2017-11-22, 19:28
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Den bistra verkligheten är så här:Man har ett eget ansvar också, både som enskild och ja även som 16-åring annars får man lära sig verkligheten den hårda vägen i många fall, men även föräldrarna för det är väl knappast första gången deras minderåriga dotter var ute och drack?

Tillämpar du samma svepande och ursäktande resonemang när det är blattar som våldtar Svenska småtjejer(barn) som de supit ner i syfte att kunna förgripa sig på?
Citera
2017-11-22, 19:29
Medlem
8711s avatar
Ni som skriker högt och säkert att en våldtäkt skett och att olika personer är svin, förklara det här:

* Tjejen säger själv att hon inte vet om hon sagt ja eller nej, redan här spricker hela anmälan.
* Hon minns inte alls vad hon gjort och vad som hänt.

Det skulle kunna bli många många tusentals anmälningar om det här var nivån av "våldtäkter".

Kommer inte ens bli en rättegång.
Citera
2017-11-22, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ni som skriker högt och säkert att en våldtäkt skett och att olika personer är svin, förklara det här:

* Tjejen säger själv att hon inte vet om hon sagt ja eller nej, redan här spricker hela anmälan.
* Hon minns inte alls vad hon gjort och vad som hänt.

Det skulle kunna bli många många tusentals anmälningar om det här var nivån av "våldtäkter".

Kommer inte ens bli en rättegång.

Hon vet förfan att han runkat framför henne och att hon tagit hans säd.
Citera
2017-11-22, 19:32
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Tillämpar du samma svepande och ursäktande resonemang när det är blattar som våldtar Svenska småtjejer(barn) som de supit ner i syfte att kunna förgripa sig på?

Hur vet du att det är så utom att du fabricerat en historia?

Har du belägg för att det gått till så?

16-åringar har ett eget ansvar och kan själva välja vad man gör och inte gör, om man dricker eller inte dricker. Tyvärr är den bistra verkligheten sådan att om man inte förstår det så kommer man få ta sina smällar tills man lär sig det och så har det alltid varit. Jag har ingen aning om vad som hänt och inte hänt, inte tjejen heller tydligen som enligt sig själv lika gärna kan ha sagt ja och varit drivande. Hon minns ju inte... Kan du förklara då hur det säkert är en våldtäkt? Om man inte minns om man sa ja eller nej ens en gång?
Citera
2017-11-22, 19:32
Medlem
CloverLeafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luttrad.svensk
Vad är det som inte är sant i det som jag skriver i mitt inlägg?

Det kan jag naturligtvis inte avgöra, men det syns tydligt på ditt sätt att skriva att du har aversioner gentemot partiet och de namngivna personerna.

Läste nu ABs artikel, har det gått till som tjejen säger lutar det mot att det är en våldtäkt.

Har själv vaknat upp naken i en säng bredvid en annan person efter en ordentlig karatefylla. Har dock aldrig funderat på huruvida jag blivit våldtagen, då jag naturligtvis inte kan utesluta att jag i min berusning tagit initiativ till sexet, och om så är fallet är det naturligtvis ingen våldtäkt.

Men i det här fallet känns det ju inte som att tjejen varit pådrivande utan tvärtom, baserat på vad flickan berättar. Oavsett vad är det något upp till domstol att avgöra.

Sen kan jag tycka att är man 16 år är man fortfarande själv ansvarig för hur berusad man blir.
Citera
2017-11-22, 19:35
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Hon vet förfan att han runkat framför henne och att hon tagit hans säd.

Jaha? Tråkigt för henne om hon ångrar sig och förstått det efteråt. Läs artiklarna. Hon vet inte om hon sagt ja eller nej vilket hon själv säger. Hon vet inte vad som hänt, vad hon sagt, vad hon själv gjort. Det förstår nog du också innerst inne hur mycket du än hatar honom att en sådan historia inte ens går till rättegång?

Hur ska en våldtäkt beläggas när det påstådda offret säger att hon inte vet om hon sa ja eller nej, inte vet om hon ville förrän först i efterhand och vid en anmälan flera månader senare? Berätta det för mig.

I fyllan kanske hon till och med var drivande? Vad ska hon säga om det som inte minns och inte vet om hon ville och inte vet om hon sagt ja eller nej? Hon kan alltså enligt sig själv ha sagt "ja, jaaaaa", är det våldtäkt?
Senast redigerad av 8711 2017-11-22 kl. 19:37.
Citera
2017-11-22, 19:37
Medlem
Citat:

16-åringar har ett eget ansvar och kan själva välja vad man gör och inte gör, om man dricker eller inte dricker. Tyvärr är den bistra verkligheten sådan att om man inte förstår det så kommer man få ta sina smällar tills man lär sig det och så har det alltid varit. Jag har ingen aning om vad som hänt och inte hänt, inte tjejen heller tydligen som enligt sig själv lika gärna kan ha sagt ja och varit drivande. Hon minns ju inte... Kan du förklara då hur det säkert är en våldtäkt? Om man inte minns om man sa ja eller nej ens en gång?

Du skuldbelägger tjejen alltså. Klassiskt.
Gör du det om det är utländska män som ger sig på en lättklädd svensk kvinna också?
Citera
2017-11-22, 19:40
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:

Svara på frågan i stället för att extrapolera med en massa ovidkommande skit - har du samma generella och överslätande inställning dvs att flickan har egen skuld i saken när det inte handlar om just SD-are utan blattar som anklagas för att ha supit ner och våldfört sig på barn?
Citera
2017-11-22, 19:40
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Du skuldbelägger tjejen alltså. Klassiskt.
Gör du det om det är utländska män som ger sig på en lättklädd svensk kvinna också?

Vad är det du inte fattar ditt jävla slödder? Jag skuldbelägger ingen.

Vi har däremot ett påstått offer som inte vet själv om hon sagt ja eller nej och till och med säger det helt öppet... Hon kan alltså enligt sig själv lika gärna ha sagt "jaaaa, äntligen", du har ingen aning och jag har ingen aning. Inte hon själv heller tydligen.

Om hon sa ja, är det då våldtäkt? Det kan såklart inte beläggas att något skett överhuvudtaget under dessa förutsättningar. Det håller inte med såna historier, det kommer läggas ned illa kvickt om historien är den som aftonbladet återger.
Citera
2017-11-22, 19:42
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Svara på frågan i stället för att extrapolera med en massa ovidkommande skit - har du samma generella och överslätande inställning dvs att flickan har egen skuld i saken när det inte handlar om just SD-are utan blattar som anklagas för att ha supit ner och våldfört sig på barn?

Om tjejerna där säger att dom lika gärna kan ha sagt "jaaa" så är det givet att det inte ens blir en rättegång och än mindre en fällande dom. Hur kan man anklaga för våldtäkt om man inte vet om man sa ja eller nej? Om man inte vet om man själv till och med varit drivande?
Citera
2017-11-22, 19:44
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Du pratar procent, alltså?
Men vad jag vet startades den här tråden där en "ungsvensk" är anklagad. Och med statistik försöker många av er säga att det kan inte stämma, det är fabricerat, vad har flickans föräldrar gjort och så vidare..

Jag kan Flashback. Jag vet hur det hade låtit om det varit en svensk 15-åring, som anklagat en 20-årig muslim.

Hade ni då tagit den misstänkte förövarens försvar?
Nej, det hade ni inte.
För ni tillhör SD-sekten.

Det stora problemet om man skriker om våldtäkt och i hennes fall anmält en påstådd våldtäkt:

Tjejen säger själv och helt öppet att hon inte vet om hon sagt ja eller nej, inte vet vad hon själv gjort vilket kan innebära vad som helst.

Så var denna saga slut. Eller har du bevis till skillnad från offret som inte minns eller vet någonting enligt egen utsago i tidningarna? Vet du om hon sa ja eller nej? Om hon ville och om hon kanske var drivande i fyllan?

Därmed förstår alla utgången av detta.
Senast redigerad av 8711 2017-11-22 kl. 19:47.
Citera
2017-11-22, 19:47
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Om tjejerna där säger att dom lika gärna kan ha sagt "jaaa" så är det givet att det inte ens blir en rättegång och än mindre en fällande dom. Hur kan man anklaga för våldtäkt om man inte vet om man sa ja eller nej? Om man inte vet om man själv till och med varit drivande?

Svara på frågan: hade du haft samma inställning dvs enligt nedan om det inte gällt en aktiv SD-are/ungsvensk/partitjänsteman utan en random blatte som anklagats för att ha supit ned och förgripit sig på flickan?

Det är ju bara ett ja eller ett nej du behöver bidra med?

Citat:
16-åringar har ett eget ansvar och kan själva välja vad man gör och inte gör, om man dricker eller inte dricker. Tyvärr är den bistra verkligheten sådan att om man inte förstår det så kommer man få ta sina smällar tills man lär sig det och så har det alltid varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in