Sedan kommer de väntade kommentarerna från trådens s.k. ”skeptiker”:
- ”Det skulle ju varit korkat eftersom alla kan se det.”
Det kan handla om insider-handeln, apteringen och sprängningen av WTC, etc ... men det man fortfarande inte har fattat är att det är skit samma, givet att de som är satta att utreda och åtala den här typen av
business spelar i precis samma lag som gärningsmännen.
No conceivable ties to Al Qaeda. Mer än så behövs inte om du har makten över eventuell utredning och hur den spinner ut till allmänheten via Corporate/sionist media.
Game, set, match.