2017-11-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briklin
Såg i någon tråd att han haft ihop det med Gardell så säkerligen HIV också. Så betyder det att Gardell är på tur?

Varför tror du att Stina Gardell ska dö för att Rikard dog av sviterna av lungemfysem?
Citera
2017-11-17, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Åkte lokalbuss en gång i sthlm för några år sedan.

Vid Zinkensdamm klev han plötsligt på bussen mot Hornstull. Han sa till chaffisen att han hade glömt sin biljett och undrade om han fick åka med ändå. Det fick han.

Gissar att mannen inte direkt lämnar en större förmögenhet efter sig till någon bögorganisation om han inte ens kunde kosta på sig några tior för en bussbiljett. Antar han la sina få slantar på cigg och kondomer med hallonsmak.

Sålde sin bostadsrätt för nån månad sen för 12-13 miljoner, så rik var han. Polaren såg när han tog ut pengar från bankomaten och gav en tusenlapp till zigenerskan som sitter vid COOP zinken.
Citera
2017-11-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Så ser den typiska bögens liv ut (stämmer 99,9% av alla bögar) = kort livstid, ständig sorg, ständigt olycklig, depression, hiv, perversioner, pedofili, könssjukdomar, extremt mycket sexpartners, självhat, sexuellt utnyttjad som barn, önskan att vara kvinna som aldrig kommer uppfyllas, enormt kvinnohat mm
Det var tråkigt att höra att du haft det så illa..Kan du inte söka hjälp..?
Citera
2017-11-17, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det är väl knappast normalt att dö med slangar och lungmaskiner vid 59 års ålder? Klart han har rökt och betett sig. Bara för att han är kändis ser jag inte upp till honom som du gör. Patetiskt att skaffa barn när han visste vilken storkonsument han var av sprit och tobak. Unga pojkar var också en last.

Normalt ska man kanske inte kalla det, med definitivt inte ovanligt. Som kändis/skådespelare var han känd och därav skrivs det, många vet vem han var och många gillade vad han gjorde. Du kan förövrigt tycka att det är patetiskt att skaffa barn, ibland är det inte planerat... Dock gissar jag att Rikards barn kommer, även om de numera är faderslösa, kommer ha en betydligt bättre framtid än dina barn... Om du nu hade haft några.
Citera
2017-11-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Lungemfysem? Är det en biverkning av HIV? Trist, han var en skön snubbe.

Nej, det hade inget med HIV att göra.
Citera
2017-11-17, 19:39
Medlem
Barney Calhouns avatar
Hoppas att det unga kille som tog ihop det med honom nyligt "gifte dom sig?" får ärva allt,såvida han inte hade egna barn förstås.
Kan inte påminna mig att jag sett en film där han är med, som jag tyckt är bra.
Jag såg en stund av dravlet änglagård faktiskt men det kunde jag varit utan.
Att sverige skulle gått miste om en kulturskatt är överdrivet enligt mig i alla fall.
Citera
2017-11-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Det var tråkigt att höra att du haft det så illa..Kan du inte söka hjälp..?

Sanningen gör ont! Sodomi är en psykisk sjukdom.
Citera
2017-11-17, 19:45
Medlem
InflatableBoppos avatar
[quote=conradcox|62366452]
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Nej, det är en biverkning av rökning. Homosexualiteten hade ingenting med hans död att göra.[/QU

Var han homosexuell? Jag trodde han var bus hetero med sin grova bas skorriga röst. Trodde mest homos hade ljust pipig flickröst som Jonas Gardell. Hm? Ja, man lär sig alltid något nytt.

Helt homosexuell. Märkligt jag har alltid hört att han är just homo varken hetero eller bi. Såg nu att han tolkat Piaf så kanske värt att lyssna in.
Citera
2017-11-17, 19:47
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Se där. Tobak dödar än.

Minns mest Änglagård och denna https://www.youtube.com/watch?v=IAz13DkQIjU
Citera
2017-11-17, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Sanningen gör ont! Sodomi är en psykisk sjukdom.

Pedovarning på denna gubbe, han va ihop med en pojke på 16-17 år när jag bodde på söder, vidrigt när man såg dom gå hand i hand i Söderhallarna...
Citera
2017-11-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Många PK-kändisar har antagligen tappat livslusten efter att Trump vann. Nu kolar de i takt med att PK-imperiet faller.

Hur som helst så är det tråkigt att Rickard Wolff dött. Änglagård var rätt bra filmer.
Du kam väl inte på allvar kalla Änglagård för "bra" filmer?
En hysterisk Helena Bergström som gråter typ.
Citera
2017-11-17, 19:53
Medlem
Nog har det gått inflation i ”den folkkäre artisten” så fort någon som på minsta sätt gjort sig ett namn.
Var RW ”folkkär”?
Själv tyckte jag han var ganska övervärderad, medelmåttig men pretentiös i sina gestaltningar. Men han kan ju ha varit en bra människa för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in