Citat:
Ni som tror att Liselott kommer åka hem får nog tänka om. Jag tror tyvärr att hon blir sist kvar! Det kommer att hålla max någon månad och sen inser han hur hon är. Osäkrare och mer omogen tjej får man leta efter. Fattar inte vad han ser hos henne! Även om han inte ser det som vi ser måtte han väl ändå märkt hur barnslig och svartsjuk hon är!
Citat:
Citat:
Frånsett att Liselott är hur jobbig som helst så är det även märkligt hur Dennis helt kan gå emot vad han tidigare sagt. Tänker på den där promenaden han hade med Annie och hur han sa att han inte skulle gilla om någon kom och avbröt dem - vilket var just vad Liselotte och hennes kompis ändå gjorde. Varför tar han inte detta till sig? Därtill har vi mobbinganklagelserna, svartsjuka samt allmänt märkligt beteende. Det är konstigt hur han bara låter allt detta passera.
Citat:
Alma tycks vara mogen och djup för sin ålder, vilket jag gillar. Det gäller även Erik så jag tyckte att de matchade varandra där. Kanske att det blir alltför "vuxet" och allvarligt dem emellan men den risken finns ju även med den här Charlotte som verkar ha samma historik som Erik.
Citat:
Det håller jag med om, har även påpekat det i tidigare inlägg.
Citat:
Jörgen bidrar ju onekligen med "bra tv" eftersom vi är många som stör oss på honom.Kul med lite drama i webbserien, till skillnad mot de flesta andra tycker jag faktiskt Jörgen är lite rolig. Han vet vad han vill och hymlar inte för fem öre. Bufflig och inte speciellt fin i kanten men det är ju inte alla kvinnor som söker den typen heller. Blir ju roligare tv dessutom [...]
Så heja Jörgen, han visar vad han vill och så länge han är ärlig med det tycker jag inte han gör något fel. Alla kan ju inte vara George Clooney eller vafan han heter.
Så heja Jörgen, han visar vad han vill och så länge han är ärlig med det tycker jag inte han gör något fel. Alla kan ju inte vara George Clooney eller vafan han heter.
Däremot så tycker jag inte att bara för att man är ärlig så kan ett buffligt beteende ursäktas.
Sättet som han skickade hem den första kvinnan t ex var ju väldigt okänsligt och fel.
Citat:
Ja det lär ju inte bli nåt mellan Erik och de tre tjejerna han har där nu. Man såg ju allvaret i hans ögon när han pratade om Charlotte som inte kunde komma och där fanns ju klicket redan när han läste brevet. Ska Erik finna kärlek får Linda se till att få dit Charlotte och dem tjejerna som är där nu får väl resa hem.
Citat:
Det behöver ju inte funka med Charlotte heller men det är ju bra om de kan få träffas som sagt så att han vet en gång för alla och kan gå vidare. Antingen med Charlotte, med Alma eller på egen hand utanför serien.
Det var smärtsamt att se att det inte klickade mellan Erik och Alma, den tjejen han snackade om var väl hon som varit med om någon olycka och gått igenom en del tuffa saker i livet väl? Eller spelar mitt minne mig ett spratt? Det kändes som en tjej han borde kunnat klaffa med.
Senast redigerad av Lostworld 2017-11-09 kl. 12:26.
Senast redigerad av Lostworld 2017-11-09 kl. 12:26.
, skulle inte förvåna mig om han glömmer Annie snart för han blir så förtrollad av Liselott......
. Han kommer nog köra på med att göra saker med den en och en. Oavsett vad Linda säger då alltså. Hon kan ju säga "idag står gruppdejt på schemat" men jag tror Jörgen kommer köra sitt race iaf.