2017-11-17, 17:29
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workeatsleeprepeat
Jaha, och?

Gått rykten länge om att han var HIV-positiv och gillade unga pojkar.

Ljuger gör han i varje fall för han har påstått i flera artiklar att han slutade röka 2006-2007 men det stämmer inte då han fortsatte att röka och fick rejäla problem i mitten av 2010, han fick läggas in på sjukhus flera gånger. Då fick han rådet av läkaren att sluta röka men det gjorde han inte så därför är han nu död.

Kröka gjorde han också rejält.

Du. Är skadan redan skedd gällande enfysem så hjälper det inte att sluta röka. Lungorna är förstörda och kan inte repareras.
Citera
2017-11-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Han var väl inte speciellt politisk av sig och inte så fjollig heller tycker jag..
Han var en stor personlighet.
Citera
2017-11-17, 17:30
Medlem
Rollinghands avatar
När Rikard Wolff deltog i Stjärnorna på slottet (inspelat sommaren 2014) förstod man att någonting var allvarligt fel med honom. Han signalerade grav ohälsa redan då och de senaste åren måste ha varit plågsamma.
Citera
2017-11-17, 17:31
Medlem
Tragiskt. Otroligt många skådisar/artister som gått bort sista två åren tyvärr.
Tänker på familjen hans.
Citera
2017-11-17, 17:32
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tror han var med i Allsång på Skansen i somras och då såg han helt förstörd ut. Visste direkt att han var påväg att dö
Han var på en ställe som heter Tyrolen i somras och jag tycker inte att han såg 'döende ut' så, men lite mer åldrad/sleten.
I vilket fall, trist, han var ändå en skön lirare a la natural born pothead.
Citera
2017-11-17, 17:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Emfysem hade han. Hur svårt ska det vara att läsa vad han dött av?
Man kan kalla det vad man vill. Fake news från gammelpressen är inget nytt. Sker dagligen ihop med mörkande.
Citera
2017-11-17, 17:36
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Man kan kalla det vad man vill. Fake news från gammelpressen är inget nytt. Sker dagligen ihop med mörkande.

Du har inte tänkt på hur han lät när han framträdde i tv uppenbarligen.
Om du hade träffat någon med KOL eller enfysem så hade du nog insett att det var det han led av.
Citera
2017-11-17, 17:45
Medlem
Hemskt trist, han verkade vara sympatisk människa. Cigaretter är ett dödligt gift
Citera
2017-11-17, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stomi
Men vad är det för jävla skitsnack egentligen? Du har väl knappast en susning om hans sjukjournal? Inte jag heller för den delen, men baserat på alla hans tidigare beskrivningar av sjukdomen genom åren är det gissningsvis alfa 1 antitrypsinbrist. Men att nedlåta sig till sånt kränkande skitprat om en död person är bara tragiskt.
Du kanske inte tycker att homosexualitet, rökning och fylla är vitala delar av en dekadent livsstil men vi normala människor ägnar oss inte åt sånt.

Hans sjukjournal stod skrivet i pannan på honom.
Citera
2017-11-17, 17:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Du har inte tänkt på hur han lät när han framträdde i tv uppenbarligen.
Om du hade träffat någon med KOL eller enfysem så hade du nog insett att det var det han led av.
Jag skrev ju att det var ansvarslöst att skaffa barn då han var alkis och storrökare. Jag tror det var AIDS också då han såg ut som ett typiskt sådant fall. Om han dragit på Gardell blir det hans tur nästa gång och en mindre i kändislistan för afghanbarnen. Han hade nog skrivit på att gossarna skulle fått stannat om han orkat.
Citera
2017-11-17, 17:54
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fan, hur många kändisar är det egentligen som har dött i år egentligen? Känns ju att det är ganska många nu...?
Många PK-kändisar har antagligen tappat livslusten efter att Trump vann. Nu kolar de i takt med att PK-imperiet faller.

Hur som helst så är det tråkigt att Rickard Wolff dött. Änglagård var rätt bra filmer.
Citera
2017-11-17, 17:57
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag skrev ju att det var ansvarslöst att skaffa barn då han var alkis och storrökare. Jag tror det var AIDS också då han såg ut som ett typiskt sådant fall. Om han dragit på Gardell blir det hans tur nästa gång och en mindre i kändislistan för afghanbarnen. Han hade nog skrivit på att gossarna skulle fått stannat om han orkat.

Vad har Gardell med detta att göra?
Vet du, sluta sitt och fabulera och bara gorma. Du kan ju starta en egen tråd om dina teorier istället.

Drack kan jag ju förstå inte är så smart. Men vad tusan har rökande med detta att göra? Blir man automatiskt sämre människa för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in