2017-11-21, 21:40
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Han har ju tydligt sagt att han är Israel vän, men det behöver ju inte innebära att han älskar Netanyahu. Själv har jag haft svårt att få ihop detta, men det finns olika fraktioner i Israel, jag är glad att det lutar åt att han inte valt Netanyahu sida.

Benjamin Netanyahu ligger ju bakom Israels inblandning i proxykriget i Syrien och Irak. Möjligen kan det vara så att israelerna inte kan ställa "Bibi" till svars för brott mot mänskligheten - men låta honom snava över en korruptionshärva?
Citera
2017-11-22, 08:37
Medlem
Sök upp Tracy Beanz och eller Montagraph på utube för mer info.
Info finns även på White Knuckle Day på utube.
Skrev igår en nr serie 9-11-21-7

det visade sig att isis gett sig på Trumps son Barry, Har inte fått det bekräftat men det pekar på att han ska mördas, ett kontrakt utgett av ISIS.

ISIS=CIA=CLINTON=OBAMA osv.

Ett tydligt meddelande till Trump.

Q har släppt mer info.
Senast redigerad av natione-suecos 2017-11-22 kl. 08:42. Anledning: ny info
Citera
2017-11-22, 08:40
Medlem
Jag är tillbaka i detta

Efter trumps tal som inte blev något tänkte jag släppa detta, skrev något om framtida antiklimax.

Kan inte släppa det, för mycket som händer för att det skall vara tillfälligheter och det är de "onda" som åker dit hela tiden.

Jag börjar fundera på om inte detta kan få genomslag i hela världen, zimbabwe och angola i afrika är två exempel.

Nåt har hänt i tyskland också, kejsaren har fallit och i frankrike har macron problem.
Citera
2017-11-22, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag är tillbaka i detta

Efter trumps tal som inte blev något tänkte jag släppa detta, skrev något om framtida antiklimax.

Kan inte släppa det, för mycket som händer för att det skall vara tillfälligheter och det är de "onda" som åker dit hela tiden.

Jag börjar fundera på om inte detta kan få genomslag i hela världen, zimbabwe och angola i afrika är två exempel.

Nåt har hänt i tyskland också, kejsaren har fallit och i frankrike har macron problem.

Pengarna har tagit slut i Frankrike, dom står på ruinens brant. Risken för en total ekonomisk kollaps är nära förestående.
Citera
2017-11-22, 09:18
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Jag är tillbaka i detta

Man kan inte förneka tillfälligheten i att Q använde +++ för SA och att Trump senare första gången använder +++ när han twittrar om militär, då upprensningen i SA genomförs av kronprinsen.
SA ska ju ha varit den stora kassakon så det sinar kanske i kistorna nu?.

I kontrast med andra i tråden börjar jag tro mer på detta än tidigare, sen ska man plocka ner nwo och deras enorma tentaklar, då måste man vara en strateg och mycket måste ske dolt, de har sitt folk överallt, inte bara att komma hem från en asien turne och säga att man ska runda upp alla, arrestera mäktigaste familjerna på jorden och införa martial law, de måste försvagas först, pengarflödet stoppas, fotsoldater gripas, korrumperade politiker hängas ut, skapa panik i leden så att alla överger och sjunger ut.
Kul är det iaf.
Senast redigerad av Mr B 2017-11-22 kl. 09:20.
Citera
2017-11-22, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Man kan inte förneka tillfälligheten i att Q använde +++ för SA och att Trump senare första gången använder +++ när han twittrar om militär, då upprensningen i SA genomförs av kronprinsen.
SA ska ju ha varit den stora kassakon så det sinar kanske i kistorna nu?.

I kontrast med andra i tråden börjar jag tro mer på detta än tidigare, sen ska man plocka ner nwo och deras enorma tentaklar, då måste man vara en strateg och mycket måste ske dolt, de har sitt folk överallt, inte bara att komma hem från en asien turne och säga att man ska runda upp alla, arrestera mäktigaste familjerna på jorden och införa martial law, de måste försvagas först, pengarflödet stoppas, fotsoldater gripas, korrumperade politiker hängas ut, skapa panik i leden så att alla överger och sjunger ut.
Kul är det iaf.

Lägger man till att q hintar att
2 av 3 är klara (+++, ++) återstår +.
roypotterqa pratar lite snabbt att någon postat Soros dödsannons, men som snabbt blev nedtagen.

Soros har sålt alla sina aktier i Twitter, Facebook och övriga sociala medier som han haft fingrarna i. "Damage control" ?? enlig en post på 4chan.

Hotet mot Trumps familj....

FOLLOW THE WHITE RABBIT: Q ++, intressant info kommer upp på James Munders utub kanal.

poppa popcornen......
Citera
2017-11-22, 10:43
Avslutad
Hur pass involverad tror ni Putin är? Det skrivs nästan ingenting om honom, men det känns rätt rimligt att Trump även har hjälp av Putin?
Citera
2017-11-22, 11:52
Medlem
Q skrev det precis men jag har förut gjort bedömningen att kina och sojet/ryssland inte bar kontrollerade av bankmaffian/deep state/ kabal.

Mest för att vi i bäst alltid sett dom som fienden.

Trump har också sökt stöd av kina och ryssland i detta.

Kina rensar upp i sitt swamp en del, kanske kan bli en utrensning av putin så småningom?
Citera
2017-11-22, 11:54
Medlem
Stormakts avatar
Har någon nåt bra tips på typ youtubeare som sammanfattar och uppdaterar i det här? Orkar inte hänga runt på 4chan, får sakta men säkert cancer av den sidan efter några års uppehåll hehe
Citera
2017-11-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Har någon nåt bra tips på typ youtubeare som sammanfattar och uppdaterar i det här? Orkar inte hänga runt på 4chan, får sakta men säkert cancer av den sidan efter några års uppehåll hehe

Citera
2017-11-22, 13:23
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos

Tack som fan, ska kolla igenom direkt!

Om ens hälften stämmer, är detta början på en ny era?
Citera
2017-11-22, 13:24
Medlem
Citat:
Q skrev det precis men jag har förut gjort bedömningen att kina och sojet/ryssland inte bar kontrollerade av bankmaffian/deep state/ kabal.

Mest för att vi i bäst alltid sett dom som fienden.

Trump har också sökt stöd av kina och ryssland i detta.

Kina rensar upp i sitt swamp en del, kanske kan bli en utrensning av putin så småningom?

Putin skulle väl behöva avgå själv för att det skulle fungera. Han är väl bland de mest korrupta makthavarna som existerar just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in