2017-11-19, 21:54
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Och vädermanipulation, Monsanto monopol, höja temperaturen, sänka temperaturen, telekommunikation och rymdaliens. Chemtrailssvärdet har onekligen många eggar...
Rymdaliens har vi aldrig diskuterat.
Varför har mosanto patent på aluminiumresistenta grödor?.
https://www.thomhartmann.com/forum/2010/05/monsanto-develops-aluminum-resistant-biotech-seeds
Citera
2017-11-19, 21:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Böera själv att titta o kolla på flightradar så kommer du att bli varse.

Jag bor rätt nära ett militärområde samt har 2 flygplatser inom relativt avstånd... Jag ser många farkoster dagligen och som inte finns på FR24, men än så länge har ingen av dem lämnat contrails. De flyger på för låg höjd för att contrails skall kunna bildas enligt meteorologin, men eftersom Du felförklarat allt vad meteorologi heter så kan vi härmed konstatera att inga av farkosterna som passerar mitt område och som inte syns på FR24, har chemtrails i tankarna. Right?

Illuminati undviker att spraya mig, med minutiös precision.
De måste finna mig EXTREMT världefull.
Har jag härmed anledning att känna mig TRYGG i min tillvaro?

Citat:
När det plötsligt kommer uppemot 10plan som är noga med att flyga bredvid strimman som tidigare lagts ut så blir man fundersam.

Du säger dig ha filmer på detta.
Posta dem!
Visa oss ditt ENDA plan som gör detta!
Citera
2017-11-19, 22:02
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

För att jordskorpan är full av aluminium och allt eftersom jorden åldras/komprimerar så letar sig dessa ämnen upp till ytan i allt snabbare takt.
Citera
2017-11-19, 22:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Inget bevis alls!

Hur kan moln inte vara ett bevis för att moln kan förekomma?
Och att vatten är en restprodukt vid förbränningen av kolväten är ställt utan rimligt tvivel.
Citera
2017-11-19, 22:06
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag bor rätt nära ett militärområde samt har 2 flygplatser inom relativt avstånd... Jag ser många farkoster dagligen och som inte finns på FR24, men än så länge har ingen av dem lämnat contrails. De flyger på för låg höjd för att contrails skall kunna bildas enligt meteorologin, men eftersom Du felförklarat allt vad meteorologi heter så kan vi härmed konstatera att inga av farkosterna som passerar mitt område och som inte syns på FR24, har chemtrails i tankarna. Right?

Illuminati undviker att spraya mig, med minutiös precision.
De måste finna mig EXTREMT världefull.
Har jag härmed anledning att känna mig TRYGG i min tillvaro?

Du säger dig ha filmer på detta.
Posta dem!
Visa oss ditt ENDA plan som gör detta!
Jag har tidigare lagt upp bilder på detta och diskuterat med "madtop"jag har ingen film. Och det spelar ingen roll om jag skulle lyckas filma. Det har alltid sett ut så,bara vanliga strimmor. Ta på dig två lager alufolie när du går ut idag bla bla bla blah
Citera
2017-11-19, 22:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
Kvardröjande strimmor ÄR chemtrails
De som försvinner snabbt är vanliga contrails.

Hur har du kommit till den slutsatsen?
Vi vet ju trots allt att iskristaller kan finnas kvar en längre tid. Cirrusmoln kan t.ex ligga kvar i timmar och Cirrus och k-strimmor finns på samma höjd och är vetenskapligt samma sak: iskristaller.

Och du hävdar med andra ord att vanliga reguljära passagerarplan lägger ut chemtrails?
DoÅ hävdar ju något helt annat...
Senast redigerad av madtop 2017-11-19 kl. 22:21.
Citera
2017-11-19, 22:10
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Kvardröjande strimmor ÄR chemtrails
De som försvinner snabbt är vanliga contrails.
Den lögnen har nog spottats ut hundratals gånger i den här tråden men den blir inte sann för att den upprepas många gånger. Både strimmor som försvinner snabbt och strimmor som ligger kvar längre är contrails. Beror på dom atmosfäriska förhållandena där contrailen skapas.
Citera
2017-11-19, 22:12
Medlem
madtops avatar
Citat:
Rymdaliens har vi aldrig diskuterat.

Tråden innehåller massor med snack om rymdaliens.

Citat:

Därför grödorna växer bättre i jordar med hög halt av aluminium.
Citera
2017-11-19, 22:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har tidigare lagt upp bilder på detta och diskuterat med "madtop"jag har ingen film. Och det spelar ingen roll om jag skulle lyckas filma. Det har alltid sett ut så,bara vanliga strimmor. Ta på dig två lager alufolie när du går ut idag bla bla bla blah

Självklart skulle det vara enormt betydelsefullt om du lyckats filma en stor A380 som helt plötsligt vänder över Kramfors. Det vore en jättesensation.

Att du lyckats filma strimmor är däremot inte så meningsfullt, det finns massor med filmer som innehåller strimmor.
Citera
2017-11-19, 22:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag har tidigare lagt upp bilder på detta och diskuterat med "madtop"

Du lade upp EN bild med streck på, vilken Madtop sedan gav en utmärkt förklaring på genom att posta flygdata på hur strecken uppkom.
Därefter blev du tyst i ca 2 veckor innan du återkom med nya floskler...

Citat:
jag har ingen film.

Citat:
vi är flera som håller koll på plan o himlen här nuförtiden,det observerades flyga fram o tbx,vart både fotat o filmat. Och det flög flera ggr o vände tillbaka.

Så... VAD?
Were you lying Then, or are you lying Now?

Citat:
Och det spelar ingen roll om jag skulle lyckas filma.

Med korrekt timestamp och en bra platsbeskrivning så ser jag inga som helst hinder för att vi skall kunna avgöra rätt kvickt om dina filmade plan tillhör trafiknätet eller om de är hemliga mysko-plan i syfte att föra krig emot oss.

Tro mig, finner jag den minsta substans i det du påstår, så är Sveriges Riksdag, Historia.

Citera
2017-11-19, 22:31
Medlem
madtops avatar
Citat:
När det plötsligt kommer uppemot 10plan som är noga med att flyga bredvid strimman som tidigare lagts ut så blir man fundersam.

En mer rimlig förklaring till att planen åker efter varandra är att de följer en "airway".
An airway or air route is a defined corridor that connects one specified location to another at a specified altitude, along which an aircraft that meets the requirements of the airway may be flown.
https://en.wikipedia.org/wiki/Airway_(aviation)

Hur vet du att planen du såg helt enkelt inte följde den airway de blivit tilldelade av en flygledare?
Citera
2017-11-19, 22:36
Medlem
Min gissning blir, ozonskiktet blir allt tunnare runt polerna och att det är där man sprutar ut chemtrails, har sett det flera gånger och visst börjar det som strimmor men efter en timma kan dom ha brett ut sig för att täcka hela himlen, knappast kondens.
På vilka breddgrader sker utsläppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in