Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 06:52
  #889
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Du missade att du hade tre val:

Skicka hela spelet för granskning
Spela för det godkända och skicka resterande för granskning
Spela för enbart det godkända

Det förändrar väl inget? Jag skickade hela för granskning, varpå de endast tillät 1/5 av summan. Om jag hade spelat för det godkända beloppet hade jag spelat för 4/5 istället. Ser du problemet jag försöker illustrera?
Citera
2017-07-11, 09:11
  #890
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Det förändrar väl inget? Jag skickade hela för granskning, varpå de endast tillät 1/5 av summan. Om jag hade spelat för det godkända beloppet hade jag spelat för 4/5 istället. Ser du problemet jag försöker illustrera?

Säker på att du inte klickade fel? Jag vet att Expekt har gjort liknande för mig, men aldrig Unibet. Om du är säker på att du skickade hela summan för godkännande är det jävligt irriterande.
Citera
2017-07-11, 11:49
  #891
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Säker på att du inte klickade fel? Jag vet att Expekt har gjort liknande för mig, men aldrig Unibet. Om du är säker på att du skickade hela summan för godkännande är det jävligt irriterande.

Ja - jag är helt säker! Jag gissar att man inte kan göra något åt det? Känns jävligt oseriöst dock att först hävdar en viss summa som minimibelopp, för att sedan minska ner summan till 1/5 av det ursprungliga värdet. Nu blev hela min satsning åt helvete i förhållande till den linje jag tänkt mig. Att Unibet hade så låga beloppsbegränsningar var också en aning förvånande. Särskilt nu när jag skulle satsa på en säker vinnare
Citera
2017-10-27, 00:27
  #892
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Nöjd med unibet Tog 1 dag att få ut pengarna. Bra livebet och bra odds.

Tyvärr är man limiterad så blir att hitta nytt.
Citera
2017-11-13, 13:36
  #893
Medlem
pulverhonungs avatar
Någon som vet hur unibets insättningsbonus fungerar? Spelar jag enbart med bonuspengarna fram tills att den är förlorad/omsatt?
Mitt insatta saldo rör nämligen inte på sig utan bara bonussaldot.
Citera
2017-11-13, 21:36
  #894
Medlem
Är det någon som vet ungefär när unibet begränsar mängden man kan betta om man är framgångsrik? Är det om man lyckas gå tillräckligt mycket plus över en månad eller hur funkar det? Är det olika för olika sporter? Dela jättegärna med er av era erfarenheter, för jag vill inte "ramla över kanten" så att säga.


Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Någon som vet hur unibets insättningsbonus fungerar? Spelar jag enbart med bonuspengarna fram tills att den är förlorad/omsatt?
Mitt insatta saldo rör nämligen inte på sig utan bara bonussaldot.

Det varierar väl lite för olika bonuserbjudande, men jag förutsätter att du menar bonusen när man först startar kontot (vilket jag själv tog del av för en månad sedan).

De första 100 kronorna du spelar för (tror jag, så var det för mig) är dina egna, och när/om du spelat bort dessa börjar du använda bonuspengarna. När/om bonuspengarna förbrukats så används resten av ditt saldo.

På så sätt försäkrar sig unibet om att man inte bara kan skapa ett konto, spela för bonuspengar och sluta spela om dessa förbrukas, och då gå plus-minus 0 och alltså ha spelat riskfritt.
__________________
Senast redigerad av Qwertee 2017-11-13 kl. 21:40.
Citera
2017-11-13, 22:56
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertee
Är det någon som vet ungefär när unibet begränsar mängden man kan betta om man är framgångsrik? Är det om man lyckas gå tillräckligt mycket plus över en månad eller hur funkar det? Är det olika för olika sporter? Dela jättegärna med er av era erfarenheter, för jag vill inte "ramla över kanten" så att säga.

Det handlar inte om hur mycket du vinner eller om du alls vinner, allt beror på vad du spelar på. Om du konstant spelar de odds där de är marknadshögst kommer limiteringen ganska så snabbt.
Citera
2017-11-14, 20:15
  #896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertee
Är det någon som vet ungefär när unibet begränsar mängden man kan betta om man är framgångsrik? Är det om man lyckas gå tillräckligt mycket plus över en månad eller hur funkar det? Är det olika för olika sporter? Dela jättegärna med er av era erfarenheter, för jag vill inte "ramla över kanten" så att säga.




Det varierar väl lite för olika bonuserbjudande, men jag förutsätter att du menar bonusen när man först startar kontot (vilket jag själv tog del av för en månad sedan).

De första 100 kronorna du spelar för (tror jag, så var det för mig) är dina egna, och när/om du spelat bort dessa börjar du använda bonuspengarna. När/om bonuspengarna förbrukats så används resten av ditt saldo.

På så sätt försäkrar sig unibet om att man inte bara kan skapa ett konto, spela för bonuspengar och sluta spela om dessa förbrukas, och då gå plus-minus 0 och alltså ha spelat riskfritt.

Nope så funkar det inte. Omsättningskraven står på deras sida, men för deras välkomstbonus på200% är det bonussumman x5 som ska omsättas
Citera
2017-12-17, 03:59
  #897
Medlem
Faanvachills avatar
Unibet har gått ner sig rejält när det kommer till att ta hand om lojala kunder. Inte en bonusslant eller insättningsbonus på flera månader trots en sexsiffrig omsättning senaste kvartalet. När man frågar om det i chatten så får man ett konsekvent nej med hänvisning till de allmänna erbjudandena.
Citera
2017-12-17, 13:43
  #898
Medlem
tomyhockeys avatar
har spelat 80k mellan 25 november tills idag på unibet
jag fick ett bonus försäkrat spel 60kr igår
Citera
2017-12-17, 15:20
  #899
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
har spelat 80k mellan 25 november tills idag på unibet
jag fick ett bonus försäkrat spel 60kr igår

Det fick alla, julkalendererbjudande.
Citera
2017-12-18, 08:39
  #900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faanvachill
Unibet har gått ner sig rejält när det kommer till att ta hand om lojala kunder. Inte en bonusslant eller insättningsbonus på flera månader trots en sexsiffrig omsättning senaste kvartalet. När man frågar om det i chatten så får man ett konsekvent nej med hänvisning till de allmänna erbjudandena.

Tror jag skrev nåt liknande angående Unibet för inte så länge sen och det är lika aktuellt idag.

Apsnålt med bonusar o liknande. Från att i princip ha fått minst en bonus i veckan på runt 250-500kr med 1x i omsättning är det stendött. En gång fick jag 1500kr med 1x tre fredagar på raken. Ibland även bonuscash på upp till 500 direkt in på kontot.

Brukar även fråga i chatten mellan varven om inte bonusteamet kan vaska fram nåt men blir bara -Tyvärr.. som svar varenda gång. Och då har jag ändå omsatt bra många 100 000 på deras sida..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback