Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-11-17, 16:17
Medlem
litenpandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWH
Det verkar vara en bugg i tråden då det kommer till avsändare ?

Ja. Jag är mycket noga när jag citerar så det är helt klart en bugg. Dubbelkollade innan jag postade och allt var rätt.
Citera
2017-11-17, 16:19
Medlem
Instant-Neccs avatar
Finns fup?
Citera
2017-11-17, 16:20
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenpanda
Notknapparen: Nu har jag citerat nästan allt om det åt dig från de senaste sidorna. Varsågod. Det är spekulationer om att hammaren också har eldats.

Åh, tack!
Försökte hitta källa i stämningsansökan. Såg ut i inläggen att hammaren var konstaterad bränd.
Citera
2017-11-17, 16:32
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Det har redan varit mycket diskussion om det här i tråden bland olika användare. Hon bodde inte alltid hemma utan mycket hos Billy också.

Jag får erkänna att jag inte har följt tråden, och det är svårt att greppa när det är så många sidor, men detta att hon skulle ha gjort slut, vilket står i alla tidningar, med honom verkar ju inte vara sant.

Om hon nu gjorde slut så verkar det ju som om hon tog upp förhållandet igen. Annars hade hon väl inte bott hemma hos denne Billy? Hon var väl inte inneboende eller liknande? Bodde hon där så var det väl i en parsituation, eller vad man ska kalla det?

För min del verkar det som om de var ett par när han mördade henne.
Citera
2017-11-17, 16:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Jag får erkänna att jag inte har följt tråden, och det är svårt att greppa när det är så många sidor, men detta att hon skulle ha gjort slut, vilket står i alla tidningar, med honom verkar ju inte vara sant.

Om hon nu gjorde slut så verkar det ju som om hon tog upp förhållandet igen. Annars hade hon väl inte bott hemma hos denne Billy? Hon var väl inte inneboende eller liknande? Bodde hon där så var det väl i en parsituation, eller vad man ska kalla det?

Hon bodde inte hos honom utan hos sina föräldrar. Hon var på besök när hon blev dödad.
Citera
2017-11-17, 16:43
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Det har redan varit mycket diskussion om det här i tråden bland olika användare. Hon bodde inte alltid hemma utan mycket hos Billy också.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hon bodde inte hos honom utan hos sina föräldrar. Hon var på besök när hon blev dödad.

Lite olika bud här alltså.

Billys två, om jag minns rätt, kompisar som var intressanta för polisen i början, är de helt avförda?
Citera
2017-11-17, 16:44
Medlem
litenpandas avatar
Citat:

Citat:

Citat:

Jag tror att boendesituationen blev förvirrad när jag nämnde att Tova bodde mycket hos Billy också. Det stod i länkarna som redan har delats i tråden, idag. Minns inte vilken men den på SVT eller om det var presskonferensen. Det stod att de under äktenskapsliknande former hade levt ihop, ibland hemma hos Tova och ibland hemma hos Billy.

PiusXIII: Det är nog lättare om du läser lite i tråden för att få en uppfattning om vad som har hänt och inte. Vilken exakt parsituation de hade vid mordet är nog svårt för någon i tråden att svara på.
Citera
2017-11-17, 16:46
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Lite olika bud här alltså.

Billys två, om jag minns rätt, kompisar som var intressanta för polisen i början, är de helt avförda?

Budet att de inte bodde ihop vid mordet framkom väldigt tidigt. Hon var bara på besök.

De är helt avförda sedan länge tillbaka.
Citera
2017-11-17, 16:48
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Jag tror att boendesituationen blev förvirrad när jag nämnde att Tova bodde mycket hos Billy också. Det stod i länkarna som redan har delats i tråden, idag. Minns inte vilken men den på SVT eller om det var presskonferensen. Det stod att de under äktenskapsliknande former hade levt ihop, ibland hemma hos Tova och ibland hemma hos Billy.

PiusXIII: Det är nog lättare om du läser lite i tråden för att få en uppfattning om vad som har hänt och inte. Vilken exakt parsituation de hade vid mordet är nog svårt för någon i tråden att svara på.

De hade ju varit ihop länge, så de hade bott ihop då och då. Det kan absolut förvirra i frågan. Men vid mordet bodde hon hos sina föräldrar.
Citera
2017-11-17, 16:54
Medlem
litenpandas avatar
Citat:
De hade ju varit ihop länge, så de hade bott ihop då och då. Det kan absolut förvirra i frågan. Men vid mordet bodde hon hos sina föräldrar.

Ja, jag borde ha varit tydligare.
Citera
2017-11-17, 16:58
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:

Jag känner mig ganska uppdaterad nu. Det enda jag fortfarande undrar över är vad detta är för människor. Huruvida mördare, mordoffer och människorna runt omkring är något slags white trash, som det är lätt att få intryck av, eller om det är vanligt hyggligt folk? Naturligtvis med undantag för mördaren. Hur är fö hans familj?

Hoppas att den rundgång i tråden jag orsakat inte upplevs som störande.
Citera
2017-11-17, 17:04
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Jag känner mig ganska uppdaterad nu. Det enda jag fortfarande undrar över är vad detta är för människor. Huruvida mördare, mordoffer och människorna runt omkring är något slags white trash, som det är lätt att få intryck av, eller om det är vanligt hyggligt folk? Naturligtvis med undantag för mördaren. Hur är fö hans familj?

Hoppas att den rundgång i tråden jag orsakat inte upplevs som störande.

BO är inte WT på något vis. Däremot är GM och hans gäng det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in