 14:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Vi är ihop.
Hur kan ni vara ihop om ni ses två dagar av 30? Är man kär vill man ses hela tiden.
Citera
2017-11-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn

Kvinnor blir emotionellt förstörda efter deras första ligg eller första kärlek, sen är de förbrukade för alltid och kommer ha badboy-issues med sina ex och velar fram och tillbaka med dem.

Hon är helt och hållet inte klar med sitt ex och klar till att gå vidare. Han finns där i bakgrunden.

Och nu kommer frågan till dig TS, är du man nog att ha självrespekt och dumpa henne och gå vidare? Eller kommer du göra som 90% av dagens cucks dvs. bara lyssna och tro på någon dålig bortförklaring hon kommer ge dig ifall du skulle konfrontera henne om det och sen se på när du kommer på att hon fortfarande messar fram och tillbaka med sitt ex om ett halvår och pratar om att ses över en kaffe?

kommer ju snacka med henne först och hoppas på att hon är ärlig. Annars får det väll bli att göra slut om hon vill träffa honom
Citera
2017-11-25, 10:03
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Har träffat denna tjej i två månader och har frågat om hon skulle gå tillbaka till något av sina ex vara hon då har sagt nej. Undrar bara vad jag ska göra eller säga?

Bara så att du vet, trotts att det inte verkar så, så tänker jag på dig ofta.
Vet att jag är ett svin för tillfället, men jag är verkligen osäker på allt. Inte riktigt där för att ge allt en ärlig chans, det har liksom gått åt lite fel håll för mig och mina kännslor. Men på samma gång så är du verkligen fantastisk och jag sabbar allt för tillfället. Om det inte redan är hundra sabbat.

Det är tufft för tillfället, och jag vet inte riktigt vad som är rätt eller fel.
Jag kanske borde prata med dig via telefon, men är rädd att jag inte kommer få fram vad jag vill säga då. Om jag ens får fram det nu.
Jag är bara förvirrad. Mina känslor är all over the place, löper amok.
Det sjukaste är, en del av mig tror att om saker varit annorlunda, om vi träffats mera. Spenderat mera tid med varandra. Mera än max en helg i månaden. Så hade jag älskat dig djupt idag.
Jag är rädd för att träffa dig, jag är rädd för att se dig och bestämma mig för att skita i klumpen i magen. På samma gång som jag är rädd att se dig och känna att du bara är min vän. Båda sakerna hade gjort lika ont, fast på två olika sätt.

Skäms som fan över hur jag beter mig. Men jag klarar verkligen inte av att prata med dig när jag själv inte klarar av mina egna tankar över det hela.
Jag kanske är feg, antagligen. Men det går inte ihop i mitt huvud. Hur kan jag veta att jag skulle älska någon om läget varit annorlunda, men fortfarande vara osäker på framtiden. Det är galet. Helt vrickat.
Jösses, om du inte avskyr mig nu så är det fel på dig. För jag avskyr mig själv.
Om du går vidare så klandrar jag dig inte. Har lekt en del med tanken på att du redan gjort det. Det gör ont, men jag hade förståt dig. Hade antagligen gjort det samma.

Önskar du vore en större del av min vardag, eller en del alls. Men vardagen bara går vidare och en vecka blir till en månad, en månad blir till två.
Tänker på dig varje dag. Men det känns som om det enda jag gör är att bolla.
Känner du som jag?

Men hur har ni det i ert förhållande? Mår du bra i relationen och får du det du vill ha och behöver? Jag tycker det det viktiga och inte vad hon skriver på nätet.
Citera
2017-11-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn

Fel män kan vara likadana. Om inte värre, är faktiskt vetenskapligt bevisat till och med https://youtu.be/lCSjuylaYUk :P Fick dumpa en kille för något år sen för han verkligen inte var över sitt (sina?) ex. Tycker att när man går in i ett förhållande ska man ha tillräckligt mycket respekt för sin partner att sluta prata med sina ex och gå igenom känslorna innan man startar något nytt. Är väldigt glad jag dumpade för vill inte spendera mitt liv med någon som egentligen är kär i någon annan.
Citera
2017-11-25, 12:25
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ska snacka med henne ikväll....dock över telefon vilket inte är optimalt men hon hade en familjetragedi så hon vill inte träffas...........

Hade hon gillar dig så hade hon velat träffas. Säg åt den där äckliga fittan att hon kan dra åt helvete. Är du desperat att ha någon att knulla, se dig om efter andra brudar under tiden ni är i ett "förhållande". Hon är riktigt vidrig och inget att satsa på i alla fall.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in