Citat:
Ursprungligen postat av
letsdoit
JM tycker JW är "elak" - vilket torde båda gott inför (den pågående) processen i HR: Ny och förfinad temsning, bl.a. + att JW verkar kunna tackla JM på ett utomordentligt bra sätt.
Ja, jag tyckte Wenna var suverän i TR och saknar inte Fahlander nu i HR, det här sköter hon så bra själv. Hon vet hur hon ska få JM ur balans.
Det var ju deprimerande att se att JM temsat mot Biskopsvrak 2 gånger på fm lördag den 8/8 (Hur mycket rörde hon på sig då? Vi vet att hon aldrig var ner och tittade på kroppen, men hur nära stranden/bryggan/sjön rörde hon sig?):
11.19.03--11.19.35 (3 SMS)
12.23.36--12.27.36 (6 SMS)
Plus att jag läste i Polisens analys av täckningskartorna:
"Det kan även räcka med att man håller telefonen mot örat och att huvudet dämpar signalen mot en viss basstation för att man sedan ska koppla upp sig mot en annan."Tilla_ggsprotokoll_II_2017-04-18__del_2__2_, pdf sid 69. Men jag är urusel på det här området så vet inte riktigt hur man kan värdera den nya förfinade temsningen. Annars hade det ju suttit fint med henne nere vid stranden/bryggan/sjön (Biskopsvrak) 20.58.01--20.59.13 och 07.46.13--08.21.36