2017-11-19, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Han kan sin sak, men det ursäktar inte hans betéende.

OffT. Varför skriver du ut hela hans namn??? Alla som googlar honom kommer att få upp den här tråden. Det finns bara en rimlig orsak till att offentliggöra alla dessa namn i metoo-kampanjen: Att inte oskyldiga ska bli misstänkta och dras i skiten.

Har man sagt A så ska man säga B. Media älskar att avslöja så mycket som möjligt utan att namnge den det gäller. Det säljer lösnummer. Men har man gjort det tycker jag man ska löpa linan ut, av ovan nämnda orsak. Bättre vore dock att inte gå så långt. En människa ska inte behöva få hela sitt liv slaget i spillror för ett övergrepp eller brott som inte skulle ge länge straff än några månader till kanske 2-3 år (jag har inte straffskalan i huvudet).

Domstolen dömer och utdelar straff - inte pöbeln (vi).

Du vet att du gör om hans/hennes misstag genom att citera hela inlägget, utan ändringar? Hela namnet syns nu igen, tack vare dig så kasta inte sten i glashus...

Om det är DN så blir jag överraskad, men det är som någon/några skriver att ofta är det de mest charmiga och omisstänkliggjorda som är förövare - de har en indoktrinerande och duperande sida som vi som ej utsätts för övergreppen nästan aldrig ser - när vi ser dem så är det lätt att se bort från denna sida då "han är ju så trevlig"...
Citera
2017-11-19, 18:44
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Behrang Miri har utnyttjat, trakasserat, tjatat sönder och sänkt självförtroende på ett flertal tjejer som han lärt känna i namn av rörelse, självutnämnd ortentalesman och antirasistisk aktivist. Han har mindfuckat kvinnor, fått dem att känna självförakt, fått dem att tvivla och att acceptera saker som de i efterhand känt skam över. Att de tillåtit en man, en pajas, att utöva sådan makt över dem.”

Trots att flera olika källor menar att Behrang Miri har en problematisk relation till kvinnor och har en vana att behandla kvinnor illa så har inga medier skrivit om detta eller visat intresse för händelsen.

Behrang Miris karriär fortsätter som vanligt. Miri är idag värd för programmet ”Vägen till vinnarcirkeln” som visas på TV4.

2008 utsågs Behrang Miri till årets glädjespridare av Malmö stad. Om de anklagelserna som nu riktats mot Behrang Miri av flera vänsterprofiler stämmer, så innebär det att Miri trots allt inte var en sådan stor glädjespridare.

http://www.situationmalmo.nu/wp-content/uploads/2017/09/Behrang2.png
Citera
2017-11-20, 22:09
Medlem
SpecialEditions avatar
Ingen N*nnskog när SVT rapporterade från Fotbollsgalan i Sportnytt.
Kan det bli tydligare?
Citera
2017-11-20, 22:11
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag tippar på Daniel Nannskog?
Plötsligt är Markus Johannesson tillbaka i SVT och rapporterar från fotbollsgalan. Hur kommer det sig att inte Nannskog gör det jobbet?
Citera
2017-11-20, 23:10
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Plötsligt är Markus Johannesson tillbaka i SVT och rapporterar från fotbollsgalan. Hur kommer det sig att inte Nannskog gör det jobbet?

MJ känns inte bekväm framför tvkameran. Men får nog mer tvtid nu när DN verkar fotad.
Varför skulle DN annars inte synas nu?
Rätt uppenbart att det handlar om DN i rubriken.
Citera
2017-11-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
MJ känns inte bekväm framför tvkameran. Men får nog mer tvtid nu när DN verkar fotad.
Varför skulle DN annars inte synas nu?
Rätt uppenbart att det handlar om DN i rubriken.
Kanske magsjuka? Verkar vara något som går i de kretsarna.
Citera
2017-11-21, 02:41
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Lär dig ironi så kanske du fattar. Du tycker det är rätt att fritt spekulera i namn men fel att folk ska få reda på namnet som du med glädje spekulerar om. Ibland förstår jag mig inte på milleniumgenerationen.

Lära mig ironi?? Kanske är du som bör lära dig vad ironi är för något?? Det där var inte ironiskt.

Nej, du fattar inte min poäng. Vi diskuterar D.N. här på flashback. men vi skriver inte utan hans fullständiga namn. Varför? Jo, för att denna tråd inte ska komma upp när folk googlar hans namn. Och det finns många anledningar till det. Det är den praxis vi använder här på fb. Fattar du?

Milleniegenerationen?? Syftar du på mig?
Citera
2017-11-21, 02:43
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrolla
Du vet att du gör om hans/hennes misstag genom att citera hela inlägget, utan ändringar? Hela namnet syns nu igen, tack vare dig så kasta inte sten i glashus...

Om det är DN så blir jag överraskad, men det är som någon/några skriver att ofta är det de mest charmiga och omisstänkliggjorda som är förövare - de har en indoktrinerande och duperande sida som vi som ej utsätts för övergreppen nästan aldrig ser - när vi ser dem så är det lätt att se bort från denna sida då "han är ju så trevlig"...

Tänkte inte på det...
Citera
2017-11-21, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Tänkte inte på det...

SVT bryter med experten. Eller rättare sagt en paus.
Citera
2017-11-21, 18:02
Medlem
JazzyJeffs avatar
Det är N*nnskog. 100%. Känner folk i norska sportsvängen som bekräftat detta.
Citera
2017-11-21, 18:03
Medlem
Vad är det Nigger Nannskog gjort?
Citera
2017-11-21, 18:10
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzyJeff
Det är N*nnskog. 100%. Känner folk i norska sportsvängen som bekräftat detta.

Det är många som fattat detta nu.
Plötsligt är DN borta från sporten i svt. DN som gjorde sig bra i rutan.
Och Markus Johannesson får plötsligt kommentera allt inom fotbollsvärlden nu.
MJ som inte går hem i rutan.sömnpiller.
Var är Glenn Strömberg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in