2017-11-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
När gjorde dom slut? Fråga om hon ser dig som en rebound. Be henne va helt uppriktig.
Kom ihåg att ni inte dejtat varann så länge. Ni håller fortfarande på att lära känna varandra trots allt. Inte så konstigt att du inte riktigt kan veta var du har henne.
Kram
Dom gjorde slut för 7-8 månader sedan.
Citera
2017-11-23, 09:55
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollepol
Dom gjorde slut för 7-8 månader sedan.

Och var ihop hur länge?
Citera
2017-11-23, 10:00
Medlem
TS du vet svaret själv, bara läs det hon skrivit? Hon vill inte ha dig först
Citera
2017-11-23, 10:00
Medlem
Citat:
Och var ihop hur länge?
Tror det var några månader. Anledningen till att hon gjorde slut var att han gjorde en massa löften som han inte höll och hon flyttade lite längre därifrån så det blev typ lite långt att träffas, då märkte hon att hon inte tänkte på honom längre. Då gjorde hon slut. Men vad jag inte fattar är varför hon tänker nästan varje dag på honom nu?
Citera
2017-11-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leksand99
TS du vet svaret själv, bara läs det hon skrivit? Hon vill inte ha dig först
Så vad bli jag då? Något mellanting medans hon väntar på att han blir redo?
Citera
2017-11-23, 10:17
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Tror det var några månader. Anledningen till att hon gjorde slut var att han gjorde en massa löften som han inte höll och hon flyttade lite längre därifrån så det blev typ lite långt att träffas, då märkte hon att hon inte tänkte på honom längre. Då gjorde hon slut. Men vad jag inte fattar är varför hon tänker nästan varje dag på honom nu?

Vill du verkligen ha en tjej som tänker på en annan snubbe dagligen? Dessutom någon hon bara dejtade några månader..
Citera
2017-11-23, 10:21
Medlem
Citat:
Vill du verkligen ha en tjej som tänker på en annan snubbe dagligen? Dessutom någon hon bara dejtade några månader..
Nej, kanske inte....
Citera
2017-11-23, 10:26
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:
Nej, kanske inte....

Du behöver ju inte ta ett drastiskt beslut idag huruvida du skall dumpa eller inte. Chilla lite och fundera. Om hon sagt att hon gillar dig så kanske det räcker för dig?
Men om jag var nykär i någon som skrev så till ett ex tror jag att jag skulle bli för avtänd för att vilja fortsätta.
Känn efter lite.
Citera
2017-11-23, 10:42
Medlem
FairyCutes avatar
Av vad jag läste så träffades dom bara en gång i månaden och kanske hon fortfarande har fått behålla sin drömbild utan att han krossat den helt mer än med några löften som inte blev av? Kanske uppbrottet blev lite hastigt och baserat på impuls och att förnuftet nu börjar komma ikapp henne eftersom hon börjar inse sin roll i det hela?

Hur som helst så ser jag bara varningsflaggor och skulle själv ha valt att lämna och ev ge henne mer tid att komma underfund med sina känslor. Noll kontakt under tiden. Att stanna kvar och fortsätta investera i en relation och i en människa som varje dag tänker på någon annan ser jag som ett recept på sårade känslor och tvivel på sitt egenvärde. It ain't worth it!
Citat:
Vi har snackat lite om det, men det är svårt att veta om hon snackar skit eller inte
Så du har konfronterat henne med allt? Isf så måste du väl kunna ge ett bättre svar på vad hon sa eller hur hon reagerade?! Vet du om han svarat henne?
Citera
2017-11-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyCute
Av vad jag läste så träffades dom bara en gång i månaden och kanske hon fortfarande har fått behålla sin drömbild utan att han krossat den helt mer än med några löften som inte blev av? Kanske uppbrottet blev lite hastigt och baserat på impuls och att förnuftet nu börjar komma ikapp henne eftersom hon börjar inse sin roll i det hela?

Hur som helst så ser jag bara varningsflaggor och skulle själv ha valt att lämna och ev ge henne mer tid att komma underfund med sina känslor. Noll kontakt under tiden. Att stanna kvar och fortsätta investera i en relation och i en människa som varje dag tänker på någon annan ser jag som ett recept på sårade känslor och tvivel på sitt egenvärde. It ain't worth it!

Så du har konfronterat henne med allt? Isf så måste du väl kunna ge ett bättre svar på vad hon sa eller hur hon reagerade?! Vet du om han svarat henne?
dom skulle snacka men det blev inte av då andra saker hände
Citera
2017-11-23, 10:55
Medlem
FairyCutes avatar
Citat:
dom skulle snacka men det blev inte av då andra saker hände
Vad sa hon angående det hon skrivit? Och vad skulle dom prata om? Får du inte lite uppfattningen att hon försöker reparera det som gick fel i den förra relationen för att kunna gå tillbaka till honom igen? Känns som att allt handlar om vad exet känner och vill, hon verkar ju inte tveka direkt som jag tolkar det.
Citera
2017-11-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyCute
Vad sa hon angående det hon skrivit? Och vad skulle dom prata om? Får du inte lite uppfattningen att hon försöker reparera det som gick fel i den förra relationen för att kunna gå tillbaka till honom igen? Känns som att allt handlar om vad exet känner och vill, hon verkar ju inte tveka direkt som jag tolkar det.
Ska snacka med henne ikväll....dock över telefon vilket inte är optimalt men hon hade en familjetragedi så hon vill inte träffas...........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in