2017-11-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Kvinnor ligger med en mindre grupp av män (rent procentuellt, de är rätt många), kvinnor delar ofta på dessa män, en stor del män blir utan.

En absolut överväldigad majoritet av unga kvinnor har enormt mycket sex, flera gånger per vecka oftast. Har dom ingen pojkvän är det olika KKs de roterar mellan, sen slinker det in ett ONS rätt ofta också.

Det kanske är av fördel för cucksen att tro något annat dock, så det inte behöver känna att de "missar något", .. "för tjejerna ligger inte ens!! de är hemma och läser böcker!!" (Samtidigt får brudarna så mycket kuk att man ibland kan bli ÄCKLAD över hur mycket de knullar HAHA).
Tror inte det stämmer eller att det är normen. Normen är att kvinnan inte ger sex om hon inte får något tillbaka.

Vanliga unga kvinnor som är på dejtingappar och diverse sajter gör knappast så. Skulle 5 procent göra som du säger så är det redan där mycket. På olika sexsidor är kvinnomängden 6 procent.

Hur mycket knullar de enligt dig?
Citera
2017-11-21, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Tror inte det stämmer eller att det är normen. Normen är att kvinnan inte ger sex om hon inte får något tillbaka.

Vanliga unga kvinnor som är på dejtingappar och diverse sajter gör knappast så. Skulle 5 procent göra som du säger så är det redan där mycket. På olika sexsidor är kvinnomängden 6 procent.

Hur mycket knullar de enligt dig?

Kvinnan "får tillbaka" bekräftelsen och njutningen av att ligga med en snygg sexig man.

Hur mycket? I stort sett varenda normal någorlunda snygg "singelkvinna" har frekvent sex, flera gånger i veckan, som jag tidigare sa. Man har en pojkvän, har man ingen pojkvän roterar man mellan olika KKs samt drar hem ett par ONS då och då.

Lyssna, jag kan inte övertyga någon här inne, vill ni på fullaste allvar tro att tjejer inte har mycket sex så kör på det, kan bara garantera att så ser det inte ut i verkligheten
Citera
2017-11-21, 15:48
Medlem
Citat:
Kvinnan "får tillbaka" bekräftelsen och njutningen av att ligga med en snygg sexig man.

Hur mycket? I stort sett varenda normal någorlunda snygg "singelkvinna" har frekvent sex, flera gånger i veckan, som jag tidigare sa. Man har en pojkvän, har man ingen pojkvän roterar man mellan olika KKs samt drar hem ett par ONS då och då.

Lyssna, jag kan inte övertyga någon här inne, vill ni på fullaste allvar tro att tjejer inte har mycket sex så kör på det, kan bara garantera att så ser det inte ut i verkligheten
Du brukar posta bilder på tjejer, har du någon bild på en vanlig tjej som du vet gör det här? PMa om du vill.

Vilka är dessa männen som får knulla så mycket då? Kan ju knappast vara vanliga män.
Citera
2017-11-21, 16:03
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Håller definitivt med babianen. Nu vet jag inte om man kan lita på alla undersökningar hon länkar men tänker man efter själv så inser man att kvinnor har jävligt lite sex.

80/20 teorin tycker jag är motsägande. Om nu många kvinnor har sex så borde det innebära att många killar får sex men så är inte fallet. Det kan vara 50 eller uppemot 60 procent singelkillar som inte har sex och kanske bara får till det någon enstaka gång om året. De flesta singeltjejer har inte sex förrän de är i en relation. Tror ni på allvar att en vanlig tjej skulle kunna gå hem med ett ONS? Trygghet är allt för en tjej. Det är bara att kolla på nattklubbarna och barerna. De flesta tjejer går där med en krets och i denna krets finner man killar som hon redan känner och kan känna sig trygg med. En tjej går inte ut ensam eller med sin kompis för att hitta en snygg kille att knulla med. De är där för att dansa och ha kul. Hur många gånger har ni sett en tjej sitta kvar på soffan med den kille som satte sig bredvid och pratade lite? Tjejen kommer säga "jag ska ut och röka men jag kommer tillbaka" och därefter går hon och sin kompis upp i rök och du ser de dansa på dansgolvet och sen gå hem ensamma. Kvinnor vill ha bekräftelse och nöjer sig med det.

Alla tjejer jag snackat med på tinder och andra ställen har fått kalla fötter så fort man ens pratar om att träffas. Tänk er då hur fan de hade reagerat om man flörtade lite och gav sexuella anspelningar.

Nu är jag själv en man som inte får ligga så jag har inte sett det med egna ögon men tror ändå du är helt ute och cyklar här. Min känsla är att du har köpt den bilden som tjejer försöker förmedla av sig själva för att verka mindre slampiga. Känner några som frekvent ligger med "inga fuckboys!"-tjejer från tinder. Som kommer hem direkt till dem och börjar ha sex inom 5 min från att dom träffats. Läser också om det i olika grupper/forum hela tiden. Jag snackade med en 18-årig tjej för något år sen på tinder och frågade hur många hon legat med. Svaret: "Jag vet inte". Helt normal, gymnasietjej från ett välbärgat villaområde i Sverige som alltså vid 18 års ålder redan tappat räkningen. Var på dejt med en 28-årig tjej förra året. Vi började snacka lite om sex och då sa hon efter ett tag att hon legat med över 200 killar.

Det kanske är av ren självbevarelsedrift många män förnekar detta eller helt enkelt för att man inte ser det. Jag har fått så mycket tecken på det genom åren så jag har inte svårt att tro på det även om det säkert till och med är ännu värre än vad jag föreställer mig. Sen med tanke på hur sjukt slampigt tjejer klär sig idag, främst på krogen men även i vardagen så har jag verkligen inte svårt att tänka mig detta. Jag har känt på mig detta sen jag var 20 och därför har jag mått skit i snart 10 år nu. Att tjejer har mycket sex, men inte med mig gör jävligt ont att veta.
Citera
2017-11-21, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nu är jag själv en man som inte får ligga så jag har inte sett det med egna ögon men tror ändå du är helt ute och cyklar här. Min känsla är att du har köpt den bilden som tjejer försöker förmedla av sig själva för att verka mindre slampiga. Känner några som frekvent ligger med "inga fuckboys!"-tjejer från tinder. Som kommer hem direkt till dem och börjar ha sex inom 5 min från att dom träffats. Läser också om det i olika grupper/forum hela tiden. Jag snackade med en 18-årig tjej för något år sen på tinder och frågade hur många hon legat med. Svaret: "Jag vet inte". Helt normal, gymnasietjej från ett välbärgat villaområde i Sverige som alltså vid 18 års ålder redan tappat räkningen. Var på dejt med en 28-årig tjej förra året. Vi började snacka lite om sex och då sa hon efter ett tag att hon legat med över 200 killar.

Det kanske är av ren självbevarelsedrift många män förnekar detta eller helt enkelt för att man inte ser det. Jag har fått så mycket tecken på det genom åren så jag har inte svårt att tro på det även om det säkert till och med är ännu värre än vad jag föreställer mig. Sen med tanke på hur sjukt slampigt tjejer klär sig idag, främst på krogen men även i vardagen så har jag verkligen inte svårt att tänka mig detta. Jag har känt på mig detta sen jag var 20 och därför har jag mått skit i snart 10 år nu. Att tjejer har mycket sex, men inte med mig gör jävligt ont att veta.

Visst är det så. Kvinnor förmedlar till beta-män en sak (att det inte ligger mycket, för de vet instinktivt att många ligg för en kvinna = sämre partnersmaterial). Till de killarna de har sex med erkänner de gladeligen hur otroligt mycket sex de här.

Alltså om någon ens PÅSTÅR att kvinnor har lite/ingen sex så är det knappt någon ide att svara personen, HEN lever då i en helt annan verklighet och skulle antagligen aldrig kunna förstå sig på detta.
Citera
2017-11-21, 16:08
Bannlyst
Citat:
Du brukar posta bilder på tjejer, har du någon bild på en vanlig tjej som du vet gör det här? PMa om du vill.

Vilka är dessa männen som får knulla så mycket då? Kan ju knappast vara vanliga män.

Behövs ingen bild, helt VANLIGA tjejer, kolla runt på facebook, skrolla igenom dina tjej-vänner och välj en valfri tjej så hittar du en.

Vilka männen är? Bartenders, DJs, nattvakter, erfarna "players", vissa sportfånar, högstatusmännen i staden (kända hockeyspelare för stadens hockeylag etc), en viss grupp väldigt väldigt snygga och charmiga killar etc.
Citera
2017-11-21, 16:13
Medlem
Citat:
Behövs ingen bild, helt VANLIGA tjejer, kolla runt på facebook, skrolla igenom dina tjej-vänner och välj en valfri tjej så hittar du en.

Vilka männen är? Bartenders, DJs, nattvakter, erfarna "players", vissa sportfånar, högstatusmännen i staden (kända hockeyspelare för stadens hockeylag etc), en viss grupp väldigt väldigt snygga och charmiga killar etc.
Ok, tack och lov är det extremt få män och rimligtvis även extremt få kvinnor som ägnar sig åt att leka nymfomaner. Jag skulle tvärtom säga att mycket av detta är tester för att se hur tjockhudad du är och inte att hon faktiskt har legat med flera hundra kvinnor.

Tro mig. När en kvinna är kåt tar hon praktiskt taget vilken man som helst och när hon inte är kåt undrar hon var alla män är nånstans.
Citera
2017-11-21, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ok, tack och lov är det extremt få män och rimligtvis även extremt få kvinnor som ägnar sig åt att leka nymfomaner. Jag skulle tvärtom säga att mycket av detta är tester för att se hur tjockhudad du är och inte att hon faktiskt har legat med flera hundra kvinnor.

Tro mig. När en kvinna är kåt tar hon praktiskt taget vilken man som helst och när hon inte är kåt undrar hon var alla män är nånstans.

Citera
2017-11-21, 18:27
Medlem
Citat:
Kvinnor ligger med en mindre grupp av män (rent procentuellt, de är rätt många), kvinnor delar ofta på dessa män, en stor del män blir utan.

En absolut överväldigad majoritet av unga kvinnor har enormt mycket sex, flera gånger per vecka oftast. Har dom ingen pojkvän är det olika KKs de roterar mellan, sen slinker det in ett ONS rätt ofta också.

Det kanske är av fördel för cucksen att tro något annat dock, så det inte behöver känna att de "missar något", .. "för tjejerna ligger inte ens!! de är hemma och läser böcker!!" (Samtidigt får brudarna så mycket kuk att man ibland kan bli ÄCKLAD över hur mycket de knullar HAHA).
Det där tramset tror du inte ens själv på, så verklighetsfrånvänd kan ingen vara. Du försöker bara odla ditt eget och andra bittra killars kvinnohat.
Citera
2017-11-24, 16:49
Medlem
Citat:
Kvinnor ligger med dig för att du har något som de vill ha och då pratar jag inte om sex. Det finns mängder och åter mängder med studier som visar att kvinnor använder sex som handelsvara. De är inte ute efter sex i första hand, utan att byta det till något annat, så som resurser som mannen har.

Du pratar om 80-20-principen. Skulle det vara 80-20 som gäller i verkligheten så skulle de flesta få sex om vi samtidigt räknar med att flertal män och kvinnor är i relationer. Det är en hög siffra. Samma princip används inom industrin och heter Paretoprincipen av Vilfredo Pareto, den säger att 20 procent av aktiviterna/handlingarna skapar 80 procent av kundvärdet. Männen utgör dessa 20 procent och skapar 80 procent värde. I industrin är det inte värt att anstränga sig mer än 20 procent för att skapa ett kundvärde som är 90 procent (för att exemplifiera) eftersom ytterligare 10 procentenheter ovanför 80 medför så ofantligt högre kostnader. Skulle man mot förmodan anstränga sig så mycket så läggs kostnaden på kunden som får betala multum för lite extra status. Bentley har siffror på 98/2. I verkligheten kan man inte lägga någon kostnad eller ansträngning på kvinnor eftersom de är helt oförmögna att skapa nåt på egen hand.

Samma för män på relationsmarknaden så är det inte värt att gå till gymmet dag ut och dag in i 5 år för att skaffa vad då, några sketna muskler för att om möjligt och eventuellt få ligga med en kvinna som inte ens är trogen mot honom. Det är liksom inte värt ansträngningen.

Ingenting som kvinnor fattar men du förstår. De vill primärt inte ha sexet annars skulle det aldrig vara så pass höga trösklar för män att få sex.
Citera
2017-11-24, 17:25
Bannlyst
Citat:
Kvinnor ligger med dig för att du har något som de vill ha och då pratar jag inte om sex. Det finns mängder och åter mängder med studier som visar att kvinnor använder sex som handelsvara. De är inte ute efter sex i första hand, utan att byta det till något annat, så som resurser som mannen har.

De vill ha sex med snygga - ofta vältränade - män, det är därför. Kvinnor byter sex mot resurser med "providers" (går att läsa om i sperm wars), providers utgör c:a 80% av den manliga populationen, bara 20% är "lovers" - värdiga för sex. Ta bort mannens providervärde och många av dessa 80% som tidigare fick sex i utbyte mot resurser får de svårt, det där är vi hamnat nu.

Citat:
Ingenting som kvinnor fattar men du förstår. De vill primärt inte ha sexet annars skulle det aldrig vara så pass höga trösklar för män att få sex.

De vill ha sexet, kvinnor är extremt kåta med ett fåtal män, tro mig. Problemet är det att en majoritet av män inte är tillräckligt sexuellt attraktiva för att ha sex med "bara för sakens skull".
Citera
2017-11-24, 21:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Självklart är kvinnor intresserade av sex. Men ni utgår ifrån er som män och missar målet med en kilometer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in