2017-11-18, 17:39
Medlem
När jag lyssnar på podden "En Mörk Historia" så slås jag av tanken på hur märkligt familjens språk är. Det är nyans- och ordfattigt. Taffligt. Särskilt hos JM och AM. Undrar vad det beror på.
Citera
2017-11-18, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Ja, det är pinsamt att lyssna på henne. Tror hon att en enda människa kan tro på att det är ÄKTA gråt?
Man behöver verkligen inte vara psykologiskt skolad för att fatta att den är fejk.
Har du lyssnat på övriga delar? Väldigt välgjord podd.

Eller hur riktig idiot som tror det hjälper o lipa så där när hon har ändrat sin version 9 ggr om vad hon gjorde på mordkvällen, men va brukar man säga, hoppet är det sista som lämnar människan😂😂😂är övertygad om att hon kommer få life i Hr med, och där kommer hon sitta i tryggt förvar..

Yes har hört alla delar den var bra, stackars övriga familj med en sån vidrig människa till dotter/mamma/syster...

Offtopic en annan podd som va grym va ju förlösa mordet, också jävligt sjuk story o välgjord podd👍
Citera
2017-11-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
Hoppas att JM får hjälpa för sina problem på Hinsebergs anstalten i framtiden annars kanske det blir någon ny som får sätta livet till av hennes släktingar när hon kommer ut från anstalten i framtiden.

En narcissist inser och anser inte att den har problem. Det är alltid andra människor som är problemet. Det är medfött. Det är en personlighetstyp. Därför kan de aldrig ändra sig. Terapi är verkningslöst på psykopater. Det är bevisat av all forskning världen över.
Citera
2017-11-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
Eller hur riktig idiot som tror det hjälper o lipa så där när hon har ändrat sin version 9 ggr om vad hon gjorde på mordkvällen, men va brukar man säga, hoppet är det sista som lämnar människan😂😂😂är övertygad om att hon kommer få life i Hr med, och där kommer hon sitta i tryggt förvar..

Yes har hört alla delar den var bra, stackars övriga familj med en sån vidrig människa till dotter/mamma/syster...

Offtopic en annan podd som va grym va ju förlösa mordet, också jävligt sjuk story o välgjord podd👍

Skicka en länk till det.
Citera
2017-11-18, 18:06
Medlem
Citat:
Skicka en länk till det.

Sorry är totalt värdelös när det kommer till sånt, googla spår poadcast, och sen har du fölösamordet där, rättegångspodden kidnappningen är den roligaste jag har hört av alla den kommer du garva sönder dej av😊
Citera
2017-11-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
Sorry är totalt värdelös när det kommer till sånt, googla spår poadcast, och sen har du fölösamordet där, rättegångspodden kidnappningen är den roligaste jag har hört av alla den kommer du garva sönder dej av😊

Tack. Har hittat nu, men det har inte med detta fall att göra.
:-)
Citera
2017-11-18, 19:16
Medlem
Det har talats ytterst lite om Muhammad Rajabi här i tråden.
Han måste ha hamnat i den allra värsta situationen man kan tänka sig när han kom till Sverige - hos JM!

Många försökte varna honom för henne, men han lyssnade inte. Troligen var även han (precis som JM) mest intresserad av snabba pengar och trodde att det är främst det vi i Sverige gör. Han visste inte ett dugg om vårt land.

Kanske trodde han som många andra som kommer hit att demokrati innebär att alla får göra som de vill? Men det är ju ANARKI.

Att man ska arbeta och försörja sig och kanske spara för att köpa det man vill ha, det fanns inte i hans medvetande. På hans karta. Dessutom var han missbrukare och det blev han inte här. Det var han uppenbarligen redan innan han kom hit. En småkriminell gatpojke från Teheran. Vad jag har förstått om hans bakgrund, det vi har fått veta.

Jag vågar mig på en gissning att hans afghanska föräldrar i Iran, där han är född, skickade hit honom för kanske sina sista pengar för att han, deras sn, skulle skapa sig ett bra liv här och hjälpa dem i hemlandet.

Sen gick allt åt helvete eftersom han direkt träffade JM som använde honom som sexslav och för att utöva hennes egna sjuka önskningar. Däribland mord.

Han, en krigstraumaitiserad kille som så måga andra som kommer hit. Med mycket svåra problem.

Men han har ändå begått detta vidriga brott helt medvetet, för han har ingen störning som är såpass allvarlig att han behöver psykvård och inte har begripit att det han gjorde var helt fel.. Kanske ska man tycka synd om honom, men det gör inte jag. Han har huggit två oskyldiga personer med över 40 knivhugg.

Rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av zilvereko 2017-11-18 kl. 20:15.
Citera
2017-11-18, 19:28
Medlem
Citat:
Det har talats ytterst lite om Muhammad Rajabi här i tråden.
Han måste ha hamnat i den allra värsta situationen man kan tänka sig när han kom till Sverige - hos JM!

Många försökte varna honom för henne, men han lyssnade inte. Troligen var även han (precis som JM) mest intresserad av snabba pengar och trodde att det är främst det vi i Sverige gör. Han visste inte ett dugg om vårt land.

Att man ska arbeta och försörja sig och kanske spara för att köpa det man vill ha, det fanns inte i hans medvetande. På hans karta. Dessutom var han missbrukare och det blev han inte här. Det var han uppenbarligen redan innan han kom hit. En småkriminell gatpojke i Teheran.

Jag vågar mig på en gissning att hans afghanska föräldrar i Iran, där han är född, skickade hit honom för kanske sina sista pengar för att han skulle skapa sig ett bra liv här och hjälpa dem i hemlandet.

Sen gick allt åt helvete eftersom han direkt träffade JM som använde honom som sexslav och för att utöva hennes egna sjuka önskningar.

Men han har gjort detta helt medvetet, för han har ingen störning som är såpass allvarlig att han behöver psykvård. Kanske ska man tycka synd om honom, men det gör inte jag.

Rätta mig om jag har fel.
Nej du har inte fel! En avskyvärd galning som på grund av hjärndöda politiker släpps in i landet som "flykting" ger sig på två sovande, gamla människor med 47 knivhugg. Utan minsta tvekan högg han om och om igen på människor han inte kände.Även om JM tjatade på honom var det helt vettlöst att begå en sådan handling. Över fyrtio knivhugg - en besinningslös vettvilling, ett odjur, som släpptes in i landet och försörjdes av välvilliga myndigheter!
Senast redigerad av clostarwano 2017-11-18 kl. 19:31. Anledning: tillägg
Citera
2017-11-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clostarwano
Nej du har inte fel! En avskyvärd galning som på grund av hjärndöda politiker släpps in i landet som "flykting" ger sig på två sovande, gamla människor med 47 knivhugg. Utan minsta tvekan högg han om och om igen på människor han inte kände.Även om JM tjatade på honom var det helt vettlöst att begå en sådan handling. Över fyrtio knivhugg - en besinningslös vettvilling, ett odjur, som släpptes in i landet och försörjdes av välvilliga myndigheter!

Tycker inte vi ska diskutera invandringspolitiken här i tråden!!! Finns säkert andra forum för det.

Men att Muhammad Rajabi är i högsta grad medskyldig och har huggit besinningslöst och att det nämns för sällan här, det tycker jag är rätt märkligt. Det är DÄRFÖR jag tar upp detta om hans del i vidrigheterna. Det är inte bara JM som är skyldig, även om hon har manipulerat och tjatat sönder MR. Han kan tänka själv.

En psykopat vet precis vad den ska göra när det gäller att få andra personer dit de vill. Även om det är dras egna barn eller en förvirrad flykting från Iran.
Citera
2017-11-18, 19:57
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Tycker inte vi ska diskutera invandringspolitiken här i tråden!!! Finns säkert andra forum för det.

Men att Muhammad Rajabi är i högsta grad medskyldig och har huggit besinningslöst och att det nämns för sällan här, det tycker jag är rätt märkligt. Det är DÄRFÖR jag tar upp detta om hans del i vidrigheterna. Det är inte bara JM som är skyldig, även om hon har manipulerat och tjatat sönder MR. Han kan tänka själv.

En psykopat vet precis vad den ska göra när det gäller att få andra personer dit de vill. Även om det är dras egna barn eller en förvirrad flykting från Iran.

Läs personalian i FUP. Där framgår allt. Han begick brott redan i hemlandet, och missbrukade redan då.
Citera
2017-11-18, 20:20
Medlem
Citat:

Tycker du är orättvis mot clostarwano , MR är flykting och o.s.v.

Tagit mer illa, det du skrev i inlägg: #37159 den 9/11 kl.20:54
citat:
"Gamla fru Möller och hennes framlidne man var ju rasister"

Du tror att bara du kan skriva vad du tycker, men inte andra.
Du skall skämmas.
Gamla fru Möller med make, var inte rasister, bara tycker inte som du!
Citera
2017-11-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Tycker du är orättvis mot clostarwano , MR är flykting och o.s.v.

Tagit mer illa, det du skrev i inlägg: #37159 den 9/11 kl.20:54
citat:
"Gamla fru Möller och hennes framlidne man var ju rasister"

Du tror att bara du kan skriva vad du tycker, men inte andra.
Du skall skämmas.
Gamla fru Möller med make, var inte rasister, bara tycker inte som du!

Detr var ett antagande tillsammans med övrig text som du här har tagit ur sin kontext.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in