Citat:
Ursprungligen postat av
j89ohan
Beställde White horn från ss nyss hoppas det är en bra strain.
Har ingen erfarenhet av white horn från SS men har white horn från andra platser och tycker det är en super strain, dun är väldigt fint blandad med en röd strain 50/50.
När det gäller AT så är det olika omständigheter som verkar hända. Använde 2-3 gram per dag i fyra månader och hade ingen AT överhuvudtaget. Men sedan började dosen höjas då det låga doserna inte var lika effektiva. Ordinarie dos för mig är nu 2,5g som jag tog 2-4 gånger per dag. Tror jag använde det så dagligen i 3-4 veckor och slutade, vilket var den värsta kratom AT jag haft. Var extremt trött men väldigt svårt att sova, irriterad, ingen ork, inget roligt, värk i armar och ben, skumma mentala symptomer likt depression och ilska, förflutna tankar mycket.
Nästa gång jag slutade had jag nästan inga mentala symptomen, och för varje gång jag fortsatte sluta så blev symptomen mindre och mindre. Upplever nu som mest bara RLS/värk i ben, detox känsla i två dagar, men benvärken har en så länge hållit i 30 dagar sedan sista dos och blir värre av alkohol och värre när man ligger ner och ska sova. Så frågan är om det är kratom eller inte, men antagligen är det så. Så kratom AT är ju väldigt mild och lugn men kanske dom omständigheterna förändras vid högre doser och längre missbruk. Finns ju efterapat dom idioter som tagit 100g per dag under längre perioder.
Tycker man ska hålla sig till mindre doser istället för högre. Less is more.