Citat:
Ursprungligen postat av
Livsmissbrukare
Jag delar din analys delvis. Det finns enklaver lite kors och tvärs i landet där man tänker något annorlunda om vissa företeelser och värderingar, ofta är det geografiskt väldigt snävt avgränsade områden. Alltid är det någon form av vidskeplig dyrkan med på ett hörn. Det jag inte håller med om är att det skulle ganska om ett övervägande kustnära fenomen.
Jag kanske är lite fantasilös men jag kommer inte på så många andra inramningar än religiositet för sådant här. Visst finns det andra psykiska åkommor men det är just det här att det är ett par, på en skola och att det pågått under flera år som skaver.
Jag delar din och urbizzos tankar kring vissa områden att folk överlag även i många småbyar runt om i landet är "konstiga" och rent av lite ann annars(annorlunda) samt lite dummare om ni förstår vad jag menar? Lite byfånementalitet.
Det chockar mig inte att det är en kvinna som är inblandad! Det hade det gjort för så där 25 år sen! Men nä inte idag! Finns flera fall där kvinnor tillsammans med män våldtar och sexuellt förgriper sig på barn tillsammans! Tror att det är lite vanligare bland BDSM folk.
Att pedofili spritt ut sina bläckfisktentakler precis överallt ladtar jag internet för och porrindustrin! Då oftast pedofiler en ggr i tiden började med att titta på "vanlig" vaniljporr! Sen krävs det värre å värre för att tända eller få sina kickar eller va fan de nu får ut av det! Förutom en ev utlösning och ett sjukare bruk vad det lider! Istället för att ha riktig sex!
Det blev lite off topic!
Men Bobbys äckliga mamma å hennes äckliga snubbe innan de blev barnamördare så torterade de stackars Bobby tillsammans! Och deras tortyr kan man väl jämställa något med just BDSM inslag?
Finns säkert många fler kända fall kommer bara inte på något just nu.
Men att kvinnor blivit mer aktiva inom pedofili kan vi väl enas om? Även om majoriteten är män. Tror inte detta rör sig om något skäggbarn. Tror mer på en svensk flicka.
Vidriga jävla avskräde till människor! Häng ut de med namn och bilder!