Och vädermanipulation, Monsanto monopol, höja temperaturen, sänka temperaturen, telekommunikation och rymdaliens. Chemtrailssvärdet har onekligen många eggar...
Böera själv att titta o kolla på flightradar så kommer du att bli varse.
Jag bor rätt nära ett militärområde samt har 2 flygplatser inom relativt avstånd... Jag ser många farkoster dagligen och som inte finns på FR24, men än så länge har ingen av dem lämnat contrails. De flyger på för låg höjd för att contrails skall kunna bildas enligt meteorologin, men eftersom Du felförklarat allt vad meteorologi heter så kan vi härmed konstatera att inga av farkosterna som passerar mitt område och som inte syns på FR24, har chemtrails i tankarna. Right?
Illuminati undviker att spraya mig, med minutiös precision.
De måste finna mig EXTREMT världefull.
Har jag härmed anledning att känna mig TRYGG i min tillvaro?
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
När det plötsligt kommer uppemot 10plan som är noga med att flyga bredvid strimman som tidigare lagts ut så blir man fundersam.
Du säger dig ha filmer på detta.
Posta dem!
Visa oss ditt ENDA plan som gör detta!
Hur kan moln inte vara ett bevis för att moln kan förekomma?
Och att vatten är en restprodukt vid förbränningen av kolväten är ställt utan rimligt tvivel.
Jag bor rätt nära ett militärområde samt har 2 flygplatser inom relativt avstånd... Jag ser många farkoster dagligen och som inte finns på FR24, men än så länge har ingen av dem lämnat contrails. De flyger på för låg höjd för att contrails skall kunna bildas enligt meteorologin, men eftersom Du felförklarat allt vad meteorologi heter så kan vi härmed konstatera att inga av farkosterna som passerar mitt område och som inte syns på FR24, har chemtrails i tankarna. Right?
Illuminati undviker att spraya mig, med minutiös precision.
De måste finna mig EXTREMT världefull.
Har jag härmed anledning att känna mig TRYGG i min tillvaro?
Du säger dig ha filmer på detta.
Posta dem!
Visa oss ditt ENDA plan som gör detta!
Jag har tidigare lagt upp bilder på detta och diskuterat med "madtop"jag har ingen film. Och det spelar ingen roll om jag skulle lyckas filma. Det har alltid sett ut så,bara vanliga strimmor. Ta på dig två lager alufolie när du går ut idag bla bla bla blah
Kvardröjande strimmor ÄR chemtrails
De som försvinner snabbt är vanliga contrails.
Hur har du kommit till den slutsatsen?
Vi vet ju trots allt att iskristaller kan finnas kvar en längre tid. Cirrusmoln kan t.ex ligga kvar i timmar och Cirrus och k-strimmor finns på samma höjd och är vetenskapligt samma sak: iskristaller.
Och du hävdar med andra ord att vanliga reguljära passagerarplan lägger ut chemtrails?
DoÅ hävdar ju något helt annat...
__________________
Senast redigerad av madtop 2017-11-19 kl. 22:21.
Kvardröjande strimmor ÄR chemtrails
De som försvinner snabbt är vanliga contrails.
Den lögnen har nog spottats ut hundratals gånger i den här tråden men den blir inte sann för att den upprepas många gånger. Både strimmor som försvinner snabbt och strimmor som ligger kvar längre är contrails. Beror på dom atmosfäriska förhållandena där contrailen skapas.
Jag har tidigare lagt upp bilder på detta och diskuterat med "madtop"jag har ingen film. Och det spelar ingen roll om jag skulle lyckas filma. Det har alltid sett ut så,bara vanliga strimmor. Ta på dig två lager alufolie när du går ut idag bla bla bla blah
Självklart skulle det vara enormt betydelsefullt om du lyckats filma en stor A380 som helt plötsligt vänder över Kramfors. Det vore en jättesensation.
Att du lyckats filma strimmor är däremot inte så meningsfullt, det finns massor med filmer som innehåller strimmor.
Jag har tidigare lagt upp bilder på detta och diskuterat med "madtop"
Du lade upp EN bild med streck på, vilken Madtop sedan gav en utmärkt förklaring på genom att posta flygdata på hur strecken uppkom.
Därefter blev du tyst i ca 2 veckor innan du återkom med nya floskler...
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
jag har ingen film.
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
vi är flera som håller koll på plan o himlen här nuförtiden,det observerades flyga fram o tbx,vart både fotat o filmat. Och det flög flera ggr o vände tillbaka.
Så... VAD?
Were you lying Then, or are you lying Now?
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Och det spelar ingen roll om jag skulle lyckas filma.
Med korrekt timestamp och en bra platsbeskrivning så ser jag inga som helst hinder för att vi skall kunna avgöra rätt kvickt om dina filmade plan tillhör trafiknätet eller om de är hemliga mysko-plan i syfte att föra krig emot oss.
Tro mig, finner jag den minsta substans i det du påstår, så är Sveriges Riksdag, Historia.
I have the power to start WW3, but I won't do it for as long as the base consists of nothing but Cards. Do Better!
När det plötsligt kommer uppemot 10plan som är noga med att flyga bredvid strimman som tidigare lagts ut så blir man fundersam.
En mer rimlig förklaring till att planen åker efter varandra är att de följer en "airway". An airway or air route is a defined corridor that connects one specified location to another at a specified altitude, along which an aircraft that meets the requirements of the airway may be flown. https://en.wikipedia.org/wiki/Airway_(aviation)
Hur vet du att planen du såg helt enkelt inte följde den airway de blivit tilldelade av en flygledare?
Min gissning blir, ozonskiktet blir allt tunnare runt polerna och att det är där man sprutar ut chemtrails, har sett det flera gånger och visst börjar det som strimmor men efter en timma kan dom ha brett ut sig för att täcka hela himlen, knappast kondens.
På vilka breddgrader sker utsläppen?