2017-11-16, 23:58
Medlem
Duston91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Dumheter, indicier är inte bevis. En hel del pekar på Nannskog. Det gör honom emellertid inte till skyldig. Självutnämnda folkdomstolar har i alla tider pekat ut fel människor. "Det var ju nästan helt säkert att det var han, det var ju jättetroligt att han var skyldig, vi trodde faktiskt, sen att det var den där andre var ju helt otroligt… etc” har det låtit.

Finns det 20 olika experter på SVT-sporten så finns det självfallet alternativa tafsare.

Kan du nämna någon potentiell misstänkt med någon/några indicier då? Du kastar ur dig Elofsson och Jihde (den senare jobbar inte ens på SVT) med motiveringen att de verkar alldeles för hyvens och reko. Hur vore det om du läste tråden innan du skrev, funderade eller kollade upp om Jihde verkligen jobba på SVT? Du är uppenbart helt oinsatt i sport så sluta kasta ut massa namn utan att underbygga dem med något.

Det jag är allra mest emot är folk som bara kastar ut sig namn hit och dit utan att veta eller kolla upp saker. Oerhört enerverande.
Citera
2017-11-17, 06:10
Medlem
Magnus Grahn handbollsexpert , har väl spöat kvinnor tidigare. Kan det vara han?
Citera
2017-11-17, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik444
Magnus Grahn handbollsexpert , har väl spöat kvinnor tidigare. Kan det vara han?
Har Magnus Grahn det? När och vilka källor har du på det?
Citera
2017-11-17, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Dumheter, indicier är inte bevis. En hel del pekar på Nannskog. Det gör honom emellertid inte till skyldig. Självutnämnda folkdomstolar har i alla tider pekat ut fel människor. "Det var ju nästan helt säkert att det var han, det var ju jättetroligt att han var skyldig, vi trodde faktiskt, sen att det var den där andre var ju helt otroligt… etc” har det låtit.

Finns det 20 olika experter på SVT-sporten så finns det självfallet alternativa tafsare.

Hur många av övriga har jobbat i Norge vid rätt tidpunkt? Såvitt folk har länkat här i tråden hittills så verkar det inte vara någon alls.

Däremot korkat att slänga ut namn som är omöjliga, som en hel del gör.
Senast redigerad av adyring 2017-11-17 kl. 11:06.
Citera
2017-11-17, 11:51
Medlem
Copiadyos avatar
Uppdaterade Insta ganska nyss.

När jag läste i AB tänkte jag direkt D.N eftersom hans förflutna är ganska känt. Men jag tror faktiskt han är oskyldig nu, ingen tidigare av de anklagade har uppdaterat sina sociala medier efter att de blivit snack om dem. Är Danne så kylig?
Citera
2017-11-17, 11:59
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Uppdaterade Insta ganska nyss.

När jag läste i AB tänkte jag direkt D.N eftersom hans förflutna är ganska känt. Men jag tror faktiskt han är oskyldig nu, ingen tidigare av de anklagade har uppdaterat sina sociala medier efter att de blivit snack om dem. Är Danne så kylig?
Mig veterligen så finns det inga uppgifter om att han skulle ha bettet sig illa på Svt eller har jag missat nåt?
Jag förstår inte varför han ska jagas när han blev avslöjad och kickad i Norge?
Old news.

#metoo börjar gå till överdrift.
Citera
2017-11-17, 12:23
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Mig veterligen så finns det inga uppgifter om att han skulle ha bettet sig illa på Svt eller har jag missat nåt?
Jag förstår inte varför han ska jagas när han blev avslöjad och kickad i Norge?
Old news.

#metoo börjar gå till överdrift.

När jag läste AB så -TÄNKTE- jag D.N eftersom hans -FÖRFLUTNA- är -KÄNT-

Läs vad fan jag skriver? Skriver vad min spontana tanke var när jag läste artikeln?!?!?! Och inte bara hans förflutna med han var expert i Norge utan även när han spelade osv.

Dessutom skriver jag ju att jag INTE tror det är han.
Citera
2017-11-17, 12:36
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
När jag läste AB så -TÄNKTE- jag D.N eftersom hans -FÖRFLUTNA- är -KÄNT-

Läs vad fan jag skriver? Skriver vad min spontana tanke var när jag läste artikeln?!?!?! Och inte bara hans förflutna med han var expert i Norge utan även när han spelade osv.

Dessutom skriver jag ju att jag INTE tror det är han.
Och var påstår jag att du jagar honom? Ingenstans.
Läs för fan vad jag skriver.
Citera
2017-11-17, 14:16
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Och var påstår jag att du jagar honom? Ingenstans.
Läs för fan vad jag skriver.

Eftersom du citerar mig är det ganska lätt att anta det är mig du svarar.
Citera
2017-11-17, 17:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Lilla Sportspegeln ska läggas ner, har detta fall med det att göra?
Citera
2017-11-17, 21:06
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Eftersom du citerar mig är det ganska lätt att anta det är mig du svarar.
Men herregud. Om du tänker efter lite så ser du att jag höll med dig och utvecklade ditt resonemang. Det var inte meningen att trampa dig på tårna.
Du är lite lättkränkt. Sorry.
Citera
2017-11-18, 00:00
Medlem
KungensFrillas avatar
Min intuition brukar aldrig svika mig. Direkt jag hörde om sportexperten på svt dök ett namn upp: D*n**l N*nnsk*g. Och nu läser jag tråden här och det visar sig att D.N. fått sparken från norska TV2, samtidigt som chefen twittrar om att de haft problem med sexuella trakasserier på redaktionen.
Vi får också veta i tråden att D.N. längre tillbaka fått sparken från DIF pga någon sexhistoria.

Det räcker för mig. Det är D.N.

Jag gillar N*nnsk*g i rutan. Han har humor och bjussar på sig själv. Han har också gjort ett antal 5-minutare där han åker runt i olika klubbar och försöker slå sig in som spelare eller ta över som tränare. Allt gjort med stor humor och självdistans, låt vara ganska grabbigt, men på ett skönt och kamratligt sätt. Jag garvade en hel del när jag såg avsnitten.

Samtidigt är han urtypen för vad han här misstänks för.
Låt er aldrig luras av en persons perfekta yttre, i form av oklanderlig klädsel och perfekt lagda frisyr.
Överdriven charm är ett kriterie för psykopati och den som hela tiden uppvaktar kvinnor med blommor och presenter ska man akta sig för. Det vet jag naturligtvis inte om D.N. gör, men han är den typen.

mm mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in