2017-11-14, 02:08
Medlem
WordWarriors avatar
Svenska kvinnor, och till viss del män, är så pass fredsskadade att de inte inser hur världen ter sig rent fysiskt. Saken blir än värre av unga män som inte får göra militärtjänst, eller har en rejäl fadersfigur hemma.

Svenska kvinnor: om svenska män bara gav upp och struntade i att försvara er och Sverige, vad skulle hända?

Ni skulle vara slavar åt män inom lägre folkslag inom några timmar. Kanske dags att ge lite credit till svenska och västerländska män som dött för er frihet för bara två generationer sedan.

Som vanligt en påminnelse via video, för snart är vi här igen:

https://www.youtube.com/watch?v=Vjdj4N-gKU4

Topic: har svenska män en moralisk plikt att försvara svenska kvinnor, när de själva inte är lojala mot sina egna män och sin egen nation?
Senast redigerad av WordWarrior 2017-11-14 kl. 02:15.
Citera
2017-11-14, 02:11
Medlem
Vad var det svenska män dog för för två generationer sen?

Kampen mot rasismen eller? Ja den ser vi ju vart den har tagit oss.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-11-14 kl. 02:18.
Citera
2017-11-14, 02:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad var det svenska män dog för för två generationer sen?

Jag är inte svensk, och min far är inte svensk. Min far dog, och jag är beredd att dö för friheten. Utan den friheten, så har kvinnor ingen frihet. Män avgör kvinnors frihet. Inse detta enkla faktum.

Sverige var ju fegisar. Men hade inte andra dött på slagfältet, så skulle Sverige ha fallit.
Citera
2017-11-14, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag är inte svensk, och min far är inte svensk. Min far dog, och jag är beredd att dö för friheten. Utan den friheten, så har kvinnor ingen frihet. Män avgör kvinnors frihet. Inse detta enkla faktum.

Sverige var ju fegisar. Men hade inte andra dött på slagfältet, så skulle Sverige ha fallit.

Då får vi väl tacka så mycket för att ni hjälpte till att göra Europa mångkulturellt.
Citera
2017-11-14, 02:22
Medlem
Centauris avatar
Kvinnor bryr sig inte.

Om svenska män dör i krig och ett nytt herrefolk tar över Sverige så kommer svenska kvinnor att avla med dem nya.

Det har alltid varit såhär.

Kvinnor är intresserade av att avla med de bästa männen - oavsett nationalitet.
Citera
2017-11-14, 02:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Då får vi väl tacka så mycket för att ni hjälpte till att göra Europa mångkulturellt.

Jag har ingenting emot att europeiska bröder bosätter sig här, men kulturellt inkompatibla ska hålla sig borta. Fattar du?
Citera
2017-11-14, 02:25
Medlem
Citat:
Jag har ingenting emot att europeiska bröder bosätter sig här, men kulturellt inkompatibla ska hålla sig borta. Fattar du?

Det vi ser idag är ett resultat av era uppoffringar. Ni ledde samma kamp då som feminister gör idag.
Citera
2017-11-14, 02:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det vi ser idag är ett resultat av era uppoffringar. Ni ledde samma kamp då som feminister gör idag.

Haha, nej du lilla gumman. Vi utmanade Hitler och Stalin, och vi vann. Sug på den lilla svenska bortskämda flicka.
Citera
2017-11-14, 02:34
Medlem
Citat:
Haha, nej du lilla gumman. Vi utmanade Hitler och Stalin, och vi vann. Sug på den lilla svenska bortskämda flicka.

Gå och dö för friheten så att jag kan tända ett ljus till din ära.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-11-14 kl. 02:36.
Citera
2017-11-14, 02:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Gå och dö för friheten så jag kan tända ett ljus till din ära.

Du är fredsskadad. När dina närstående drabbas så förstår du. Min far var en krigsflykting som kämpade mot nazisterna. Du förnedrar honom.

Lycka till svenska kvinnor när sista försvarslinjen faller. Polisen är redan borta, och efter det då? När är ni nöjda? Hur många måste dö?
Citera
2017-11-14, 02:40
Medlem
Citat:
Du är fredsskadad. När dina närstående drabbas så förstår du. Min far var en krigsflykting som kämpade mot nazisterna. Du förnedrar honom.

Lycka till svenska kvinnor när sista försvarslinjen faller. Polisen är redan borta, och efter det då? När är ni nöjda? Hur många måste dö?

Ja och ni vann och ni gav oss mångkulturen. Tack så jävla mycket för sista gången.
Citera
2017-11-14, 02:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja och ni vann och ni gav oss mångkulturen. Tack så jävla mycket för sista gången.

Då så. Ha eran mångkultur, och hantera konsekvenserna av den själva då. Jag kommer inte att bidra ekonomiskt, och jag kommer heller inte att skydda svenska kvinnor från våldtäkt. Dom kan ha det. Fattaru?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in