2017-11-20, 15:23
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Vi ska nog inte helt utesluta uppror.

https://www.cbsnews.com/news/russia-young-opposition-not-buying-putin-kremlin-propaganda-navalny/

Våra kära gamla Putinanhängare här har nog ingen som helst pejl på hur det står till i Ryssland, trots att nån bor där själv? men vaddå, en påse över huvet så verkar ju allt bra, eller?

Avsnittet om den gamle reaktionäre rektorn är väldigt avslöjande.

Har du glömt hur jag piskat dig?

Man yrar igen om att unga ser igenom lögner och hatar Putin. Men jag har länkat till flera mätningar som tydligt visar att Putin är mest populär just bland unga.

Citat:
They don't bother to watch Russian TV, with its Kremlin-controlled content, so they're not trapped in the state's information bubble.
Det är helt korrekt och gör Putins enorma popularitet bland unga ännu mer anmärkningsvärd

Unga kollar inte på TV, är rikare, reser mer och pratar engelska. Still... de älskar Putin mest. Den där Putin måste vara riktigt bra
Citera
2017-11-20, 15:27
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Har du glömt hur jag piskat dig?

Man yrar igen om att unga ser igenom lögner och hatar Putin. Men jag har länkat till flera mätningar som tydligt visar att Putin är mest populär just bland unga.

Det är helt korrekt och gör Putins enorma popularitet bland unga ännu mer anmärkningsvärd

Unga kollar inte på TV, är rikare, reser mer och pratar engelska. Still... de älskar Putin mest. Den där Putin måste vara riktigt bra

Jisses, ännu en som tror att deras egna fantasier om hur " de piskar andra" är det som är verkligheten...

Mätningar, i en diktatur?? jag tror minsann du piskar dig själv till löjets gräns.

Läs reportaget och försök uppdatera dig.
Citera
2017-11-20, 15:33
Bannlyst
Citat:
Jisses, ännu en som tror att deras egna fantasier om hur " de piskar andra" är det som är verkligheten...

Mätningar, i en diktatur?? jag tror minsann du piskar dig själv till löjets gräns.

Du använder dig ju själv av "diktaturens" mätningar när det passar dig, minns en diskussion tidigare om kvinnomisshandel där du kastade ur dig siffror från ryska inrikesdepartementet.
Citera
2017-11-20, 15:35
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:

Ja, mätningarna gjorda av amerikanska företag. Vad är det för fel på dem? Manipulerar amerikanerna? Är ryssarna rädda att svara att det inte gillar Putin?
Citera
2017-11-20, 15:38
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ja, mätningarna gjorda av amerikanska företag. Vad är det för fel på dem? Manipulerar amerikanerna? Är ryssarna rädda att svara att det inte gillar Putin?

Ja att många är rädda att vara negativa mot Putin, det är naturligtvis en sanning.
Men det förstår du väl? eller du är så naiv?

Jag säger till dig som de andra dinosarna, läs alla rapporterna från HRW FN och Freedom house, så kanske du kan vakna upp? Om inte, sov vidare.
Citera
2017-11-20, 15:47
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ja att många är rädda att vara negativa mot Putin, det är naturligtvis en sanning.
Men det förstår du väl? eller du är så naiv?
Lol, du är så pinsam
Citat:
Jag säger till dig som de andra dinosarna, läs alla rapporterna från HRW FN och Freedom house, så kanske du kan vakna upp? Om inte, sov vidare.

Jag är rädd att läsa dem. Putin kan av hämnd invadera Sverige
Citera
2017-11-20, 15:54
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Lol, du är så pinsam

Jag är rädd att läsa dem. Putin kan av hämnd invadera Sverige

itsället för att bara fokuförskjuta så skulle du kanske försöka ta till dig artikeln jag skickade.

Putin invadera Sverige, ?? och du kallar mig pinsam? herrejisses......
Citera
2017-11-20, 16:02
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
itsället för att bara fokuförskjuta så skulle du kanske försöka ta till dig artikeln jag skickade.

Putin invadera Sverige, ?? och du kallar mig pinsam? herrejisses......

Du kan istället kolla på mätningarna som tydligt visar
1 att Putin är väldigt populär, samt
2 att Putin är extremt populär bland unga.

Citera
2017-11-20, 17:28
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Du kan istället kolla på mätningarna som tydligt visar
1 att Putin är väldigt populär, samt
2 att Putin är extremt populär bland unga.

Jag tror, vet, att när Putin vacklar och faller så kommer du och en del andra att bli helt tagna på sängen, som en blixt från klar himmel, så funkar det med folk som inte kan se hur verkligheten ser ut.
Citera
2017-11-20, 19:06
Bannlyst
Citat:
Jag tror, vet, att när Putin vacklar och faller så kommer du och en del andra att bli helt tagna på sängen, som en blixt från klar himmel, så funkar det med folk som inte kan se hur verkligheten ser ut.

Så när faller Putin då? Tråden har snart funnits i två år. Dårar som du har kraxat om det ännu längre än så och ni har konsekvent haft fel fel fel 😂
Citera
2017-11-20, 19:34
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:

Menar du att amerikanska OI ljuger medvetet för att få mig att tro att Putin är älskad?
Jävlar!
Citera
2017-11-21, 11:27
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Menar du att amerikanska OI ljuger medvetet för att få mig att tro att Putin är älskad?
Jävlar!

"menar du... menar du..." lägg ner, jag menar inte ett dugg av vad ditt löjliga sinne fantiserar ihop.

Du fattar ju uppenbarligen inte ens att Ryssland är en total diktatur med fernissa som är avsett att lura? folk som dig, bara fjån går ju på sån skit, fjån.

Putin är inte älskad, inte ens de som är för honom älskar honom ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in