2017-06-30, 18:27
Medlem
Babianens avatar
1) Här är en undersökning som visar att kvinnor föredrar att sticka eller läsa en bok framför att ha sex, Women prefer knitting or reading a book to having sex, says survey

Citat:
The poll of women aged between 18-50 found that 18 per cent of women would rather do a 'craft activity' like knitting, sewing, painting or card-making instead of romping with their partner.

Asked to pick from a range of 'options' if they were given a spare moment to relax, women chose reading a good book as their 'top option', trumping sex, crafting or having a bath.

Citat:
The top four options chosen by women in the poll released today were:

1 - Read a book - 37 per cent

2 - Have a bath - 26 per cent

3 - Crafting (Knitting, sewing etc) - 18 per cent

4 - Have sex - 8 per cent

ni kan se att bara 8% av kvinnorna föredrog sex framför böcker, bad, och sticka. Det här är i linje med mitt argument om att bara 10% av kvinnorna är intresserade av sex.

2) Här är en studie som visar att kvinnor föredrar att sova framför att ha sex, Study Says Women Prefer Sleep Over Sex

Citat:
men can’t seem to convince women that sex is more satisfying than a good night’s sleep. At least that’s what a report by the Better Sleep Council seems to suggest.

Research conducted by the non-profit organization revealed that nearly 80 percent of women would rather get a good night's sleep than have sex. The study was held in the first quarter of 2012 and surveyed a statistically representative sample of 1,000 U.S. adults over the age of 18.

3) Här är mer belägg för att kvinnor föredrar sömn framför sex, It’s official: women in their 40s prefer sleep to sex

Citat:
UK research has found one third of women in their 40s are going through the early stages of menopause, leaving them feeling unaroused and unattractive. This means most don’t feeling like having sex with their partners. Or, presumably, anyone else.

Citat:
Get a bunch of middle-age women together over a bottle of chardy or two and they’ll all say the same thing: they stopped feeling sexy about one decade and two children ago.

While they still have marital relations, it’s never satisfying, “It’s just something else you have to do for someone else. It’s on my weekly to-do list, right up there with watering the pot plants and collecting the dry cleaning,” one friend admitted.

As a 44-year-old woman, the results of the survey don’t surprise me one bit. At my age, my friends’ marriages are crumbling around me, and the sex is usually the first thing to go.

Even those who are happily married admit they get little out of sex with their husbands. Sorry fellas, but it’s true.

Citat:
And when they get home they want sex with their wives to affirm that — despite the grey hair and love handles — they’re still love legends.

What they don’t realise is that their wives are probably watching the clock, planning the following day’s meals in their heads and going through the motions.

Occasionally they might get something out of it, but they’d secretly be just as happy watching re-runs of Sex and the City and scrolling through their Facebook feed.

Citat:
It’s no wonder the 40s are the decade of the nap rather than the nooky.

ni kan se att,

a) kvinnor slutar ha sex efter 40. Precis som jag sa.

b) kvinnor får ut 0 av sex. Precis som jag sa.

4) Här är The Master of Cope, han har fått sova på soffan i typ 10 år i sitt eget hus, blir mobbad av sin fru offentligt, och nu börjar hans tålamod att ta slut lulz, At the end of my patience with this... Can I even fix this mess?

Citat:
My dead-bedroom story started 12 years ago when I got married after 4 years of dating. Back then we were really close, we talked, we had fun, we went out, we slept together in the same bed, and we were intimate, and we had sex.

Citat:
Once married we agreed on having 2 children, once the first was born things changed. Due to co-sleeping, there was quickly not enough room for all of us in the same bed. I was against co-sleeping as I'm a deep sleeper and didn't trust rolling over the kids, but she was all for it... So like others I ended up on the couch and our closeness & sex life stalled. I thought it was temporary so I waited patiently for 2 years for my spot back in my bed, but our son stayed right up until our second was born and was moved into his own room at that time. That's when our second son enjoyed my place in my bed. By this time I didn't want to give up home and set up my own room so on the couch I stayed for 2 more long years.

här har han sovit på soffan i 4 år.

Citat:
The next 2 kids would be in a crib and her bed would be free for me to use. As I'm sure you guessed it was short lived and to the couch I returned.
In our house we have 3 bedrooms, the first 3 boys share the master bedroom, my office, then my wife's room. Our 4th child arrived 2 more years after the 3rd and I waited for the 2 years expecting it to finally end but she didn't want the girl sharing a room with the boys and it didn't look good for me so I tore out my office and built the girl her own room and bed. Well my biggest fear came true when it was never used for sleeping... Her argument is that she just can't kick her out, the kids are special and it won't last forever. That girl will be 5 years old in just a couple months.

här har han sovit på soffan i 10 år. Just lol.

Citat:
She knows I want the kids in their own room and for me to have a bed.

Citat:
I've tried to return to our room several times but there's always an excuse why I can't stay or am disturbing them. At this point I don't even know if I want to be in the same room as I'm clearly not welcome. Now what I want at a minimum is a space of my own, a door to close for privacy and to not live in the living room. But what do I do, sell the girls bed, steal her room? Bunk with the boys? Or buy a bed and put it next to the couch? I'm running out of options be in my own house.

Citat:
Now when I say dead bedroom I mean it. Since our last child was conceived 5 and a half years ago we've had sex 2 times. Right after we talked once and it was only to remove my argument that we don't have sex. It gave me hope and strung me along though. She doesn't want to hear that this is a problem for me. "All you want is sex", "Don't ask me for it and maybe I'll want it more", etc. We even agreed on a date to do it and it passed and she joked around with her friends about it in front of me!

sex 2 gånger på 5 år och sen offentlig förnedring som incel.

Citat:
She has literally said that she is happy the way things are, she doesn't want sex and I just need to accept that. I feel like she got the kids she wanted and she's done with me. I'm just here to watch the kids and help her out around the house and do things as a "family".
I love her but it has completely gone platonic, there is very little hugging, trying to kiss here is awkward and unwelcome. I tried to kiss her out of the blue just trying to be spontaneous (not looking for sex) and she jumped back and looked at me with disgust.

det här var brutalt.

Citat:
Now after almost 11 years on the couch with no closeness, I feel close to giving up hope to restore a relationship with her.

11 år på soffan.

5) Hur copar ni married brahs med era döda sovrum?
Senast redigerad av Babianen 2017-06-30 kl. 18:36.
Citera
2017-06-30, 20:42
Medlem
Babianens avatar
Här är en kvinnlig forskare som hävdar att 90% av kvinnorna inte har någon sex-drift, There’s no such thing as a sex drive

Citat:
But biologists might say that if you don’t reproduce, that is a form of death
Yes. That’s the argument that was used when desire was being added to the way sexual dysfunctions were diagnosed in the 1970s, to justify the framing of sexual desire as a drive. But when it comes to sex, there just isn’t any physical evidence of a drive mechanism.

So what’s going on?
If sex is a drive then desire should be spontaneous, like a hunger. When you see a sexy person or have a stray sexy thought, it activates an internal craving or urge for sex. That’s called “spontaneous desire”. It feels like it comes out of the blue. But there is another way of experiencing desire which is also healthy and normal, called “responsive desire”, where your interest only emerges in response to arousal. So, your partner comes over and starts kissing your neck and you’re like, “oh, right, sex, that’s a good idea”.

det här är väldigt legit.

Citat:
What proportion of people experience desire in this way?
Roughly 70 per cent of men typically experience spontaneous desire and something like 10 to 20 per cent of women have spontaneous desire as their primary desire style. But for all of us it depends on the context.

alltså 80-90% av kvinnorna blir inte spontant kåta.

There is no such thing as sex drive, researcher claims - but 90% of women are not spontaneous in the bedroom (while 70% of men are)

Citat:
New book claims what we think of as sex drive is 'spontaneous desire'
70% of men typically experience spontaneous desire
Just 10 to 20 per cent of women have it as their primary desire

Citat:
A leading psychologist has claimed that what we think of as sex drive is wrong - and that it is very uncommon among women.
Researchers say that in fact, what we think of as sex drive is 'spontaneous desire'.
However, it is claimed that while 70 per cent of men typically experience spontaneous desire, just 10 to 20 per cent of women have spontaneous desire as their primary desire style.

Citat:
When we see an attractive sexual image or person, it activates an internal craving or urge for sex known as 'spontaneous desire'.
'responsive desire', only emerges in response to arousal - for instance, when a partner kisses you..

det här är ungefär vad jag har sagt hela tiden i den här tråden.
Citera
2017-07-01, 19:11
Medlem
Babianen briljerar!
Citera
2017-11-20, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.
Problemet, som jag ser det, är att fjortisbrudarna får alldeles för mycket uppmärksamhet; därav narcissismen och den världsfrånvända hyperoptimismen som florerar bland dagens uppmärksamhetskåta kvinnofolk. Tror det ligger en hel del i att de vill upprätthålla en yttre "status" för att framstå som så populära som möjligt (varför ser man annars likefisken till kroppsbilder på unga kvinnor med utputande läppar, arslen och ballonger på varenda jävla attentionwhoresida på Fagbook, där varenda sexrelaterad kommentar trots detta skulle tolkas offensivt?). De vill känna sig åtråvärda och få alla chanser att passivt dissa killarna, helt enkelt pga. deras kollektivt obefintliga självförtroende.

Om något har jag lärt mig att det bästa är att hålla samma profil tillbaka. Bara att utgå från att ju snällare man är, desto mindre får man åter; exakt så fungerar kvinnor. Slutar vi ge dem uppmärksamhet kommer de ligga med allt och alla.
Senast redigerad av Winword 2017-11-21 kl. 00:18.
Citera
2017-11-21, 00:10
Bannlyst
Håller definitivt med babianen. Nu vet jag inte om man kan lita på alla undersökningar hon länkar men tänker man efter själv så inser man att kvinnor har jävligt lite sex.

80/20 teorin tycker jag är motsägande. Om nu många kvinnor har sex så borde det innebära att många killar får sex men så är inte fallet. Det kan vara 50 eller uppemot 60 procent singelkillar som inte har sex och kanske bara får till det någon enstaka gång om året. De flesta singeltjejer har inte sex förrän de är i en relation. Tror ni på allvar att en vanlig tjej skulle kunna gå hem med ett ONS? Trygghet är allt för en tjej. Det är bara att kolla på nattklubbarna och barerna. De flesta tjejer går där med en krets och i denna krets finner man killar som hon redan känner och kan känna sig trygg med. En tjej går inte ut ensam eller med sin kompis för att hitta en snygg kille att knulla med. De är där för att dansa och ha kul. Hur många gånger har ni sett en tjej sitta kvar på soffan med den kille som satte sig bredvid och pratade lite? Tjejen kommer säga "jag ska ut och röka men jag kommer tillbaka" och därefter går hon och sin kompis upp i rök och du ser de dansa på dansgolvet och sen gå hem ensamma. Kvinnor vill ha bekräftelse och nöjer sig med det.

Alla tjejer jag snackat med på tinder och andra ställen har fått kalla fötter så fort man ens pratar om att träffas. Tänk er då hur fan de hade reagerat om man flörtade lite och gav sexuella anspelningar.
Citera
2017-11-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstigKoala
Babianen briljerar!
Absolut. Apropå det, vart har babianen tagit vägen ?
Citera
2017-11-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Håller definitivt med babianen. Nu vet jag inte om man kan lita på alla undersökningar hon länkar men tänker man efter själv så inser man att kvinnor har jävligt lite sex.

80/20 teorin tycker jag är motsägande. Om nu många kvinnor har sex så borde det innebära att många killar får sex men så är inte fallet. Det kan vara 50 eller uppemot 60 procent singelkillar som inte har sex och kanske bara får till det någon enstaka gång om året. De flesta singeltjejer har inte sex förrän de är i en relation. Tror ni på allvar att en vanlig tjej skulle kunna gå hem med ett ONS? Trygghet är allt för en tjej. Det är bara att kolla på nattklubbarna och barerna. De flesta tjejer går där med en krets och i denna krets finner man killar som hon redan känner och kan känna sig trygg med. En tjej går inte ut ensam eller med sin kompis för att hitta en snygg kille att knulla med. De är där för att dansa och ha kul. Hur många gånger har ni sett en tjej sitta kvar på soffan med den kille som satte sig bredvid och pratade lite? Tjejen kommer säga "jag ska ut och röka men jag kommer tillbaka" och därefter går hon och sin kompis upp i rök och du ser de dansa på dansgolvet och sen gå hem ensamma. Kvinnor vill ha bekräftelse och nöjer sig med det.

Alla tjejer jag snackat med på tinder och andra ställen har fått kalla fötter så fort man ens pratar om att träffas. Tänk er då hur fan de hade reagerat om man flörtade lite och gav sexuella anspelningar.
Exakt. Precis så är det.
Citera
2017-11-21, 14:04
Medlem
Slutsatsen man kan dra av den här tråden är alltså att de flesta kvinnor bara har sex för att få ut något av det? T.ex. en avkomma, bostad, pengar m.m.

Män har sex för att det är skönt.

Bekräftar bara det jag alltid trott
Citera
2017-11-21, 15:08
Bannlyst
Jösses, så nu börjar beta-hanarna bli övertygade om att kvinnorna inte ens har sex längre, eller att de har "lite sex".

Om ni bara visste vad som pågår säger jag bara.
Citera
2017-11-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Jösses, så nu börjar beta-hanarna bli övertygade om att kvinnorna inte ens har sex längre, eller att de har "lite sex".

Varför är det så höga trösklar för de flesta män att få ligga så mycket som de vill då?
Citera
2017-11-21, 15:14
Medlem
Sorbitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot

Kunde inte sagt det bättre flashbackbroder.
Citera
2017-11-21, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Varför är det så höga trösklar för de flesta män att få ligga så mycket som de vill då?

Kvinnor ligger med en mindre grupp av män (rent procentuellt, de är rätt många), kvinnor delar ofta på dessa män, en stor del män blir utan.

En absolut överväldigad majoritet av unga kvinnor har enormt mycket sex, flera gånger per vecka oftast. Har dom ingen pojkvän är det olika KKs de roterar mellan, sen slinker det in ett ONS rätt ofta också.

Det kanske är av fördel för cucksen att tro något annat dock, så det inte behöver känna att de "missar något", .. "för tjejerna ligger inte ens!! de är hemma och läser böcker!!" (Samtidigt får brudarna så mycket kuk att man ibland kan bli ÄCKLAD över hur mycket de knullar HAHA).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in