2017-11-18, 16:28
Medlem
Varför detta tjat om att han var bög-jude? Det var ju eran frälsare Adolf med. Aldrig uppfattat honom som pk?! Är väl gay som är problemet..
Citera
2017-11-18, 16:30
Medlem
Zoom008s avatar
Dom där fläckarna är typiskt AIDS. Varför vill man visa upp en sån där vidrig bild på sig själv? Narcissister ända in i döden. Han såg ut som en 80-åring och har gjort dom senaste åren. Tycka- synd-om-mig-mentaliteten åter igen och därför dog han nöjd.
Citera
2017-11-18, 16:33
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efterdradd
Så illa verkar inte marknaden i Stockholm vara, begärde 12 mille för 110 m2 och fick 15. Verkar iofs ha varit ett bra läge med fin utsikt.
För intressanta objekt finns det alltid köpstarka spekulanter som har råd att betala bra för något speciellt. Och detta var ju verkligen en lägenhet utöver det vanliga med en enastående utsikt över Stockholm och med den stora terrassen som löpte runt hela lägenheten.

Och jag tror att det faktumet att det var Rikard Wolffs lägenhet också kan ha bidragit till ett högre pris än en motsvarande "anonym" lägenhet skulle ha sålts för. Tror att många skulle vilja bo i just hans lägenhet och se det som något speciellt som man kan betala lite extra för.
Citera
2017-11-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Varför detta tjat om att han var bög-jude? Det var ju eran frälsare Adolf med. Aldrig uppfattat honom som pk?! Är väl gay som är problemet..

Jävla patetiskt kloakpatrask i den här tråden som bor hemma hos morsan och är bittra. Lämnar denna tråden för den får mig bara att må dåligt.
Citera
2017-11-18, 16:55
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
För intressanta objekt finns det alltid köpstarka spekulanter som har råd att betala bra för något speciellt. Och detta var ju verkligen en lägenhet utöver det vanliga med en enastående utsikt över Stockholm och med den stora terrassen som löpte runt hela lägenheten.

Och jag tror att det faktumet att det var Rikard Wolffs lägenhet också kan ha bidragit till ett högre pris än en motsvarande "anonym" lägenhet skulle ha sålts för. Tror att många skulle vilja bo i just hans lägenhet och se det som något speciellt som man kan betala lite extra för.
Jag utgår ifrån att du skämtar? Eller ska man aldrig göra rent i lägenheten sen för att behålla varje hudavlagring och odörer från den döde? Jag skulle inte betala en krona extra oavsett vem som bott i en lägenhet. Trams.
Citera
2017-11-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolleprovaren
Jävla patetiskt kloakpatrask i den här tråden som bor hemma hos morsan och är bittra. Lämnar denna tråden för den får mig bara att må dåligt.

Skyddar rikard om du inte förstod det mot allt hat han fått i denna tråd?
Senast redigerad av Redrum.187 2017-11-18 kl. 17:03.
Citera
2017-11-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Han sålde INNAN han dog.

Hade han mest lån för bostadsrätten eller blev det något för dottern att ärva?
Citera
2017-11-18, 17:07
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag har också sett honom. Han var iallafall fall närmare 190 än 180.
Han kan ha sjunkit ihop med åren, haft dålig hållning. Jag vet inte.
Citera
2017-11-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Skyddar rikard om du inte förstod det mot allt hat han fått i denna tråd?

Ursäkta, jag förstår att mitt inlägg var lätt att missförstå. Det jag skrev var menat som ett medhåll till ditt inlägg, som är ett av få vettiga i hela tråden. Det var alltså INTE riktat mot dig.
Citera
2017-11-18, 17:28
Medlem
duderinomannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Han hade kol också
KOL (kronisk obstruktiv lungsjukdom) är ett samlingsbegrepp som bl a innefattar emfysem. Se bl a https://www.netdoktor.se/lungor-luftvagar/kol/fraga-doktorn/kolemfysem/ Det är alltså inte två olika sjukdomar.
Citera
2017-11-18, 19:11
Medlem
rayraviolis avatar
Han ska ha bott i lägenheten i 35 år innan den såldes. Lite ovanligt för en 24-årig bohem att flytta in i 115 kvadrat med utsikt över hela stan. Eller drog hans karriär igång så tidigt?

https://www.expressen.se/noje/wolff-salde-lagenheten-for-miljoner-kort-fore-sin-dod-/
Senast redigerad av rayravioli 2017-11-18 kl. 19:14.
Citera
2017-11-18, 19:31
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Han ska ha bott i lägenheten i 35 år innan den såldes. Lite ovanligt för en 24-årig bohem att flytta in i 115 kvadrat med utsikt över hela stan. Eller drog hans karriär igång så tidigt?

https://www.expressen.se/noje/wolff-salde-lagenheten-for-miljoner-kort-fore-sin-dod-/
Kan tänka mig att många unga grabbar vistats där. Han ville verkligen framstå som en casanova i det fallet. Äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in