2017-11-13, 21:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag önskar Kristoffer all olycka man kan tänka sig på relationsfronten, eftersom han verkar vara en för snäll kille på det där farliga viset varför han förtjänar enbart möta Wonderwoman i sitt liv,
ja skoja lite... han var faktiskt lite bättre än dom värsta i sitt skrå

Varför attraheras Lotta Brome Jr av korta tjocka? brukar man inte vara ute efter
någorlunda objektiv snygghet.
Undra hur fadern till antihjältbarnet ser ut, en superhjälte?
Hennes skämt om skatten vare ganska bra iaf.

Mikaela ser banalt snygg ut i sin kostym, såg ni...man verkar bli utslängd från restaurangen av kyparen om samtalet flyter på för bra.
När man går på muggen är det väl en påvlig vink om att motparten ska passa på
att smita under tiden.

Gillade det klassiska gayskämtet "Jag är desserten"
Dom blev kollegor 2.0, ska man tolka det som att dom tar relationen till tvåan

Det är ju ett ganska dystopiskt facit på det här programmet & jag tycker ni borde fundera på att sluta träffa nya människor, dom hittar saker att relatera till men det räcker ändå inte för att vilja heja på varandra på stan eller oinspirerade ligg (såtillvida man inte är gay förstås), att låta som Paulo Roberto med havrekex i halsen och samtidigt vara framgångsrik på jobbet med modellbakgrund, det är värt vatten! rent känslomässigt
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-13 kl. 22:07.
Citera
2017-11-14, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tänkte tvärtom, att han skulle vara glad som fick henne. Han hade ett menlöst utseende och var lönnfet.

Vadå lönn? Han var ju grisfet hela han?
Citera
2017-11-14, 07:11
Medlem
moralhoras avatar
Men gud, du kan inte placera två bögar som gillar den i röven.

Ursäkta för hur brutal jag låter - men i homofil-relationer (och ja... homofil är dagens roligaste ord) så finns det en som tar den i röva. Och den andra ger det. Att placera två människor som är tramsmajjor kanske känns öppensinnat, men praktiskt?
Citera
2017-11-14, 19:18
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker hon var jättesöt även om hon var lite kraftig. Jag tänkte tvärtom, att han skulle vara glad som fick henne. Han hade ett menlöst utseende och var lönnfet. Hon var färgstark.
Vilka pratar vi om? Komikern och läraren eller? Såg ju ut som bror och syster.
Citera
2017-11-14, 20:50
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Både Mikaela och Eva-Karin var riktigt snygga. Mannen som var PT kändes nästan lite desperat i mina ögon. Vem ger liksom en stor bukett röda rosor på första dejten när man äter på restaurang?
Citera
2017-11-15, 09:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Både Mikaela och Eva-Karin var riktigt snygga. Mannen som var PT kändes nästan lite desperat i mina ögon. Vem ger liksom en stor bukett röda rosor på första dejten när man äter på restaurang?

Han var 45 år gammal, klart som fan han var desperat.
Citera
2017-11-15, 12:20
Medlem
dialektikers avatar
PT:n var ju på tok för ointressant. Förstår att han inte var något för henne. Folk utan hjärna har inga krav på partners. Det kan vara en med hjärna eller utan. Det enda de kan gå på är utseende.
Medan folk med hjärna har högre krav, det räcker inte med ett utseende.
Citera
2017-11-16, 20:57
Medlem
Mikaela var ju en jäkligt cool och snygg tjej. Nån som vet vad hon heter i efternamn?
Citera
2017-11-20, 21:41
Medlem
Luftgevars avatar
ALLTSÅ ÄR DET INGEN JÄVEL SOM INSER ATT DETTA ÄR FEJKAT? HOVMÄSTAREN ÄR JU FÖRFAN EN SKÅDESPELARE?

Behöver en seriös diskussion över huruvida det är fejk eller ej? Jag tror det är fejkat iallafall. Och fuck er som säger "Om det är roligt vem bryr sig om att det är fejkat'. Hatar folk som resonerar på det viset.
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad tycker du om detta?
Senast redigerad av Luftgevar 2017-11-20 kl. 21:59.
Citera
2017-11-20, 21:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Den manliga gay-ration som någon undra över, är 3 par per 4 program, det känns rimligt av svts mångfaldssplan(multipliceringsplan) och nästa vecka blir det mer, 1 avvikande program kommer vi således få i slut-ändan(trumvirvel)

I övrig ser vi temat, snubben (påfallande ofta i kavaj) blir störtkär i tjejen som låtsas lyssna till dennes pruttljud(prat om sig själv) sedan visar det sig vara icke-dubbelsidig lunginflammation attraktion, man lider av att behöva se det här programmet

Bandyspelaren och SS-frissan som faktiskt såg vad han åt för något (slängde ett öga i sin tallrik) var ju mäkta lyckad, och ändå tycker han att det fanns något mer att bygga på! positiv kille..

Misslyckade-ration 99%. enbart dom desperataste pensionärerna har svarat i telefonen
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-20 kl. 22:01.
Citera
2017-11-20, 22:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
ALLTSÅ ÄR DET INGEN JÄVEL SOM INSER ATT DETTA ÄR FEJKAT? HOVMÄSTAREN ÄR JU FÖRFAN EN SKÅDESPELARE?

Behöver en seriös diskussion över huruvida det är fejk eller ej? Jag tror det är fejkat iallafall. Och fuck er som säger "Om det är roligt vem bryr sig om att det är fejkat'. Hatar folk som resonerar på det viset.
Han rör sig i skådis-periferin och jobbar antagligen inte extra på kärleksresturang
https://www.google.se/search?client=firefox-b&dcr=0&biw=1920&bih=924&ei=NEMTWuqdNava6ASRzqOYCw &q=Fosco+Giulianelli&oq=Fosco+Giulianelli&gs_l=psy -ab.3..0l2j0i22i30k1.3186.3186.0.3536.1.1.0.0.0.0.8 2.82.1.1.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.1.82. ...0.nEIH5eBQ-Pk
http://onyanserat.se/tv/en-forsta-titt-pa-forsta-dejten-den-svenska-versionen/

Den seriösa diskussionen avslutad
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-20 kl. 22:08.
Citera
2017-11-21, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Vilka pratar vi om? Komikern och läraren eller? Såg ju ut som bror och syster.

Komikerns dejt såg ut som Peter Griffin i Family Guy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in