2017-11-16, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det där var både kul och talande! Men Madsen döljer den sistnämnda innanför militäroverallen.

Ni som bor söderöver, hur är vädret? Någon möjlighet för dykningar och hundsniffning?
Milt med dis över ett lugnt sund. Ingen höst ännu. Det blommar och en del träd är tom gröna.
Så det är idealiskt för hundar att passa på och åka en tur med båt i Köge bukt. (vädret 6 mil norr om kbh på svenska sidan)
Nu häller vi tummarna! För KWs anhöriga.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-11-16 kl. 21:03.
Citera
2017-11-16, 20:59
Medlem
Citat:
Det där var både kul och talande! Men Madsen döljer den sistnämnda innanför militäroverallen.

Ni som bor söderöver, hur är vädret? Någon möjlighet för dykningar och hundsniffning?
Den där militäroverallen är ju symbol för struktur etc. Han blev ju förbannad på vissa medarbetare som de facto stängde ner jobbet 17.00, slutade leka, och hämtade barnen på dagis. Han hade inte någon som helst känsla att man hade familj och fritid. För de flesta är ju familjen minst lika viktig som jobbet - oftast viktigare. Men jobbet är ju medlet för att ha familjen, dvs målet. Så de går hand i hand. Det begrep inte Madsen. För honom handlade raketerna om allt. Fritiden tillbringade han antingen på havets botten eller med BDSM och tortyr-/mordfilmer. Vilken märklig typ. Riktigt läskig.
Citera
2017-11-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ååhhhh... herregud!
Men visst är det så. Problemet är att i verkligheten är det endast utanpåverk. Trist. Madsen är säkert ett charmtroll. Men han har aldrig haft ett "riktigt" jobb där man de facto betalar skatt. Han leker i en lekstuga som behöver andra människor för att betala själva rutschkanan. Det livet blir ganska jobbigt för en kvinna i längden. Och troligen är det därför som Madsen behöver ombyte. Ingen skulle stå ut med honom på heltid i längden. De där grandiosa självförhärligande människorna är otroligt tröttsamma.

Precis. Utanpåverket och det "charmiga" leendet hos PM måste ha bländat några (få).
Citera
2017-11-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Milt med dis över ett lugnt sund. Ingen höst ännu. Det blommar och en del träd är tom gröna.
Så det är idealiskt för hundar att passa på och åka en tur med båt i Köge bukt. (vädret 6 mil norr om kbh på svenska sidan)
Nu häller vi tummarna! För KWs anhöriga.
Helsingborg/Landskrona?
Nå, jag tycker sniffarna i alla fall får vänta till i morrn. Det är kolsvart ute!
Citera
2017-11-16, 21:25
Medlem
Citat:
Det enda man kan göra är att bemöta det. Uppfostra varandra. Vad som är normalt folkvett.
De flesta människor vill ju trots allt bli omtyckta. Det är därför PM aldrig kommer att erkänna.

En psykopat (om han nu är det, vilket jag tror) vill ha massa cred, men bryr sig ej om djup hos andra eftersom han ej äger det själv. Vet ej vad det är.
Citera
2017-11-16, 21:44
Medlem
Citat:
Helsingborg/Landskrona?
Nå, jag tycker sniffarna i alla fall får vänta till i morrn. Det är kolsvart ute!
Mitt emot Hamlets by. Faktiskt mitt emot Kronborg.
Hoppas hösten dröjer. Enligt mitt läsminne skulle de dyka nu i veckan(?)
Pms och KWs mobiler tror jag blir svårt dock.
Citera
2017-11-16, 21:53
Medlem
Tror vi bevittnar en särskild slags kink i tråden: Hybristofili kombinerat med sapiofili. Här rör det sig nämligen inte om folk som går igång på jönssonligan, utan kittlas av tanken på "mind fuck" där en person som uppfattas som intelligent av beundraren förväntas kontrollera och utmana mottagarens intellekt (=sexuell stimuli) något som kanske kan kopplas till BDSM som ju Madsen utövade och det är väl därför det blir sån rundgång i tråden.
Citera
2017-11-16, 22:16
Medlem
Citat:
Är det så? Hade jag ingen aning om. Tyr de sig till ev annan mördarprimat då, eller är de helt solo?
De dör. De kommer krypande tillbaka och ber om nåd. Men nix,ingen nåd. Hela flocken kör bort den.
Mordoffret behandlas med största respekt. Alla i hela flocken vidrör,klappar den döda. Ibland i flera dagar.
Vilken såg var det nu igen PM bar på? Gul eller orange handtag?
Citera
2017-11-16, 22:18
Medlem
Citat:
De dör. De kommer krypande tillbaka och ber om nåd. Men nix,ingen nåd. Hela flocken kör bort den.
Mordoffret behandlas med största respekt. Alla i hela flocken vidrör,klappar den döda. Ibland i flera dagar.
Fogsvans. Orange om jag minns rätt.
Senast redigerad av Picasso2 2017-11-16 kl. 22:22.
Citera
2017-11-16, 22:21
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Orange har jag för mig.
Citera
2017-11-16, 22:22
Medlem
Citat:
Den där militäroverallen är ju symbol för struktur etc. Han blev ju förbannad på vissa medarbetare som de facto stängde ner jobbet 17.00, slutade leka, och hämtade barnen på dagis. Han hade inte någon som helst känsla att man hade familj och fritid. För de flesta är ju familjen minst lika viktig som jobbet - oftast viktigare. Men jobbet är ju medlet för att ha familjen, dvs målet. Så de går hand i hand. Det begrep inte Madsen. För honom handlade raketerna om allt. Fritiden tillbringade han antingen på havets botten eller med BDSM och tortyr-/mordfilmer. Vilken märklig typ. Riktigt läskig.

Det tragiska är att PM aldrig levt i ett sk normalt förhållande, vare sig som barn, ungdom eller vuxen. Han har ägnat sitt hela liv åt att experimentera på skolgården, i pappas verkstad och i sina labverkstäder med hjälp av donationer och medelst en parasiterande livsstil. Helt i ett till synes parallellt universum har han ansvarslöst svävat runt, i en helt egen bana.

Nu har han landat i Verkligheten. Något för sent. Han hann med att utföra ett brutalt sexualsadistiska brott mot en oskyldig Kim Wall först. Tragiskt.

Också en art av experiment, av värsta slaget.

Och så har denna sjuka skithög en beundrarskara efter sig som hyller honom till skyarna. Märkligt är bara Förnamnet. Om än det finns en diagnos som förklarar fenomenet, förblir det ofattbart.
Citera
2017-11-16, 22:25
Medlem
Citat:
Det tragiska är att PM aldrig levt i ett sk normalt förhållande, vare sig som barn, ungdom eller vuxen. Han har ägnat sitt hela liv åt att experimentera på skolgården, i pappas verkstad och i sina labverkstäder med hjälp av donationer och medelst en parasiterande livsstil. Helt i ett till synes parallellt universum har han ansvarslöst svävat runt, i en helt egen bana.

Nu har han landat i Verkligheten. Något för sent. Han hann med att utföra ett brutalt sexualsadistiska brott mot en oskyldig Kim Wall först. Tragiskt.

Också en art av experiment, av värsta slaget.

Och så har denna sjuka skithög en beundrarskara efter sig som hyller honom till skyarna. Märkligt är bara Förnamnet. Om än det finns en diagnos som förklarar fenomenet, förblir det ofattbart.
Hade han fått bo med mamma och bröderna så är jag övertygad om att han blivit normal. Med syskon, mammakärlek, kompisar istället för en överårig farsa som levde kvar i andra världskriget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in