Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-11-18, 11:23
  #85
Medlem
Raggsokks avatar
Så, den her tråden har lært meg at muslimen har rett; KONTROLLER kvinner. Ellers går verden under. Hvis man KONTROLLERER kvinner, så kan menn nemlig gjøre nyttige ting, annars må han leve livet sitt efter sin kuk.

Dom har allerede gjort kvinnor til slaver med sina hijab, burka, ingen utdanning, tvangsgifte og endog skjære istykker kvinners underliv med barberblad...

Nå gjør hvite menn så godt dom kan for å KONTROLLERE kvinner, så at inte muslimen skal få et forsprang...nedvurdere henne, skyldbelegge henne, dumforklare henne. (Bare vent så skal nog feministene dø så at vi kan låse inn kvinnene og få starte krigen mot muslimen.)


AAAhhhfffff....
Citera
2017-11-19, 12:09
  #86
Medlem
Taliban-Freuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Jag tänker fortsätta bo i Sverige bland alla trevliga människor av olika ursprung. Leva ett vanligt liv utan skräck, fördomar, hat. Och le lite för mig själv åt alla människor som ryckt upp sin familj med rötterna och bosatt sig utomlands för att komma undan alla utlänningar.

Förstår ni inte att det samhället ni målar upp bara existerar i ert huvud? Stackars satar som tvingas leva med den sortens paranoida människor som helt oförhappandes kan tvinga familjen att lämna trygghet och vänner för att "rädda dem".

Rädda dem? Handlar mer om att iaf jag är van att bo i ett i-land. Takten som Sverige förstörs i nu kommer resultera i, som jag ser på det, något av två olika scenario

1. Inbördeskrig
2. Förfallet fortlöper, dum-svenne (exempelvis du) "Fortsätta leva ett liv utan skräck, fördomar och hat, och LE" 😂? Helt obrydd alltså. Och huxflux är Sverige ett u-land.

Det absolut mest ironiska är att personer som säger bla bla inga fördomar och hat etc. Är de värsta hycklarna och åsiktsförtryckarna.

Vilken trygghet pratar du om? Det får du gärna utveckla, för tryggheten i samhället har ju för fan i princip försvunnit de senaste femton åren. Exempel :Förut var hagamannen en som gjorde att kvinnorna i Umeå inte vågade sig ut efter mörkrets intåg.. Nu finns det tusentals "hagamän"...

Det samhället vi målar upp? Villet samhälle har jag målat upp i mitt huvud som du utläst? Lugn och ro och starka band till sitt land och respekt för de som bor i samma land...?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback