Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Den där tjejen i inslaget som skrattar så mycket och är så glad, hon får väl rysningar i
hela kroppen numera när hon tänker på vad som kunde ha hänt henne ifall hon klivit
ombord utan att ha något sällskap med sig, den gången.
https://www.youtube.com/watch?v=GzhVjrrSuek
Kan sedan ha varit vid stegen hemskheterna utspelade sig som du skriver, men själv tror
jag att PM hade sitt offer liggande någonstans medan han höll på.
Förresten:
Om man blir knivhuggen i underliv och bröstkorg och befinner sig ståendes antar jag
att man blöder kraftigare än om det sker när man ligger ner. Eller det kanske inte
blir någon skillnad att tala om?
Ps. PM fick förmodligen KW också att le och skratta några gånger nere i kajutan
innan han vände tvärt och visade sitt rätta ansikte...
Hu, ja det får hon säkert!
Själv har jag hela tiden också trott, dessutom skrivit här i tråden flera gånger, att han har övermannat KW, hängt upp henne i lejdaren, sett hennes skräck som triggat honom ytterligare, för att sen utföra sina vidrigheter på sitt försvarslösa offer. Att lägga henne på en brits och sen hugga är inte samma sak för en sexualsadist som att hänga upp någon, som ett slaktoffer.
För att locka ner henne i ubåten henne har han uppträtt vänligt och glatt i början, sen har han, precis som du skriver, vänt totalt. DÅ har hon begripit vad som skulle ske men då var det för sent
Det är som en skräckfilm, men var tyvärr verklighet. Om PM någonsin berättar så kommer det visa sig att det gick till så här.