2017-11-21, 08:33
Medlem
Sammanfattning Fulfords senaste alster:

https://benjaminfulford.net/

Citat:
1. The purge of the satanic Khazarian Cabal that turned the West evil is accelerating at an undeniable pace.

2. Pentagon sources confirm multiple Internet reports that Marines stormed CIA Headquarters this past weekend.

3. One of the aims was to shut down Operation Mockingbird, the CIA group that turned the mass media, as well as Google, Facebook, etc. into mass mind-control propaganda, say NSA sources.

4. The institutional heirs to the group that murdered President John F. Kennedy are also being rounded up, according to Pentagon sources.

5. The Department of Justice and [Special Counsel Robert] Mueller were working overtime and might exceed 2000 Sealed Indictments, a Pentagon source said.

6. These moves, combined with the purge of all the Saudi royals and military who were linked to 9/11 (and the Cabal's international child kidnapping/exploitation ring), as well as the removal of Zimbabwe dictator Robert Mugabe and the imminent removal of Israeli satanist Prime Minister Benyamin Netanyahu, leave no doubt that the long-awaited arrests and roundups of Cabalists worldwide has begun.

7. The Rothschild/Saxe Gotha family group is also losing control over Europe. In Germany, Chancellor Angela Merkel (Hitler's daughter) failed to form a new government. In France, a hundred legislators from Rothschild-slave President Emmanuel Macron's party have defected, as mass protests against this election-stealer's rule break out all across the country. In England, Rothschild-slave Prime Minister Theresa May is also unpopular and expected to be removed soon.
Citera
2017-11-21, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Har du även följt hur han har låtit pedofiler lägga all skuld hos sexåriga offer?

Sedan så använder många bibeln som en förklaring till varför Moore bör gå fri, så är det okej om kristna tafsar på barn men fel om muslimer gör det? (Menar inte att du anser det utan det är mer en öppen fråga)

Näe, däremot många runt henne som kommer ut och säger att hon ljuger. Både ett ex och hennes bonus son. Och Moore står fast, han verkar betydligt mer trovärdig.
Citera
2017-11-21, 15:39
Medlem
Jag tycker det börjar bli ringrostigt nu, men ja ja. Det är en kul tråd lite som en bra roman, men kan inte ge den mer legitimitet.
Citera
2017-11-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Jag tycker det börjar bli ringrostigt nu, men ja ja. Det är en kul tråd lite som en bra roman, men kan inte ge den mer legitimitet.

Ringrostigt ja.

Har följt tråden sen start och velat fram och tillbaka.

Var helt såld i början men efter POTUS kom hem från Asien tänkte jag att sista chansen innan jag avfärdar det som LARP var på PK med Fiji-vattnet som jag satt bänkad och följde live.

Bara snack om handelsavtal där som sagt.

Har ändå haft svårt att släppa det helt och hänger på twitter på hashtaggarna #qanon & #followthewhiterabbit men det postas bara skit från bottar och suspekta nyheter från pissiga konspirationskällor.

Det som skulle få mig att gå igång igen och ge 100% fokus är om Hillary åker dit så inåt helvete under U1-förhören.

En stor del av dessa sealed indictments lär vara MK13-medlemmar (över 200 greps ju i räder för någon dag sen) men man vet ju inte.

Tycker det går i vågor, hade släppt det halvt innan den otroliga helikopter/flygkraschen vid Rothschilds ägor, då blev jag superpeppad och taggad igen, och Hannitys "tick tock" lovade stora nyheter till igår men inget av värde har hänt och idag, tisdag är förhoppningarna i botten igen.

Jag utgår ifrån att det är ett eller ett par troll som sitter i mammas källare som har bra koll på utrikespolitik som larpar, för att slippa bli besviken men jag håller ändå en dörr öppen och griper efter halmstrået att Trump spelar ett stort avancerat IRL-parti av spelet Risk allierade med Putin, Saudi & Kina för att avslöja långårig korruption av gräddan av USA-eliten.

Just att han kommer utifrån, inte är stöpt i samma form som tidigare korrupta presidenter sedan lång tid, har varit med i 20-30 år i maktens korridorer som affärsman och varit nära de som bestämmer och kan då ha sett korruptionen på nära håll och upprörts över det.

För som Q skrev, han har pengar, han har makt, han har en lycklig familj, han har allt, varför riskerar han sitt liv och sin familj genom att bli president? För att han vet om att barn är utsatta för trafficking och pedofili och vill sätta stopp för det en gång för alla? Och om han lyckas kommer han gå till historien som han som startade om USA, "make america great again" och det kommer stå i historieböckerna en lång tid framöver. Där finns en morot.

Jag tänker också att hans kaotiska och omtalade twittrande som får så enormt mycket kritik ifrån etablissemanget och pöbelfolk som inte förstår det politiska spelet framstår ju som konstigt, men om man tänker såhär, han har alla ess i rockärmen och vet om att han kommer vinna. Saudi har fallit, processen mot Hillary är i rullning och går inte att stoppa. Han vet att han kommer vinna, då är det inte så konstigt att han kan kosta på sig att vara kaxig. Skit-tweeten mot Hillary och tweetpåhoppet mot Kim makes sence om han vet att Hillary kommer åka dit, och Kim & NK styrs av kanske CIA eller vilka som helst, eller att han vet att NK inte har teknologin att avfyra atombomber så oavsett hur mycket han provocerar NK är de ofarliga. Det är obegripligt agerande men om han VET att han kommer vinna kan han kosta på sig sådant och trolla hela världen med sina konstiga tweets.

Nu väntar jag bara på nyheter om Clintons och U1. Mycket tyder på att hon kommer åka dit om det bara kan börja nån gång.

Q tror jag inte på längre tyvärr men greppar efter halmstrån ändå "ifall att"

Mina ögon har iaf öppnats rejält men att hoppas på att eliten är pedofiler och satanister är väl att hoppas på för mycket. Åker Hillary dit på korruption är jag nöjd som minsta scoop, allt annat i efterdyningarna skulle vara bonus.

Saknar användaren Sagosand som enbart skrivit vettiga inlägg här.
Senast redigerad av Skärpt 2017-11-21 kl. 19:29.
Citera
2017-11-21, 19:24
Medlem
För er som är nya, här är en bra sammanfattning av #thestorm : https://imgur.com/a/DTeK7
(vissa bilder får ni öppna i en ny flik då dessa har väldigt liten text)
Citera
2017-11-21, 19:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skärpt
Ringrostigt ja.

Var helt såld i början men efter POTUS kom hem från Asien tänkte jag att sista chansen innan jag avfärdar det som LARP var på PK med Fiji-vattnet som jag satt bänkad och följde live.

Har ändå haft svårt att släppa det helt och hänger på twitter på hashtaggarna #qanon & #followthewhiterabbit men det postas bara skit från bottar och suspekta nyheter från pissiga konspirationskällor.

Det som skulle få mig att gå igång igen och ge 100% fokus är om Hillary åker dit så inåt helvete under U1-förhören.

En stor del av dessa sealed indictments lär vara MK13-medlemmar (över 200 greps ju i räder för någon dag sen) men man vet ju inte.

Tycker det går i vågor, hade släppt det halvt innan den otroliga helikopter/flygkraschen vid Rothschilds ägor, då blev jag superpeppad och taggad igen, och Hannitys "tick tock" lovade stora nyheter till igår men inget av värde har hänt och idag, tisdag är förhoppningarna i botten igen.

Jag utgår ifrån att det är ett eller ett par troll som sitter i mammas källare som har bra koll på utrikespolitik som larpar, för att slippa bli besviken men jag håller ändå en dörr öppen och griper efter halmstrået att Trump spelar ett stort avancerat IRL-parti av spelet Risk allierade med Putin, Saudi & Kina för att avslöja långårig korruption av gräddan av USA-eliten.

Just att han kommer utifrån, inte är stöpt i samma form som tidigare korrupta presidenter sedan lång tid, har varit med i 20-30 år i maktens korridorer som affärsman och varit nära de som bestämmer och kan då ha sett korruptionen på nära håll och upprörts över det.

För som Q skrev, han har pengar, han har makt, han har en lycklig familj, han har allt, varför riskerar han sitt liv och sin familj genom att bli president? För att han vet om att barn är utsatta för trafficking och pedofili och vill sätta stopp för det en gång för alla? Och om han lyckas kommer han gå till historien som han som startade om USA, "make america great again" och det kommer stå i historieböckerna en lång tid framöver. Där finns en morot.

Jag tänker också att hans kaotiska och omtalade twittrande som får så enormt mycket kritik ifrån etablissemanget och pöbelfolk som inte förstår det politiska spelet framstår ju som konstigt, men om man tänker såhär, han har alla ess i rockärmen och vet om att han kommer vinna. Saudi har fallit, processen mot Hillary är i rullning och går inte att stoppa. Han vet att han kommer vinna, då är det inte så konstigt att han kan kosta på sig att vara kaxig. Skit-tweeten mot Hillary och tweetpåhoppet mot Kim makes sence om han vet att Hillary kommer åka dit, och Kim & NK styrs av kanske CIA eller vilka som helst, eller att han vet att NK inte har teknologin att avfyra atombomber så oavsett hur mycket han provocerar NK är de ofarliga. Det är obegripligt agerande men om han VET att han kommer vinna kan han kosta på sig sådant och trolla hela världen med sina konstiga tweets.

Nu väntar jag bara på nyheter om Clintons och U1. Mycket tyder på att hon kommer åka dit om det bara kan börja nån gång.

Mina ögon har iaf öppnats rejält men att hoppas på att eliten är pedofiler och satanister är väl att hoppas på för mycket. Åker Hillary dit på korruption är jag nöjd som minsta scoop, allt annat i efterdyningarna skulle vara bonus.

Ditt inlägg och resonerande summerar ganska bra även mina tankar och åsikter.
Citera
2017-11-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Ditt inlägg och resonerande summerar ganska bra även mina tankar och åsikter.

Ja. Mitt favoritögonblick var när marinen stormade Langley. Det var awesome.

Men ack, det var bara hitte-på. Nåja, ett par kvällars spännande underhållning bjöd han på i alla fall, den käre Q.
Citera
2017-11-21, 20:35
Medlem
Pussykings avatar
Jag förstår att många är otåliga och vill veta nu om detta är något eller inte. Men alla måste väl ändå inse att det händer väldigt mycket på många fronter hela tiden. Nu ligger Bibi illa till.

http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/police-benjamin-netenyahu-israel-prime-minister-official-residence-corruption-allegations-a8063886.h tml

http://yournewswire.com/police-raid-israeli-netanyahu-house/
Citera
2017-11-21, 20:53
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skärpt
Ringrostigt ja.

Instämmer med ovanstående. Man får även lov att ha lite distans och gott om tålamod för att orka bry sig i konspirationsdjungeln anno 2017. Så mycket dynga att skyffla.

Om HRC åker dit på riktigt så blir jag lyrisk. Maken till otäck typ får man leta efter.

Mvh
Citera
2017-11-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Ja, vad fan ska man tro egentligen... Finns väl 3 alternativ (med det troligaste först).

1, Ett troll sitter lycklig i sin källare, extra lycklig pga dom olika tillfälligheter som slagit in under Q's trådar, som skapat ett enormt intresse.

2, Psyop utförd av någon organisation/stat som har intresse av att förvirra armén av surfande foliehattar. Eller dokumentera hur man kan övertyga en stor grupp utan några bevis överhuvudtaget. Se hur dom reagerar när ingenting förutom hypen händer.

3, Trumpen är seriös och vill rensa upp bland korruptionen som idag definierar USA. Varför skulle han då läcka information genom 4chan? Känns inte troligt.
Varför tycker han att pedofilvåldtäktsmannen Jeffrey Epstein är (eller var, åtminstone då) en terrific guy? Var han ute på globlist-spaning efter bevis när han flög med Lolita express och förmodligen hade sex med minderåriga? Inga bevis på sex-biten, men det verkar vara standard när man följer med Pedo-Jeff på äventyr.

Bubblare: Har globlisterna blivit medvetna om att dom är _extremt_ hatade av dom flesta (som gjort sin läxa), och iscensätter en psyop där globalistmaffian blir offrade för att dyka upp i en annan skepnad?

Jag tror antingen på trollteorin eller bubblaren. Tror globlisterna skulle slå tillbaka (snarare slått tillbaka, för länge sen) riktigt hårt om dess position på riktigt var hotad.

Att det pågår någonting bakom kulisserna är helt klart. Det var också extremt tydligt under valrörelsen. Om man följde den noga så minns man alla de koordinerade släppen från Wikileaks med perfekt timing, inför släppen så postades också ledtrådar på 4chan m.fl. från hemliga avsändare om att det var saker på gång som skulle släppas, och så när det kom satt det tusentals aktivister på nätet som lusläste alla dokumenten, bland annat Clintons e-mail, Podesta-mailen, och hitta mängder med snaskigheter och precis så ljusskygga affärer som "konspirationsteoretiker" talat om under årtionden. MSM låtsades såklart inte om detta utan riktade istället strålkastaren mot Ryssland och Putin och hela den avledningshistorien drogs igång.

Trump hade helt uppenbart stöd av en fraktion inom den amerikanska militären och underrättelsetjänsterna.
När Trump blev president så har han fått ge vika en hel del för globalisterna. Han har några globalister som ministrar och i sin närhet.

Det kan vara så att fraktionen inom militären och underrättelsetjänsterna som stödde Trump och vars mål är att rensa ut träsket och göra upp med Rothschildglobalisterna inte har tillgång till Trump nu på samma sätt som de hade innan han blev president. Det kan vara för inte avslöja sig själva och/eller så ser globalisterna runt Trump till att han har svårt att kommunicera med dem.

Att dra igång en sån här nätkampanj som Q nu gjort kan vara ett sätt för "den goda" fraktionen att kommunicera med Trump om att de fortfarande finns och stödjer honom, att de har saker i görningen och att han skall hålla ut och fortsätta på den inslagna vägen som han la ut under valrörelsen.

När allt kommer omkring har jag faktiskt svårt att se att en person som håller följande tal inte menar det han säger:
https://www.youtube.com/watch?v=EYozWHBIf8g

Det är från ett av Trumps tal under valrörelsen för drygt ett år sedan, han pekar ut bankerna och globaliserna agenda.

Det som talar för att Trump är på riktigt är att den CIA-kontrollerade MSM konstant har fortsatt att attackera honom sen han blev president.

Inte heller låter sig träsket rensas ut utan att göra motstånd. Det här är de som ligger bakom 9/11 och den kolossala mörkläggningen och desinformationen kring det. De har enorma resurser och inget samvete.

Jag lutar åt att detta är på riktigt, det pågår ett krig i USA inom militären och underrättelsetjänsterna, men de som aspirerar på att ersätta Rothschildglobalisterna kanske inte har just den ideologi eller syn på USA post-Rothschildglobalisterna som alla vi som följer detta och stödjer utrensningen har!

Alla som följer detta här också sin förutfattade vision om hur den här upprensningen kommer gå till. När det som utspelar sig inte stämmer överens med sin förutfattade bild av händelseförloppen är det lätt hänt att avfärda allt som fantasier. Faktum är att ingen vet hur upprensningen kommer gestalta sig, inte ens de som sitter och planerar för den.
De står inför en verklig fiende som motagerar på alla möjliga plan. Genom desinformation i MSM, underrättelse- och direkta militära aktioner, m.m.
Betänk att Rothschildglobalisterna har tillgång till hela MSM i västvärlden för att sprida desinformation och villospår.
Anti-globalisternas enda sätt att sprida information är den alternativa median, 4chan, "konspirationsforum" osv.

På vilket annat forum än 4chan hade Q:s inlägg fått sån enorm spridning? Familjeliv? Knappast. Det är bara på 4chan som det finns en rational bakom att posta det som Q gör.
Senast redigerad av tryhardereminem 2017-11-21 kl. 21:24.
Citera
2017-11-21, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Jag förstår att många är otåliga och vill veta nu om detta är något eller inte. Men alla måste väl ändå inse att det händer väldigt mycket på många fronter hela tiden. Nu ligger Bibi illa till.

http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/police-benjamin-netenyahu-israel-prime-minister-official-residence-corruption-allegations-a8063886.h tml

http://yournewswire.com/police-raid-israeli-netanyahu-house/

Helt otroligt att detta händer nu. Om det är Trump dom ligger bakom detta på något sätt så är det ju uppenbart så att han spelar ett dubbelspel i den högre skolan.
Det har ju i alla fall verkat som att Trump är en stor Israelvän och Bibbi har ju uttryckt gillande över att Trump blev vald. Trump har ju dessutom judar och sionister inom familjen.
Kan det vara så att detta inte alls har med Trump att göra, eller är det så att Trump har startat något som han inte kan kontrollera?
Citera
2017-11-21, 21:24
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Helt otroligt att detta händer nu. Om det är Trump dom ligger bakom detta på något sätt så är det ju uppenbart så att han spelar ett dubbelspel i den högre skolan.
Det har ju i alla fall verkat som att Trump är en stor Israelvän och Bibbi har ju uttryckt gillande över att Trump blev vald. Trump har ju dessutom judar och sionister inom familjen.
Kan det vara så att detta inte alls har med Trump att göra, eller är det så att Trump har startat något som han inte kan kontrollera?

Han har ju tydligt sagt att han är Israel vän, men det behöver ju inte innebära att han älskar Netanyahu. Själv har jag haft svårt att få ihop detta, men det finns olika fraktioner i Israel, jag är glad att det lutar åt att han inte valt Netanyahu sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in