Citat:
I would prefer English though, because there occur many mistakes in the Google translations. I have noticed that in your discussions in the German forum as well, when you (I do not mean you personally but several members on that website) tried to translate from Danish and Swedish by using Google Translate. You got "womb" and "belly" instead of "vagina" and "vulva" for instance, and M's overalls became a diving suit...
Citat:
För helvete, du är ju inne på totalt grundlösa djävla UFO-fantasier nu igen. Copenhagen Suborbitals använd etanol som bränsle, hävdar du att PM har tillverkat något annat bränsle som skulle kunna ha påverkat hans psyke på kemisk väg så är det du som fixar bevis för det eller så håller du helt enkelt käften med sådant skitsnack.
Ubåten drevs med vanlig djävla dieselolja, just exakt ingenstans överhuvudtaget finns det minsta lilla tecken på att PM tillverkade något eget bränsle till ubåten. Det finns helt enkelt inget skäl att göra det och inget som pekar på att så var fallet ens bara för sakens skull.
Jag är djävligt trött på ditt yrande vid det här laget, skärp dig!
Ubåten drevs med vanlig djävla dieselolja, just exakt ingenstans överhuvudtaget finns det minsta lilla tecken på att PM tillverkade något eget bränsle till ubåten. Det finns helt enkelt inget skäl att göra det och inget som pekar på att så var fallet ens bara för sakens skull.
Jag är djävligt trött på ditt yrande vid det här laget, skärp dig!
Nu var det inte min idé från början då, jag tog hit den från den tyska sidan - där kunnigt folk, helt säkert kunnigare än du, såg det som en möjlighet.
Det är du som förstör debatten med dina omotiverade personangrepp och utbrott.
)