2017-11-14, 14:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Tack! Får kliva upp tidigt imorgon med andra ord.

Skulle inte ligga vaken för detta om jag var du - Trump kommer givetvis bara att säga att alla i Asien tyckte han är den bästa presidenten någonsin, att detta var den bästa resan någonsin och att han har gjort de bästa affärsöverenskommelserna någonsin...
Citera
2017-11-14, 15:09
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skulle inte ligga vaken för detta om jag var du - Trump kommer givetvis bara att säga att alla i Asien tyckte han är den bästa presidenten någonsin, att detta var den bästa resan någonsin och att han har gjort de bästa affärsöverenskommelserna någonsin...

Fast.. Han blev faktiskt insläppt som första president från USA nånsin.
Det måste till och med du erkänna är rätt stort, även fast du är pessimisten själv
Citera
2017-11-14, 15:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Det måste till och med du erkänna är rätt stort, även fast du är pessimisten själv

Knappast "någonsin" men visst - rätt stort får man säga.
Obama var t.ex. i förbjudna staden 2009 - men han åt inte där om det är det du menar.
Citera
2017-11-14, 15:24
Medlem
Citat:
Nixon var i Kina 1972.
Citera
2017-11-14, 15:34
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nixon var i Kina 1972.

Jag tänkte modern tid ja, känns som stämningen på jordklotet var lite annorlunda 1972

Citat:
Knappast "någonsin" men visst - rätt stort får man säga.
Obama var t.ex. i förbjudna staden 2009 - men han åt inte där om det är det du menar.

Jag har hängt här ett tag och läst många av dina inlägg. Så det känns rätt stort att du erkände något som du är emot, trots att det var väldigt blygt erkännande
Citera
2017-11-14, 15:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag tänkte modern tid ja, känns som stämningen på jordklotet var lite annorlunda 1972

Lite andra besök sedan 1972

Ford 1975 officiellt besök
Reagan 1984 statsbesök
Bush 1989 presidentmöte
Clinton 1998 statsbesök
Bush 2001 deltog i möte
Bush 2002 presidentmöte
Bush 2005 presidentmöte
Bush 2008 deltog i möte
Obama 2009 presidentmöte
Obama 2014 deltog i möte
Obama 2016 deltog i möte
-------------------------------
Trump 2018 Presidentmöte

Citat:
Jag har hängt här ett tag och läst många av dina inlägg. Så det känns rätt stort att du erkände något som du är emot, trots att det var väldigt blygt erkännande

Menar du att jag skulle vara emot att Trump är den förste att bli inbjuden att äta i förbjudna staden sedan statsrepubliken Kina grundades? Nä det är jag inte i sånt fall..
Citera
2017-11-14, 16:02
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Lite andra besök sedan 1972

Ford 1975 officiellt besök
Reagan 1984 statsbesök
Bush 1989 presidentmöte
Clinton 1998 statsbesök
Bush 2001 deltog i möte
Bush 2002 presidentmöte
Bush 2005 presidentmöte
Bush 2008 deltog i möte
Obama 2009 presidentmöte
Obama 2014 deltog i möte
Obama 2016 deltog i möte
-------------------------------
Trump 2018 Presidentmöte

Menar du att jag skulle vara emot att Trump är den förste att bli inbjuden att äta i förbjudna staden sedan statsrepubliken Kina grundades? Nä det är jag inte i sånt fall..

When Trump and his wife Melania land in the Chinese capital Wednesday, they will join President Xi Jinping and his wife, Peng Liyuan, for a tour of the Forbidden City, the historic palace that housed Chinese emperors and their families for almost 500 years.

Trump is expected to dine with Xi inside the Jianfu Palace, although the exact location of the dinner hasn't been confirmed. The building dates back to the eighteenth century and was fully restored in 2005, making it one of the most well-preserved parts of the palace complex.
Wherever he dines in the Forbidden City, Trump will be the first foreign leader to have an official dinner in the palace since the founding of the People's Republic in 1949.

Referens: http://edition.cnn.com/2017/11/07/politics/trump-forbidden-city-beijing-china/index.html
Citera
2017-11-14, 16:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
When Trump and his wife Melania land in the Chinese capital Wednesday, they will join President Xi Jinping and his wife, Peng Liyuan, for a tour of the Forbidden City, the historic palace that housed Chinese emperors and their families for almost 500 years.

Trump is expected to dine with Xi inside the Jianfu Palace, although the exact location of the dinner hasn't been confirmed. The building dates back to the eighteenth century and was fully restored in 2005, making it one of the most well-preserved parts of the palace complex.
Wherever he dines in the Forbidden City, Trump will be the first foreign leader to have an official dinner in the palace since the founding of the People's Republic in 1949.

Referens: http://edition.cnn.com/2017/11/07/politics/trump-forbidden-city-beijing-china/index.html

Du kanske skulle läst inlägget du besvarade..
Citera
2017-11-14, 16:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Nja. Sitter man och läser super-Clintonfundies och andra "stora" namn inom democrat-gardet, som nästan gråter på twitter, så skulle iaf jag säga att något stort är på gång.
Citera
2017-11-14, 17:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nja. Sitter man och läser super-Clintonfundies och andra "stora" namn inom democrat-gardet, som nästan gråter på twitter, så skulle iaf jag säga att något stort är på gång.
Ja sådana utrensningar slutar knappast väl för någon.. inte för att jag på minsta vis är t.ex PRO-Clinton, men nåt värre hot mot världsfreden än en envåldshärskande Trump är nästan svårt att föreställa sig om det skulle gå så långt.. fullt så galen tror jag inte han är dock, men det verkar man knappt få säga i den här tråden.
Citera
2017-11-14, 17:17
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Jag vet att Lynn de Rothschild hade ett sammanbrott på Twitter för ett par dagar sedan. Har du något mer exempel?
Citera
2017-11-14, 18:16
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Den här var speciellt bra som verkar beskriva spelet bakom Uranian 1:

https://i.imgur.com/1q4mrxG.png

Citat:
OK, now we know some shit..

> LV was a SA hit gone bad on a prince, and GEOTUS in the middle of a deep state war..
> JSOC is helping Trump, (the best of the best)
> Mueller may not even be who he appears!

WTF is going on? is this true??

More hard evidence:

> Mueller is investigating Podesta (who stepped down and closed his firm)
> Podesta was in the middle of U1 deal, lobbied for Russia
> Podesta also lobbied for SA who was paying him $140K A MONTH!!
> Manafort was in the middle of U1 deal
> Manafort was arrested on charges during those years, NOT Trump election (so far)
> Manafort was the one paying Podesta during U1 deal
> Hillary told CF members to do everything they can to help the U1 deal, informant that worked for Podesta Group came forward to Tucker and FBI and is going to testify to this
> Another FBI informant during the years 2009/10 also coming forward with documents and video.
> how can Mueller just ignore all these facts?
> Congress will appoint an new special counsel that will investigate HIM if he doesn't do the right thing quickly
> Video Tucker Carlson breaks down evidence on Podesta/Manafort https://www.youtube.com/watch?v=XbT-i-HJTLw

Har läst på flera håll att Las Vegas egentligen var ett lönnmordsförsök på prins Salman:

https://www.youtube.com/watch?v=qyVXTUL7jd0

Det jag inte förstår är hur man tänkt komma åt honom genom att spraya ner hundratals civila.
Hade man tänkt ta honom mitt i kaoset? Hur? Han borde rimligtvis ha ganska starkt skydd, inte minst om han är en del i Trumps plan för att plocka ner Deep State.
Är det inte lättare att bara rigga hans rum med en fet bomb? Förgifta?

Någon som vet vad för förklaring detta kan tänkas ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in