Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Jag är tillbaka i detta
Efter trumps tal som inte blev något tänkte jag släppa detta, skrev något om framtida antiklimax.
Kan inte släppa det, för mycket som händer för att det skall vara tillfälligheter och det är de "onda" som åker dit hela tiden.
Jag börjar fundera på om inte detta kan få genomslag i hela världen, zimbabwe och angola i afrika är två exempel.
Nåt har hänt i tyskland också, kejsaren har fallit och i frankrike har macron problem.
Man kan inte förneka tillfälligheten i att Q använde +++ för SA och att Trump senare första gången använder +++ när han twittrar om militär, då upprensningen i SA genomförs av kronprinsen.
SA ska ju ha varit den stora kassakon så det sinar kanske i kistorna nu?.
I kontrast med andra i tråden börjar jag tro mer på detta än tidigare, sen ska man plocka ner nwo och deras enorma tentaklar, då måste man vara en strateg och mycket måste ske dolt, de har sitt folk överallt, inte bara att komma hem från en asien turne och säga att man ska runda upp alla, arrestera mäktigaste familjerna på jorden och införa martial law, de måste försvagas först, pengarflödet stoppas, fotsoldater gripas, korrumperade politiker hängas ut, skapa panik i leden så att alla överger och sjunger ut.
Kul är det iaf.